H νέα BMW M2 αποκαλύπτεται… μερικώς
Η ώρα της πλήρους αποκάλυψης της νέας BMW M2 πλησιάζει, με τον φωτογραφικό φακό των «κατασκόπων» να μας δείχνει σήμερα μέρος του επιθετικού της αμαξώματος.
Η νέα BMW M2 βρίσκεται και επίσημα πλέον «προ των πυλών». Κι αυτό είναι κάτι που έχουν ήδη προαναγγέλλει οι δημιουργοί της. Μάλιστα, η πρεμιέρα του νέου «hot» σπορ μοντέλου της γερμανικής εταιρείας έρχεται σε μια σημαντική χρονική συγκυρία για αυτή, καθώς φέτος το θρυλικό της παράρτημα, η BMW M GmbH, γιορτάζει τα 50 της χρόνια της.
Και για όσους… ανησυχούν ότι αυτή θα είναι η μοναδική νέα BMW M που θα δει φέτος τα φώτα της δημοσιότητας, αξίζει να θυμίσουμε ότι προ ολίγων ημερών η νέα M3 CSL πραγματοποίησε επίσης το ντεμπούτο της, ενώ μέσα στους προσεχείς μήνες η εταιρεία θα παρουσίασε τη νέα επίσης M3 Touring, που για πρώτη φορά θα φορέσει ένα estate «κουστούμι», καθώς και την plug-in υβριδική XM των 750 ίππων.
Όπως είναι φυσικό, για τους απανταχού petrolheads, το «βάρος» ανάμεσα στα νέα αυτά Μ μοντέλα πέφτει στη νέα Μ2, η οποία, όπως επισήμως ανακοίνωσαν οι Βαυαροί, θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στη μονάδα του που βρίσκεται στο San Luis Potosi του Μεξικού, απ’ όπου το νέο σπορ κουπέ της εταιρείας θα «ταξιδεύει» για το σύνολο των παγκόσμιων αγορών στις οποίες θα διατίθεται.
Το εργοστάσιο του San Luis Potosí κατασκευάζει την Σειρά 3 από το 2019 και πρόσφατα πρόσθεσε στη δυναμική του τη Σειρά 2 Coupe, καθιστώντας έτσι την εν λόγω μονάδα μια στρατηγική εγκατάσταση για το δίκτυο παραγωγής του BMW Group.
Τι γνωρίζουμε έως τώρα για τη νέα BMW M2
Την κίνηση στη νέα BMW M2 την οποία αποθανάτισε… γυμνή πριν από λίγες ο φωτογραφικός φακός, θα παρέχει μια νεότερη έκδοση του κινητήρα S58 που κινεί σήμερα τις Μ3 και Μ4. Ο 6κύλινδρος εν σειρά κινητήρας με τα δύο τούρμπο αναμένεται να αποδίδει ισχύ που θα φτάνει τουλάχιστον τους 430 ίππους, ενώ δεν αποκλείεται στις εκδόσεις Competition η μέγιστη ισχύ να σκαρφαλώνει έως και τους 490 ίππους.
Όσον αφορά τη μετάδοση, η BMW θα παραμείνει πιστή στο δόγμα της πίσω κίνησης, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται το ενδεχόμενο να δούμε και μια τετρακίνητη Μ2, είτε με χειροκίνητο είτε με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Σε κάθε περίπτωση, η νέα BMW M2 αναμένεται να υιοθετεί ένα εντελώς νέο εσωτερικό, στο οποίο θα κυριαρχούν οι δύο κυρτές και «ενοποιημένες» οθόνες, ακριβώς όπως συμβαίνει στις ηλεκτρικές i4 και iX. To «παρών» τέλος θα δίνει και το νέο Λειτουργικό Σύστημα 8 των Βαυαρών, το οποίο θα εξασφαλίζει μεταξύ άλλων και προηγμένες λειτουργίες συνδεσιμότητας.