Αποκάλυψη για το νέο IONIQ 6

Tο IONIQ 6, το οποίο προανήγγειλε το 2020 το κομψό και εξαιρετικά χαμηλό Prophecy concept, είναι η πρώτη επέλαση της Hyundai στην αγορά των ηλεκτρικών σεντάν.

H κορεατική εταιρεία προχώρησε στην προαναγγελθείσα επόμενη κίνησή της, αφού έχει εδραιώσει τα βήματά της στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων με το Hyundai Kona Electric, το Ioniq hatch και το Ioniq 5. Με μήκος 4.855 χλστ., πλάτος 1.880 χλστ. και ύψος 1.495 χλστ., με μεταξόνιο 2.950 χλστ., είναι κοντά στο μέγεθος του Model 3, καθώς επίσης και των Polestar 2 και BMW i4. Όπως και το Ioniq 5, το Ioniq 6 χρησιμοποιεί την αρχιτεκτονική «skateboard» E-GMP του ομίλου Hyundai Motor Group, η οποία υποστηρίζει επίσης το Kia EV6 και το Genesis GV60.

IONIQ 6

Το IONIQ 6, το οποίο η Hyundai περιγράφει ως Electrified Streamliner, είναι αεροδυναμικά σχεδιασμένο και κάνει καινοτόμο χρήση βιώσιμων υλικών για να αντικατοπτρίζει τις αξίες όσων επιλέγουν όχημα μηδενικών ρύπων. Ο σχεδιασμός του ήταν εξαρχής ανθρωποκεντρικός, με τον εσωτερικό χώρο να αναπτύσσεται ταυτόχρονα με την εξωτερική μορφή. Η Electric Global Modular Platform (E-GMP) του Hyundai Motor Group επέτρεψε στους σχεδιαστές να απλώσουν το εσωτερικό, εμπρός και πίσω, για να δημιουργήσουν βελτιστοποιημένο χώρο για τα πόδια και ευρυχωρία που επιτρέπει στους επιβάτες να παραμένουν άνετα στο όχημα. Η πλατφόρμα επιτρέπει επίσης ένα εντελώς επίπεδο δάπεδο, δίνοντας μια επεκτατική αίσθηση.

IONIQ 6

Η αρχιτεκτονική του εσωτερικού με επίκεντρο τον χρήστη είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα μιας εργονομικά σχεδιασμένης μονάδας ελέγχου, που βρίσκεται σε κεντρική θέση για να μειώνει την απόσπαση της προσοχής και να ενθαρρύνει την ασφαλή οδήγηση. Το αρθρωτό ταμπλό με οθόνη αφής ενσωματώνει μια οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 12 ιντσών πλήρους αφής και ένα ψηφιακό σύμπλεγμα 12 ιντσών. Μια κεντρική κονσόλα τύπου γέφυρας παρέχει βολικό και γενναιόδωρο αποθηκευτικό χώρο μέσα στο αυτοκίνητο.

IONIQ 6

Ο φωτισμός περιβάλλοντος διπλού χρώματος παρέχει συνολικό φωτισμό στο εσωτερικό του IONIQ 6. Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν από ένα φάσμα 64 χρωμάτων και έξι διπλά χρωματικά θέματα που αναπτύχθηκαν από ειδικούς σε θέματα χρωμάτων για να βοηθήσουν τους οδηγούς και τους επιβάτες να αισθάνονται χαλαροί και άνετοι. Τα διαδραστικά φώτα Pixel 4 σημείων στο τιμόνι επιτρέπουν την εύκολη επικοινωνία μεταξύ του οδηγού και του οχήματος.

IONIQ 6

Η Hyundai δεν έχει ακόμη δώσει πλήρη τεχνική ενημέρωση για το νέο της μοντέλο. Όπως και με τα άλλα μοντέλα που χρησιμοποιούν αυτή την πλατφόρμα, το Ioniq 6 αναμένεται να προσφέρεται με μια επιλογή μπαταριών χωρητικότητας που κυμαίνεται από 58 kWh έως 77,4 kWh. Η μεγαλύτερη μπαταρία είναι πιθανό να παρέχει αυτονομία άνω των 485 χιλιομέτρων, δεδομένου ότι το αυτοκίνητο έχει πιο αεροδυναμική σιλουέτα από την τριάδα με βάση την E-GMP που ήδη κυκλοφορούν.

IONIQ 6

Η εταιρεία αναμένεται επίσης πως θα προσφέρει και σε αυτό το μοντέλο δικίνητα/τετρακίνητα συστήματα κίνησης. Η γκάμα του Ioniq 6 θα αποτελείται από το εισαγωγικό μοντέλο με την κίνηση να μεταδίδεται πίσω και ισχύ 226 ίππων, την μεσαία έκδοση με τετρακίνηση και 321 ίππους, αλλά και από το κορυφαίο Ioniq 6 N με 577 ίππους και χρόνο 0-100 χλμ./ώρα κάτω από 3,5 δευτερόλεπτα.

IONIQ 6

Speedzone podcast: Ώρα Silverstone! Οδήγηση χωρίς κράνη και 380 χλμ./ώρα στο AVUS το 1937

SPEEDZONE PODCAST (ep 6): Ενα ανθρώπινο σώμα στη μέση της πίστας και ιστορίες από τον Καναδά!