Αυτό είναι το ηλεκτρικό Polestar 5 των 884 ίππων
Η Polestar βάζει ψηλά τον πήχη δείχνοντας «ζωντανά» στο Goodwood το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Polestar 5 των 884 ίππων.
Τι εστί Polestar 5; Πρώτα και κύρια, τη μετουσίωση σε μοντέλο μαζικής παραγωγής του πρωτοτύπου Precept, το οποίο η Σουηδική εταιρεία παρουσίασε για πρώτη φορά στο κοινό το 2020.
Από εκεί και πέρα, όπως μαρτυρούν οι πρώτες φωτογραφίες που η Polestar έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα με αφορμή την πρώτη, δημόσια εμφάνισή του στο φετινό Goodwood Festival of Speed, το νέο «5» δεν είναι παρά ένα 4θυρο σπορ ηλεκτρικό μοντέλο, με κουπέ για την περίσταση χαρακτηριστικά σε επίπεδο σχεδιασμού, που θα κινείται αποκλειστικά με την αρωγή ηλεκτρικών κινητήρων.
Επί της ουσίας, πρόκειται για τον έμμεσο αντίπαλο της Porsche Taycan, ενώ με δεδομένες τις παραπλήσιες διαστάσεις του και την GT σχεδιαστική «τεχνοτροπία» που υιοθετούν οι εξωτερικές του επιφάνειες, για έναν ακόμα δυνατό παίχτη απέναντι στη Mercedes EQS.
Το Polestar 5 είναι το πρώτο αυτοκίνητο της ανεξάρτητης πλέον εταιρείας που εξελίχθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο – καθώς και το πρώτο που αναπτύχτηκε από την Polestar για την… Polestar, αντί να προέρχεται από ένα μοντέλο με τα σήματα της ομογάλακτης Volvo.
Το πλαίσιο πάνω στο οποίο θα πατά το νέο Polester 5 θα είναι αλουμινένιο. Αξιοσημείωτο είναι ότι οι δημιουργοί του υπόσχονται από τώρα ότι το νέο «5», το οποίο δεν αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα πριν από το 2024, θα εξασφαλίζει «στρεπτική ακαμψία αντίστοιχη με εκείνη των supercars».
Όπως ανακοίνωσαν σήμερα οι δημιουργοί του αυτοκινήτου, η ανάπτυξη ενός νέου ηλεκτρικού συστήματος κίνησης βρίσκεται σε εξέλιξη στη Σουηδία που μαζί με το ηλεκτρικό κύκλωμα των 800 Volt και τον εμπρός ηλεκτρικό μοτέρ θα εκτοξεύουν την συνδυαστική απόδοση στα 650 kW – ή διαφορετικά στους 884 ίππους. Η δε ροπή τους προσδιορίζεται από την Polestar στα 900 Nm.
«Το Polestar 5 είναι ένα υπέροχο 4θυρο GT και ένα αληθινό Polestar. Η πλατφόρμα συνδυάζει χαρακτηριστικά υψηλών επιδόσεων με σύγχρονες τεχνολογικές με στόχο τη δημιουργία μιας ελαφριά δομής, με υψηλή ακαμψίας πλαισίου», δήλωσε ο επικεφαλής του τμήματος R;D της Polestar, Pete Allen.
Δείτε το σχετικό βίντεο:
Speedzone podcast: Ώρα Silverstone! Οδήγηση χωρίς κράνη και 380 χλμ./ώρα στο AVUS το 1937
SPEEDZONE PODCAST (ep 6): Ενα ανθρώπινο σώμα στη μέση της πίστας και ιστορίες από τον Καναδά!