Νέα γκάμα Jeep Wrangler 4xe
H νέα γκάμα του Plug-in Hybrid Wrangler 4xe συνδυάζει τις εκτός δρόμου δυνατότητες του μοντέλου με την ευκολία χρήσης και την οικονομία καυσίμου που εξασφαλίζει η δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά για ως και 50 χλμ.
Η διάθεση του πλέον θρυλικού μοντέλου της Jeep αποκλειστικά με το Plug-in Hybrid σύστημα 4xe υπογραμμίζει την εστίαση της μάρκας στην επόμενη ημέρα της αυτοκίνησης, με το σύνολο πλέον της επιβατικής της γκάμας να περιλαμβάνει εξηλεκτρισμένες εκδόσεις. Την ίδια στιγμή, το νέο Wrangler 4xe είναι το πλέον ισχυρό, αποδοτικό και ικανό 4×4 που παρουσίασε ποτέ η Jeep στην Ευρώπη. Το Wrangler 4xe από τη μία πλευρά παραμένει το απόλυτο εκτός δρόμου όχημα και την ίδια στιγμή χάρη στο Plug-in Hybrid σύστημα μπορεί να καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης με μηδενική κατανάλωση καυσίμου και μηδενικούς ρύπους, προσφέροντας δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά για έως και 50 χλμ.
Η νέα γκάμα του μοντέλου έρχεται να ενισχύσει αυτό το διττό χαρακτήρα με δύο ξεχωριστές εκδόσεις. Τη Sahara που εκτός από την εκτός δρόμου οδήγηση δίνει ιδιαίτερη έμφαση και στην καθημερινή χρήση, αφήνοντας στην Rubicon την αποστολή κατάκτησης των πιο ακραίων εκτός δρόμου διαδρομών. Και στις δύο περιπτώσεις εξαιρετικά πλούσιος είναι ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας με την έκδοση Rubicon να εφοδιάζεται με επιπλέον στοιχεία που ενισχύουν το off-road προσανατολισμό της όπως: Εμπρός off-road camera, παρμπρίζ με Gorilla Glass, ηλεκτρονικό κλείδωμα εμπρός διαφορικού και ηλεκτρονικό κλείδωμα πίσω άξονα, σύστημα τετρακίνησης 4:1 Rock-Trac HD Full Time, άξονες Dana M210 εμπρός/M220 πίσω, δυνατότητα αποσύνδεσης εμπρός αντιστρεπτικής δοκού, ενισχυμένες ζάντες ελαφρού κράματος 17’’ με off-road ελαστικά.
Σε κάθε περίπτωση, κοινός παρονομαστής και για τα δύο μοντέλα είναι η διάκριση Trail Rated που πιστοποιεί τις κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες τους, αλλά και το Plug-in Hybrid υβριδικό σύστημα 4xe όπου οι δύο ηλεκτροκινητήρες που τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 400 Volt συνεργάζονται με έναν αποδοτικό τετρακύλινδρο Turbo βενζινοκινητήρα και το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων TorqueFlite. Η ύπαρξη του δεύτερου ηλεκτροκινητήρα μεταξύ του βενζινοκινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων προσφέρει τη βέλτιστη αρχιτεκτονική, έτσι ώστε η συνολική ιπποδύναμη των 380 hp και η συνολική ροπή των 637 Nm να αποδίδονται με απόλυτα ομαλό τρόπο, διασφαλίζοντας την ευκολία οδήγησης και τις υψηλές επιδόσεις εντός και εκτός δρόμου. Την ίδια στιγμή, η αρχιτεκτονική του συστήματος επιτρέπει την εφαρμογή των πλέον ικανών επιλογών 4×4, των Selec-Trac (Sahara 4xe) και Rock-Trac (Rubicon 4xe) που προσφέρουν επιλογή κίνησης στους 2 πίσω τροχούς, αυτόματη επιλογή 4×4 και βέβαια μόνιμη επιλογή 4×4 με κοντές σχέσεις.
Τέλος, το Wrangler 4xe συνεχίζει -τόσο στην έκδοση Sahara όσο και στη Rubicon- να διαθέτει το μοναδικό χαρακτηριστικό για την κατηγορία, όπου ο χρήστης μπορεί πολύ εύκολα και γρήγορα να αφαιρέσει ή να αναδιπλώσει τμήματα του αμαξώματος, όπως οι πόρτες, η οροφή και το παρμπρίζ για την απόλυτη επαφή με τη φύση.