Πρώτη γεύση από το νέο Audi Activesphere concept
Το Audi Activesphere concept είναι το τέταρτο κατά σειρά πρωτότυπο της οικογένειας «sphere» της γερμανικής εταιρείας. Και είναι ηλεκτρικό αλλά και αυτόνομο.
Η Audi μας δίνει σήμερα μια πρώτη γεύση από το Activesphere concept, το νέο πρωτότυπό της οικογένειας «sphere» που είναι το τέταρτο κατά σειρά και θα παρουσιαστεί επίσημα στις αρχές του 2023.
Με off- και on-road προσανατολισμό, απευθύνεται σε αυτούς που αναζητούν έναν πιο «ενεργό τρόπο ζωής», δηλώνει χαρακτηριστικά η Audi.
Κατά πάσα πιθανότητα θα βασίζεται στην πλατφόρμα PPE που μοιράζονται τα Urbansphere concept και Grandsphere concept, διαθέτοντας ένα αρκετά υπερυψωμένο ανάστημα και μεγάλους τροχούς, σε συνδυασμό με ένα κομψό αμάξωμα και στενούς προβολείς – αυτά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά υποδεικνύουν ότι το μοντέλο θα έχει κάποιο βαθμό ικανότητας εκτός δρόμου.
Παρόλο που η Audi έχει κρατά κλειστά τα χαρτιά της σχετικά με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του Activesphere concept, το βέβαιο είναι ότι και αυτό το… sphere concept θα είναι γεμάτο με τεχνολογίες επόμενης γενιάς, συμπεριλαμβανομένων των δυνατοτήτων αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4 και δημιουργικών λύσεων για τη βελτίωση της πρακτικότητας.
Για παράδειγμα, το Urbansphere είναι εξοπλισμένο με μπαταρία 120 kWh με αυτονομία έως και 750 χλμ. και μπορεί να φορτίσει σε ταχύτητες έως και 270 kW.
Τα μεγέθη των μπαταριών για το Skysphere δεν έχουν αποκαλυφθεί, αν και η Audi δηλωσε ότι η χωρητικότητα τους αναμένεται να είναι μεγαλύτερη από 80 kWh, προσφέροντας αυτονομία περίπου 500 χλμ.
Όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα, τα πρωτότυπα της Audi χρησιμοποιούν μονάδες με ισχύ από 401 ίππους για το Urbansphere, και μέχρι τους 721 ίππους για το Grandsphere.
Το Activesphere θα κάνει το πρώτο του δημόσιο ντεμπούτο στις αρχές του 2023. Τα άλλα τρία concept της εταιρείας – Skysphere, Grandsphere και Urbansphere – θα θα κάνουν την πρώτη εμφάνισή τους στο Monterey Car Week, που πραγματοποιείται στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ αυτές τις ημέρες.
Ο μύθος του «Κόκκινου Δαίμονα»: πρώτου νικητή στη Monza πριν από 100 χρόνια
Κοιτάζοντας ουρανό στα 300 χλμ./ώρα και καμπάνες συναγερμού στο Maranello (SpeedZone podcast EP11)