To ηλεκτρικό Polestar 6 των 844 ίππων μπαίνει στην παραγωγή
Το Polestar 6 είναι ηλεκτρικό, 2θεσιο, με 844 ίππους και hard-top οροφή και έρχεται το 2026.
Η Polestar δήλωσε προ ολίγου ότι θα «μετατρέψει» το O2 concept σε ένα κανονικό μοντέλο παραγωγής που θα αποτελέσει το επόμενο halo car της σουηδικής εταιρείας – και συνάμα έναν πιθανό αντίπαλο απέναντι στην στην Porsche 911.
Το πλήρως ηλεκτρικό roadster των 884 ίππων θα κοστίζει περί τα 200.000 ευρώ και θα φέρει την ονομασία Polestar 6, αποτελώντας το πιο ισχυρό και ακριβό μοντέλο της αυτοκινητοβιομηχανίας όταν πατήσει και επίσημα τους τροχούς του στην άσφαλτο το 2026.
Προς ώρας, το πιο ισχυρό και ακριβό μοντέλο της μάρκας είναι το Polestar 1, που προσφέρει περισσότερους από 600 ίππους και ξεκινά από τις 155.000 ευρώ. Εν τω μεταξύ, το Polestar 3, ένα μεγάλο premium SUV που θα μπαίνει στην πρίζα και θα κάνει το ντεμπούτο του τον Οκτώβριο, αναμένεται να ξεκινά από τα 75.000 ευρώ.
Η Polestar θα κατασκευάσει το 2θεσιο, αλλά με hard-top, σπορ ηλεκτρικό μοντέλο της με τον μαγικό αριθμό «6» μαζί με το επίσης ηλεκτρικό σεντάν Polestar 5 που φέτος είδαμε στο Goodwood, στο Chongqing της Κίνας, το οποίο ανήκει στην Geely Holding, αλλά λειτουργεί υπό την αιγίδα της Polestar, η οποία ιδρύθηκε από τα «σωθικά» της Volvo Cars και την Geely το 2017.
Το νέο Polestar 6 θα βασίζεται σε μια νέα, αλουμινένια πλατφόρμα που θα υποστηρίζει ηλεκτρικό κύκλωμα των 800 volt. Όπως ανακοίνωσε η Σουηδική εταιρείας, οι ηλεκτρικές μονάδες θα έχουν μέγιστη ισχύ 884 ίππων, με τη ροπή να φτάνει τα 900 Nm. Για το «0-100», το Polestar 6 θα χρειάζεται μόλις 3,2 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα θα ανέρχεται στα 250 χλμ/ώρα.
Σε τιμές… Porsche
Η Polestar ευθυγραμμίζει επί του παρόντος τις εκτιμώμενες τιμές των επερχόμενων μοντέλων της με εκείνες των αντίστοιχων προτάσεων της Porsche. Για παράδειγμα, η βασική τιμή των 75.000 ευρώ του Polestar 3 «ταιριάζει» με εκείνες της Porsche Cayenne, η οποία ξεκινά από τα 83.000 ευρώ στη Γερμανία.
Τα Polestar 4 και Polestar 5, για τα οποία δεν έχουν δοθεί επίσημες τιμές, θα «ακολουθούν» εκείνες των Porsche Macan και Porsche Panamera, που ξεκινούν από περίπου 66.000 ευρώ και 98.000 ευρώ, αντίστοιχα, στη Γερμανία.
Η τρέχουσα 911 Turbo Cabriolet, που κάλλιστα θα μπορούσε να αποτελέσει τον αντίπαλο του Polestar 6, ξεκινά από περίπου 212.000 ευρώ στην εγχώρια αγορά της Porsche.
Κοιτάζοντας ουρανό στα 300 χλμ./ώρα και καμπάνες συναγερμού στο Maranello (SpeedZone podcast EP11)