Αυτό είναι το νέο DS 7
Το DS 7 αποκτά νέα εμφάνιση, περισσότερες τεχνολογίες και μια γκάμα κινητήριων συνόλων στην οποία περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων όχι μία, ούτε δύο, αλλά τρεις plug-in υβριδικές παραλλαγές.
Το DS 7 – ξεχάστε το προσωνύμιο Crossback στην ονομασία του – παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2017 και έκτοτε έχει ταυτίσει το όνομά του στις κατά τόπου αγορές με έννοιες, όπως η κομψότητα και οι χώροι. Πλέον, στη νεότερη εκδοχή του, η οποία αποκαλύπτεται σήμερα, έρχεται να αθροίσει στα παραπάνω χαρακτηριστικά ένα πιο σικάτο παρουσιαστικό, και πρωτίστως περισσότερες τεχνολογίες και επιλογές στα κινητήρια σύνολα που το συνοδεύουν.
Το νέο εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος ξεχωρίζει τώρα με τις πιο έντονες γραμμές του που αποτελούν προϊόν συνεργασίας μεταξύ της «DS Design Studio Paris» και της ομάδας στη γραμμή παραγωγής, στο εργοστάσιο Mulhouse στη Γαλλία. Η φωτιστική υπογραφή της DS Automobiles αναπτύσσεται με μία ακόμη πιο εκφραστική εμφάνιση, ενώ ο συνδυασμός των νέων πιο λεπτών προβολέων DS Pixel LED Vision τρίτης γενιάς και των φώτων ημέρας DS Light Veil «είναι απρόσκοπτος και υλοποιείται στο πνεύμα της υψηλής μόδας», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η γαλλική εταιρεία στις επίσημες ανακοινώσεις της.
Την ίδια στιγμή, τα πιο λεπτά πίσω φώτα έχουν επίσης επανασχεδιαστεί και έχουν πλέον σκούρο μεταλλικό φινίρισμα. Το δε κάλυμμα της πέμπτης πόρτας έχει δεχτεί και αυτό τις απαραίτητες πινελιές, διαθέτοντας πιο έντονες γραμμές, ενώ το όνομα «DS Automobiles» αντικαθιστά το «Crossback» υπογράφοντας πλέον το πίσω μέρος του νέου DS 7.
Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί και στο εσωτερικό. Ακριβώς όπως οι μεγαλύτεροι οίκοι μόδας του Παρισιού, έτσι και η DS Automobiles δίνει ιδιαίτερη προσοχή στην επιλογή των υλικών και στον τρόπο με τον οποίο τα επεξεργάζεται. Εν προκειμένω, οι επενδύσεις των εσωτερικών χώρων δημιουργούν ένα καλαίσθητο και πολυτελές περιβάλλον, με το νέο DS 7 Opera να προσφέρεται με δύο χρώματα δέρματος Nappa, τα Basalt Black και Pearl Grey. Ταυτόχρονα, μια νέα ταπετσαρία που διαθέτει μια πρωτότυπη τεχνοτροπία φινιρίσματος στην επένδυση από δέρμα Nappa, καλύπτει το ταμπλό και τις επενδύσεις των θυρών. Χωρίς ραφές ή εμφανείς ενώσεις, εντείνει την αίσθηση και όψη του πραγματικού δέρματος υψηλής ποιότητας του εσωτερικού.
Η προσοχή στη λεπτομέρεια αντικατοπτρίζεται επίσης και από τις μαργαριταρένιες ραφές που προσφέρονται στα νέα χρώματα White και Zephyr, το δερμάτινο τιμόνι, τα ανάγλυφα ένθετα τεχνοτροπίας «Clous de Paris» που συναντάμε στην υψηλή ωρολογοποιία και είναι χαρακτηριστικά στα μοντέλα της DS Automobiles, ενώ τον δικό τους ρόλο διαδραματίζει και η αισθητική – που παραπέμπει σε λουρί ρολογιού – της επένδυσης που προσφέρεται για πρώτη φορά σε Pearl Grey. Από εκεί και πέρα, το εσωτερικό της έκδοσης Performance Line διαθέτει πιο βαθύ μαύρο χρώμα, με το ύφασμα μικροϊνών Alcantara σε όλη την καμπίνα και τις χρυσές πινελιές να τονίζουν τη δυναμική εμφάνιση.
Το σύστημα infotainment είναι μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές για το νέο DS 7 με την ενσωμάτωση του DS Iris System. Αυτή η νέα λύση, εισάγει μια ολοκληρωτικά ανανεωμένη διεπαφή που είναι πλήρως διαμορφώσιμη και διαδραστική, με απρόσκοπτη λειτουργία και υποστηρίζεται από αναγνώριση φωνής. Η επανασχεδιασμένη οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας των 12 ιντσών διαθέτει ένα μενού που αποτελείται από widget για πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες της με μία μόνο κίνηση: για έλεγχο στη συνδεδεμένη πλοήγηση, στον εξαερισμό, στις ψηφιακές πηγές ήχου και στις πληροφορίες ταξιδιού. Αυτή η μεγάλη οθόνη επιτρέπει επίσης την προβολή εικόνας από τις νέες ψηφιακές κάμερες υψηλής ανάλυσης εμπρός και πίσω, ενώ δίνει και πρόσβαση στη λειτουργία Android Auto, CarPlay μέσω wi-fi.
Πλήρης γκάμα κινητήριων συνόλων για το νέο DS 7
Το νέο DS 7 θα διατίθεται από τα μέσα του 2023 με μια ευρεία γκάμα κινητήριων συνόλων, στην οποία περιλαμβάνονται τρεις plug-in υβριδικές εκδόσεις. Πιο συγκεκριμένα, το νέο DS 7 E-Tense 225 διαθέτει έναν 1.600άρη κινητήρα βενζίνης της οικογένειας PureTech που αποδίδει 180 ίππους και έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων που τοποθετεται στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων των οκτώ σχέσεων, μεταφέροντας την κίνηση στους εμπρός τροχούς – η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 225 ίππους, όπως προδίδει και η ονομασία της έκδοσης. Τα DS 7 E-Tense 4×4 300 και DS 7 E-Tense 4×4 360 διαθέτουν τον ίδιο βενζινοκινητήρα, που εδώ αποδίδει 200 ίππους, καθώς και δύο ηλεκτρικούς κινητήρες 110 και 112 ίππων σε κάθε άξονα.
Μια νέα μπαταρία με χωρητικότητα 14,2 kWh προσφέρει έως και 81 χιλιόμετρα αυτονομίας με μηδενικές εκπομπές ρύπων στον αστικό κύκλο WLTP, ενώ στο μικρό κύκλο και πάλι η αυτονομία είναι αυημένη, καθώς φτάνει τα 65 χιλιόμετρα με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Ο χρόνος φόρτισης της μπαταρίας είναι περίπου 2 ώρες σε Wallbox με ισχύ 7,4 kW. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κινητήρας ντίζελ 130 BlueHDi εξακολουθεί να είναι διαθέσιμος στη γκάμα του μοντέλου.
Από εκεί και πέρα, το νέο DS 7 είναι εφοδιασμένο με το σύστημα DS Active Scan Suspension που ρυθμίζει την απόσβεση ανάλογα με τα δεδομένα που παίρνει η κεντρική μονάδα ελέγχου από την κάμερα που βρίσκεται μπροστά και «σκανάρει» το δρόμο για κακοτεχνίες. Την ίδια στιγμή, με το DS Night Vision, μια κάμερα υπερύθρων σαρώνει το οδόστρωμα και τις άκρες του για να ανιχνεύσει ποδηλάτες, πεζούς και ζώα σε αποστάσεις έως και 100 μέτρων. Ο οδηγός λαμβάνει τις πληροφορίες στη νέα ψηφιακή οθόνη υψηλής ανάλυσης που έχει το ρόλο του πίνακα οργάνων εκδίδοντας ειδικές προειδοποιήσεις για κάθε περίπτωση επικίνδυνης κατάστασης.