Η Ferrari μπαίνει στην πρίζα: Το 80% των πωλήσεων θα είναι EVs και plug-in υβριδικά

Η Ferrari ανακοίνωσε πως τα πλήρως ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα της, τα οποία θα παραχθούν αρχής γενομένης από το 2023 θα αποτελούν το 80% των πωλήσεων της μέχρι το 2030, ενώ υποσχέθηκε πως αυτά θα είναι ακόμη πιο ξεχωριστά.

Η Ferrari πριν λίγες ημέρες σύμφωνα με πληροφορίες είχε «κατοχυρώσει» τα δικαιώματα χρήσης ενός νέου χώρου κοντά στο κεντρικό της εργοστάσιο στο Μαρανέλο ώστε να ξεκινήσει το «χτίσιμο» σε αυτό μιας νέας γραμμής παραγωγής που θα είναι αφιερωμένη στην κατασκευή ηλεκτροκίνητων οχημάτων (διαβάστε περισσότερα εδώ).

Τελικά οι πληροφορίες επιβεβαιώθηκαν καθώς η ιταλική εταιρεία ανακοίνωσε πως θα λανσάρει 15 νέα μοντέλα από το 2023-2026, με το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της να βγαίνει στην παραγωγή το 2025.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Benedetto Vigna στην ημέρα κεφαλαιαγοράς της Ferrari παρουσίασε το πολυαναμενόμενο νέο επιχειρηματικό σχέδιο της εταιρείας ενώ δήλωσε για το μέλλον της φίρμας: “Πιστεύουμε ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τον ηλεκτρικό κινητήρα για να ενισχύσουμε τις επιδόσεις των αυτοκινήτων μας, ό,τι κάνουμε θα επικεντρώνεται πάντα στο να είναι ξεχωριστό το κάθε μοντέλο της Ferrari. Αναμένουμε πως τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα μας θα αποτελούν το 5% των πωλήσεων το 2025 και το 40% το 2030. Όσον αφορά τα υβριδικά μοντέλα αυτά θα πρέπει να αυξηθούν στο 55% των πωλήσεων το 2025 σε σχέση με το 20% του 2021, πριν πέσουν στο 40% το 2030”.

Νέα γραμμή συναρμολόγησης για τα ηλεκτρικά οχήματα

Ο Benedetto Vigna δήλωσε ότι η Ferrari θα αναπτύξει και θα κατασκευάσει τους δικούς της ηλεκτροκινητήρες, μετατροπείς και μονάδες μπαταριών για τα ηλεκτρικά μοντέλα της σε μια νέα γραμμή συναρμολόγησης στο εργοστάσιό της στο Maranello της Ιταλίας, ενώ θα αναθέσει σε συνεργάτες τα μη βασικά εξαρτήματα.

Η ιταλική φίρμα θα επενδύσει 4,4 δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι το 2026, το μεγαλύτερο μέρος από αυτά θα διατεθούν για την ανάπτυξη προϊόντων, ενώ θα έχει κέρδη από 2,5 δισεκατομμύρια έως 2,7 δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι το ίδιο έτος. Η Ferrari αναμένει ελεύθερες ταμειακές ροές 4,6 δισ. έως 4,9 δισ. ευρώ από το 2022 έως το 2026.

Όπως και άλλοι κατασκευαστές σπορ αυτοκινήτων, η πρόκληση της Ferrari ξεπερνά τις τεράστιες επενδύσεις κεφαλαίου που απαιτούνται για την ανάπτυξη ηλεκτρικών μοντέλων, καθώς μέχρι τώρα τα μοντέλα της προσφέρουν μια ξεχωριστή εμπειρία στους τυχερούς ιδιοκτήτες που έχουν τη δυνατότητα να δαπανήσουν αρκετά μεγάλα ποσά ώστε να βρεθούν πίσω από το τιμόνι τους.

Tags: