H Lamborghini αποκαλύπτει την Urus Performante
Λιγότερο βάρος, περισσότερη ισχύ, καλύτερη αεροδυναμική και ακόμα πιο σπορτίφ χαρακτήρας για τη νέα Lamborghini Urus Performante.
Η Lamorghini αθροίζει μια ενδιαφέρουσα έκδοση στην γκάμα της SUV μοντέλου της. Ο λόγος, για τη νέα Urus Performante, η οποία έρχεται να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την σπορτίφ αύρα και τις επιδόσεις του Νο 1 σε πωλήσεις μοντέλου της ιταλικής εταιρείας από τη Σαντ’ Άγκατα.
Σε σχέση με την απλή Urus, η Performante ξεχωρίζει πρωτίστως για το μειωμένο κατά 47 κιλά βάρος της και δευτερεύοντος για το διαφορετικό set-up του υποβοηθούμενου τιμονιού και τους συστήματος τετραδιεύθυνσης.
Η ιταλική εταιρεία επισημαίνει ότι το νέο, πιο αιχμηρό καπό με τους προτεταμένους αεραγωγούς και άλλα επιμέρους εξωτερικά χαρακτηριστικά κατασκευασμένα και αυτά από carbon – όπως η έξτρα οροφή από ανθρακονήματα – έχουν συμβάλλει στον περιορισμό του βάρους.
Διαφορετικό είναι επίσης το σχήμα του εμπρός προφυλακτήρα, καθώς και του διαχωριστή αέρα, αμφότερα κατασκευασμένα από ελαφρύτερα υλικά. Ταυτόχρονα, οι νέες μαύρες μπροστινές εισαγωγές αέρα εξασφαλίζουν αυξημένη ψύξη στον κινητήρα, ενώ μία νέα αεροκουρτίνα «τραβά» τη ροή αέρα στους εμπρός τροχούς. Επίσης, νέα είναι και η πίσω αεροτομή, που αυξάνει την κάθετα παραγόμενη δύναμη της Urus Performante κατά 38%.
To κάτω τμήμα του πίσω προφυλακτήρα και ο διαχύτης είναι επίσης από carbon κοσμούμενα από μία νέα, ελαφριά σπορ εξάτμιση από τιτάνιο της εταιρείας Akrapovič. Από εκεί και πέρα, ο συνδυασμός διχρωμίας έρχεται να τονίσει την σπορ αύρα του μοντέλου.
Το ύψος του αμαξώματος είναι μειωμένο κατά 20 χλστ., χάρη στα νέα ελατήρια, ενώ διαφορετικό είναι και το set-up των αμορτισέρ. Η Lamborghini ανακοινώνει επίσης ότι η κατανομή της ροπής βελτιστοποιείται χάρη σε ένα νέο διαφορικό, που προσφέρει αύξηση της τελικής σχέσης από 3,16 σε 3,4 σε συνθήκες οδήγησης και από 3,02 σε 3,33 κατά το ρολαρισμα του οχήματος.
Τα ελαστικά σε διαστάσεις 285/40 R22 και 325/35 R22 συνοδεύονται από μια εξέλιξη των Urus Pirelli P Zero Trofeo R καθώς για πρώτη φορά το ημι-σλικ ελαστικό έχει αναπτυχθεί για να πληροί τα χαρακτηριστικά ενός SUV.
Από εκεί και πέρα, ο V8 κινητήρας με τα 850 Nm ροπής αποδίδει 16 επιπλέον ίππους φτάνοντας συνολικά τους… διαβολικούς 666, τιμή που εξασφαλίζει στο ιταλικό SUV μια αναλογία κιλών ανά ίππο της τάξης του 3,2. Σύμφωνα με την Lamborghini, η Urus Performante επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 3,3 δλ. ενώ η τελική της φτάνει τα 306 χλμ./ώρα.
Όσον αφορά τα drive modes, η παλέτα περιλαμβάνει ένα επιπλέον σε σχέση με τα ήδη γνωστά Strada, Sport και Corsa: πρόκειται για το Rally, το οποίο βελτιστοποιεί τις επιμέρους λειτουργίες του οχήματος για οδήγηση σε χωμάτινες πίστες, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Lamborghini.