«Φρένο» της Nissan στη προμήθεια κινητήρων σε Renault και Mercedes

Η Nissan ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει να προμηθεύει με κυλινδροκεφαλές τη Renault κλείνοντας τη σχετική μονάδα της στο Sunderland της Μ. Βρετανίας, ενώ σε ανάλογης κινήσεις θα προβεί και στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού σε σχέση με την Mercedes, τον έτερο συνεργάτη της στον τομέα των κινητήρων.

Η Nissan θα σταματήσει την παραγωγή κυλινδροκεφαλών για τη Renault στο εργοστάσιό της στο Sunderland της Βρετανίας, από τις αρχές του 2024.

«Από τις αρχές του 2024, το Nissan Sunderland Plant θα σταματήσει την παραγωγή κυλινδροκεφαλών. Δεν αναμένουμε ότι αυτό θα οδηγήσει σε απώλεια θέσεων εργασίας και συνεργαζόμαστε με το προσωπικό αναδιατάσσοντας το σε άλλα μέρη της επιχείρησης», δήλωσε η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία.

Η Nissan απασχολεί στο Sunderland περίπου 250 άτομα για την κατασκευή κυλινδροκεφαλών για βενζινοκίνητα οχήματα της Renault.

«Μετά από μια μελέτη σχετικά που σχετίζεται με τα οικονομικά των προμηθευτών κυλινδροκεφαλών, το Renault Group βρήκε έναν άλλο προμηθευτή που θα αρχίσει να συνεργάζεται μαζί μας από το 2024», δήλωσε εκπρόσωπος της Renault.

Ως γνωστόν, η Renault έχει ξεκινήσει ένα πολυετές σχέδιο εξοικονόμησης κόστους και μια αλλαγή στρατηγικής προκειμένου να επαναφέρει σε τάξη (και σε κερδοφορία) τα οικονομικά της.

Προς ώρας, τα μέλη της συμμαχίας, Renault, Nissan και Mitsubishi, θέλουν περισσότερο από το 80% των μοντέλων τους να βασίζονται σε κοινές πλατφόρμες έως το 2026.

Renault - Nissan - Mitsubishi

Τέλος στη συνεργασία της Nissan στις ΗΠΑ με την Mercedes

Η πολύχρονη συνεργασία της Mercedes και της Nissan για την κοινή χρήση οχημάτων και κινητήρων είναι πιθανόν να πάρει τέλος όταν η παραγωγή σταματήσει σε ένα εργοστάσιο κινητήρων που βρίσκεται στο Τενεσί των ΗΠΑ, το οποίο έχει κατασκευαστεί ειδικά για αυτό το σκοπό.

Η Nissan «θα αναστείλει τις εργασίες στις εγκαταστάσεις παραγωγής συστημάτων μετάδοσης κίνησης στο Decherd εν αναμονή μελλοντικών προϊοντικών ανακοινώσεων», δήλωσε ο εκπρόσωπος της Nissan Βόρειας Αμερικής, Brian Brockman, για το εργοστάσιο στο Ανατολικό Τενεσί που άνοιξε το 2014.

Οι 400 υπάλληλοι της μονάδας θα επανατοποθετηθούν σε άλλες θέσεις, προσέθεσε.

Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Mercedes δήλωσε στους αντιπροσώπους της ότι θα εγκαταλείψει τον 4κύλινδρο κινητήρα που παράγεται στο Τενεσί και τροφοδοτεί το την GLE καθώς και τα επαγγελματικά Sprinter και Metris.

Γνωστό ως Infiniti Powertrain Plant, το εργοστάσιο κατασκευάστηκε ύστερα από επένδυση 319 εκατομμυρίων δολαρίων δίπλα σε εκείνο της Nissan Decherd, παράγοντας έναν υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων που εξελίχθκε από τη Mercedes — σχεδιασμένος από τη Mercedes, κατασκευασμένος από τη Nissan και εγκατεστημένος σε μοντέλα που φέρουν και τα δύο σήματα των Infiniti και Mercedes.

Tags: