Porsche 911 GT3 RS: Αυγουστιάτικη αποκάλυψη
Στις 17 Αυγούστου η Porsche θα αποκαλύψει και επίσημα τη νέα 911 GT3 RS.
Η Porsche δεν σταματά να εξελίσσει την «911». Και ειδικότερα, τις πολεμικές της εκδόσεις. Όπως η GT3, για παράδειγμα, που τώρα ετοιμάζεται να αθροίσει στο δυναμικό της την ακόμα πιο σκληροπυρηνική έκδοση RS, η οποία θα αποκαλυφθεί στις 17 Αυγούστου.
«Η νέα 911 GT3 RS είναι ακόμη πιο βελτιστοποιημένη για χρήση σε πίστα σε σχέση με τους προκατόχους της. Ο εξακύλινδρος κινητήρας boxer των 4,0 λίτρων με την κορυφαία απόκριση και ευστροφία του, με 500 ίππους περίπου, έχει αποδειχθεί ιδανικός για χρήση σε track days και πρωταθλήματα. Γι’ αυτό εστιάσαμε κυρίως σε θέματα αεροδυναμικής και πλαισίου στην εξέλιξη της νέας 911 GT3 RS», δηλώνει σήμερα ο Andreas Preuninger, επικεφαλής του τμήματος που είναι υπεύθυνο για τις GT κατασκευές της Porsche.
Προς ώρας, η γερμανική εταιρεία δεν αποκαλύπτει λεπτομέρειες για τις τεχνικές περγαμηνές της νέας 911 GT3 RS παρά μόνο την παραπάνω φωτογραφία που ειναι τραβηγμένη στο ‘Ring. Εκεί όπου ο προκάτοχός της είχε καταφέρει να σπάσει το άτυπο φράγμα των 7 λεπτών.
Θυμίζουμε ότι η καρδία της «απλής» 911 GT3 – η οποία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Φεβρουάριο του 2021 – έχει όριο περιστροφής τις 9.000 σ.α.λ. και βασίζεται στην αγωνιστικών καταβολών μονάδα της 911 GT3 R αποτελώντας ουσιαστικά μια ελαφρώς πιο «ήπια» εκδοχή εκείνης που δίνει ζωή στην 911 GT3 Cup. ‘Όντας ατμοσφαιρικός, «επίπεδος» ως προς τη διάταξη των 6 κυλίνδρων του και με χωρητικότητα 4,0 λίτρων, ο κινητήρας αποδίδει στην 911 GT3, 510 ίππους στις 8.400 σ.α.λ. και ροπή 470 Nm στις 6.100 σ.α.λ., εξασφαλίζοντας τελική ταχύτητα 320 χλμ./ώρα στην έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων (προαιρετικός εξοπλισμός) ή 318 χλμ./ώρα σε εκείνη με το «διπλόδισκο» PDK των 7 ταχυτήτων, στην οποία η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε χρόνο 3,4 δλ.
Σε σχέση με την αντίστοιχη μονάδα της 911 Speedster, ο μπόξερ κινητήρας της 911 GT3 διαθέτει διαφορετικά πιστόνια, καθώς και ένα αγωνιστικών περγαμηνών σύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ που εξασφαλίζει επαρκή παροχή λαδιού ακόμη και σε πολύ υψηλά πλευρικά και διαμήκη φορτία χρησιμοποιώντας συνολικά επτά στάδια αναρρόφησης, τα οποία επιστρέφουν γρήγορα το λιπαντικό μέσο στην εξωτερική δεξαμενή. Από εκεί και πέρα, η κυλινδροκεφαλή είναι ανασχεδιασμένη, οι πεταλούδες γκαζιού φτάνουν τις έξι, όσοι και οι κύλινδροι, ενώ επεμβάσεις έχουν γίνει και στο σύστημα VarioCam Plus.
Το βάρος της χειροκίνητης 911 GT3 είναι 1.418 κιλά και με το αυτόματο PDK κιβώτιο, 1.435 κιλά.