Η νέα Ford Mustang κάνει πρεμιέρα τον Σεπτέμβριο – και θα είναι υβριδική
Η επόμενη γενιά της Ford Mustang, που θα είναι και η έβδομη, θα αποκαλυφθεί τον Σεπτέμβριο στο Ντιτρόιτ επιφυλάσσοντας εκπλήξεις πέραν του υβριδικού συστήματος που θα την κινεί.
Η νέα Ford Mustang βρίσκεται και επισήμως προ των πυλών καθώς η μπλε οβάλ εταιρεία αναμένεται να αποκαλύψει την επόμενη γενιά του εμβληματικού της κουπέ τον προσεχή κιόλας Σεπτέμβριο στα πλαίσια της έκθεσης αυτοκινήτου που θα πραγματοποιηθεί στο Ντιτρόιτ.
Το αμερικανικό κουπέ, που θα συνεχίσει να πωλείται και στην Ευρώπη, αναμένεται να ακολουθήσει την οδό της εξέλιξης, παρά της επανάστασης, σε επίπεδο σχεδίασης. Εν αντιθέσει με τη φιλοσοφία του συστήματος μετάδοσης της κίνησης, το οποίο θα «κρύβει» δύο σημαντικές αλλαγές σε σχέση με το παρελθόν, παρ’ ότι στην καρδιά του θα βρίσκεται ο γνωστός, 5λιτρος V8 κινητήρας της Ford.
Πιο συγκεκριμένα, και για πρώτη φορά στην ιστορία της, η Mustang θα είναι εξηλεκτρισμένη, διαθέτοντας, πέραν του V8 κινητήρα που θα μεταδίδει την ισχύ του στους πίσω τροχούς, δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι θα απαντώνται στον εμπρός άξονα. Κάτι που θα καθιστά το αμερικάνικο pony ένα τετρακίνητο σπορ κουπέ μοντέλο.
Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα διαρροές και πληροφορίες, οι δύο ηλεκτροκινητήρες θα χρησιμοποιούνται για την κίνηση των εμπρός τροχών, είτε ανεξάρτητα από τους πίσω στη λειτουργία EV είτε παράλληλα με τον βενζινοκινητήρα σε πιο δυναμικές καταστάσεις οδήγησης. Μάλιστα, κάθε ένας από τους ηλεκτροκινητήρες θα μεταφέρει την ισχύ του στον δικό του τροχό μέσω ενός αντίστοιχου κιβωτίου.
Μια ακόμα αξιοσημείωτη λεπτομέρεια εδώ είναι ότι οι δύο αυτές μονάδες δεν θα συνδέονται με το θερμικό μοτέρ αντλώντας ισχύ από μια ενσωματωμένη γεννήτρια/μίζα, παρόμοια με αυτή που συναντά κανείς σήμερα στα ήπια υβριδικά συστήματα κίνησης, η οποία θα τροφοδοτείται από τον στροφαλοφόρο άξονα του V8. Το πλεονέκτημα της λύσης αυτή θα είναι η δυνατότητα των μηχανικών της Ford να… εξαφανίσουν την μπαταρία, η οποία θα άθροιζε πολλά και ανεπιθύμητα κιλά στη νέα Mustang.
Μάλιστα, η τοποθέτηση των ηλεκτροκινητήρων αριστερά και δεξιά του V8, χαμηλά στο ύψος του κάρτερ, θα εξοικονομήσει πολύτιμο χώρο επιτρέποντας ταυτόχρονα σε κάθε έναν να λειτουργεί ανεξάρτητα, προσφέροντας χαρακτηριστικά torque vectoring στον μπροστινό άξονα.
Ένα ακόμα στοιχείο με ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι η παρουσία ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων, όπως μαρτυρά και η επίσημη teaser φωτογραφία της νέας, έβδομης γενιάς Mustang την οποία πρόσφατα η Ford έδωσε στη δημοσιότητα. Το πώς θα συνεργάζεται το εν λόγω κιβώτιο με το ηλεκτρικό σκέλος του συστήματος μετάδοσης κίνησης της νέας Mustang, μένει να αποδειχτεί την προσεχή περίοδο.
Παρουσίαση και ανάλυση ενός αυθεντικού τιμονιού Formula 1 στο νέο επεισόδιο του SpeedZone podcast