Ξεπουλάει στην Ευρώπη το ηλεκτρικό VW ID. Buzz
H VW έχει ήδη κλεισμένες παραγγελίες για τα δύο τρίτα της ετήσιας παραγωγής του ηλεκτρικού ID. Buzz.
Το πλήρως ηλεκτρικό VW ID. Buzz έχει ξεπουλήσει εδώ και πολλούς μήνες, πολύ πριν από την έναρξη των παραδόσεων στους πελάτες, καθώς οι προπωλήσεις του ηλεκτρικού μοντέλου της μητρικής εταιρείας του VW Group έχουν πλέον ξεπεράσει το άτυπο φράγμα των 10.000 μονάδων.
Σύμφωνα με την VW, οι χώρες στις οποίες το νέο της EV έχει την υψηλότερη ζήτηση είναι η Νορβηγία και η Γερμανία.
Πιο σγκεκρμένα, περίπου το ένα τρίτο των προπαραγγελιών έχουν γίνει στη Νορβηγία, όπου έχουν παραγγελθεί 3.400 αντίτυπα του ID. Buzz. Στη δεύτερη θέση ακολουθεί η Γερμανία με 2.500 παραγγελίες, επίδοση που αντιστοιχεί στο ένα τέταρτο του συνολικού όγκου.
Επιπλέον 1.100 παραγγελίες έχουν ήδη καταγραφεί στην Ολλανδία και 1.000 στο Βέλγιο.
«Έχουμε φτάσει τις 10.000 παραγγελίες, χωρίς το αυτοκίνητο να είναι στην πραγματικότητα στον αντιπρόσωπο, και χωρίς ο πελάτης να το έχει οδηγήσει», έγραψε ο επικεφαλής πωλήσεων της VW Commercial Vehicle, Lars Krause. «Αυτό είναι απλώς εντυπωσιακό».
Mέχρι το τέλος του έτους θα παραχθούν 15.000 ID. Buzz, πράγμα που σημαίνει ότι περισσότερα από τα δύο τρίτα της παραγωγής έχου ήδη πουληθεί.
Το 2023 θα παραχθούν 60.000 αντίτυπα του ID. Buzz και αργότερα έως και 130.000 ετησίως.
«Είμαι πολύ χαρούμενος που το ID. Buzz και το ID. Buzz Cargo πωλούν ήδη τόσο καλά», προσέθεσε ο Lars Krause. «Οι προπωλήσεις δεν έχουν καν ξεκινήσει ακόμη στη Γαλλία και στο Ηνωμένο Βασίλειο».
Οι τιμές για το ID. Buzz ξεκινούν από τα 54.430 ευρώ στη Γερμανία για την έκδοση Cargo και από τα 64.581 ευρώ για την πενταθέσια επιβατική έκδοση Pro.
Τόσο η επιβατική έκδοση του νέου ID. Buzz όσο και η Cargo βασίζονται στην εγνωσμένης πλέον αξίας πλατφόρμα Modular Electric Drive Kit (MEB) του VW Group, ενώ αξιοσημείωτη είναι και η αεροδυναμική τους απόδοση, καθώς ο συντελεστής οπισθέλκουσας ορίζεται στο 0,285 για το ID. Buzz και στο 0,29 στο ID. Buzz Cargo.
Και οι δύο παραλλαγές του νέου EV της VW θα είναι διαθέσιμες με μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης που παρέχει μικτό ενεργειακό περιεχόμενο 82 kWh (καθαρό: 77 kWh). Η μπαταρία τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 150 kW, ο οποίος είναι ενσωματωμένος στον πίσω άξονα – η μέγιστη ροπή του ανέρχεται στα 310 Nm.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ισχύς φόρτισης όταν χρησιμοποιείται εναλλασσόμενο ρεύμα είναι 11 kW, ενώ μέσω μιας υποδοχής βύσματος CCS, σε σταθμό ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος, η ισχύς φόρτισης φτάνει έως και 170 kW. Όταν φορτίζεται με αυτόν τον τρόπο, το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας αυξάνεται από 5 σε 80% σε περίπου 30 λεπτά.
Τον περασμένο Μάιο, ο Lars Krause δήλωσε ότι η Ευρώπη θεωρείται η βασική αγορά για το ID. Buzz όσον αφορά τον όγκο πωλήσεων, ωστόσο προέβλεψε ότι οι πωλήσεις του στις ΗΠΑ θα μπορούσαν να φτάσουν σε παρόμοια επίπεδα.