Η Mercedes-AMG C63 S γίνεται plug-in-hybrid
Η Mercedes-AMG παρουσίασε επίσημα την υβριδική έκδοση της C63S E-Performance.
Η σειρά C της Mercedes Benz αποκτά μία plug-in-hybrid AMG εκδοχή της με την ονομασία C63s E PERFORMANCE. Ο συνδυασμός ενός 2λιτρου 4κύλνδρου κινητήρα, που είναι τοποθετημένος κατά μήκος και τροφοδοτείται από μία ηλεκτρικά υποβοηθούμενη τουρμπίνα, με την EDU (μονάδα που αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα κιβώτιο δύο ταχυτήτων και μπλοκέ) στον πίσω άξονα, δίνει συνολική απόδοση 680 ίππους (476 από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και 204 από τον ηλεκτροκινητήρα), ενώ η συνδυαστική ροπή ανέρχεται στα 1020 Nm.
Η μετάδοση της ισχύος γίνεται μέσα από το γνωστό AMG SPEEDSHIFT MCT 9G, ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και, 9 σχέσεων που για την περίσταση διαθέτει οκτώ driving modes επιλέξιμα μέσω του AMG DYNAMIC SELECT:
Electric, Comfort, Battery Hold, Sport, Sport+, RACE, Slippery και Individual και φτάνει στην άσφαλτο, στους 4Τροχούς, περνώντας από το AMG Performance 4MATIC+ που στην υλοποίηση αυτή διαθέτει και Drift Mode.
Η τοποθέτηση και η σύνδεση του ηλεκτροκινητήρα πάνω στο μπλοκέ διαφορικό εκτός από την κατανομή του βάρους βοηθά και στην άμεση παροχή ισχύος στους πίσω τροχούς. Σε περίπτωση που το 4MATIC+ ανιχνεύσει ολίσθηση, ισχύς καταλήγει και στους εμπρός τροχούς.
Μεγαλύτερες διαστάσεις, φαρδύτερα μετατρόχια και ένα σύστημα ενεργής διεύθυνσης στον πίσω άξονα είναι οι βασικές διαφορές σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς.
Ξεχωριστή εμφάνιση
Εισαγωγές και εξαγωγές αέρα, προφυλακτήρες με splitter και διαχύτη μαζί με έντονα ανάγλυφα πλαϊνά σκέρτς και φτερούγα στο τελείωμα του πορτ μπαγκάζ δεν αφήνουν αμφιβολία ότι είναι η “καλή έκδοση”, η Performance που είναι και e- .
Κάτι που δεν γίνεται συχνά είναι η παρουσίαση 2 εκδόσεων αμαξώματος ταυτόχρονα.
Living room ή Play room?
Το εσωτερικό έχει τόσες δυνατότητες προσωποποίησης και τόσα πρόσθετα εξοπλισμού που και στο το press release ακόμη χρειάζεται μελέτη. Η AMG έχει καταβάλει μεγάλη προσπάθεια να μην λείψει τίποτα στον χειριστή της C63 S E Performance.
Χαρακτηριστικό τιμόνι, ευμεγέθεις οθόνες, heads-up display και το σύστημα πολυμέσων MBUX που έχει περαιτέρω εξελιχθεί για να συμπεριλάβει ενδείξεις και πληροφορίες από το υβριδικό σύστημα είναι εκεί προσφέροντας πλήρως παραμετροποιήσιμη πληροφορία αλλά και ρυθμίσεις των επιμέρους συστημάτων.
Θα ξεχωρίσουμε το AMG TRACK PACE, το καταγραφικό δεδομένων για χρήση στην πίστα. Το λογισμικό του καταγράφει περισσότερα από 80 δεδομένα ειδικά για το όχημα, όπως ταχύτητα, επιτάχυνση, γωνία διεύθυνσης και ενεργοποίηση πεντάλ φρένου δέκα φορές το δευτερόλεπτο κατά την οδήγηση σε μια πίστα. Επιπλέον, εμφανίζονται οι χρόνοι γύρου αλλά και sector.
Βάσει νομοθεσίας τα οχήματα που κινούνται (και) αμιγώς ηλεκτρικά πρέπει να φέρουν γεννήτριες ήχου. Εδώ έχουμε ηχεία μπρος και πίσω με σκοπό να κάνουν το όχημα αντιληπτό από τους πεζούς με αυξανόμενη ένταση ανάλογα την ταχύτητα και αν θέλουν οι επιβάτες το διατηρούν και μετά τα 20 χαω (30 στην Αμερική).
Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται και από την ίδια την AMG στα καθίσματα δείχνοντας πόσο σημαντικός παράγοντας είναι για την ολοκληρωμένη εμπειρία της οδήγησης.
Η πλέον ισχυρή C-Class
Διαθέτοντας τον πιο ισχυρό δίλιτρο κινητήρα σήμερα, το τυποποιημένο τεστ επιτάχυνσης 0-100 χλμ (παρά τα 2.111 κιλά) ολοκληρώνεται σε μόλις 3.4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται (περιορισμένη) στα 250 χιλιόμετρα/ώρα ή 280 με το πακέτο AMG Driver’s Package (270 για την Estate).
Η μέση κατανάλωση που ανακοινώνεται έχει πλέον πέσει στα μόλις 6.9 λίτρα/100 χιλιόμετρα, και οι εκπομπές ρύπων στα 156 g/km ενώ η νέα C63S E-Performance μπορεί να διανύσει έως 13 χιλιόμετρα κινούμενη αμιγώς ηλεκτρικά. Αντλώντας ενέργεια από την μπαταρία χωρητικότητας 6 kWh.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Προσκύνημα στο «Ναό της Ταχύτητας» και επίσκεψη στο Maranello | SpeedZone podcast EP14