Ξεκίνησε η παραγωγή του VW ID. Buzz
Το ηλεκτρικό VW ID. Buzz, o πρωταγωνιστής της υπηρεσίας ASTYBUS που παίρνει σάρκα και οστά στην Αστυπάλαια, ξεκινά και επισήμως να παράγεται στο Ανόβερο της Γερμανίας.
Σύμφωνα με την VW, η συνολική παραγωγή του ID. Buzz, η οποία ξεκίνησε στις 2 Ιουνίου στο Ανόβερο της Γερμανίας, θα ανέλθει για το υπόλοιπο του τρέχοντας έτους στις 15.000 μονάδες.
Ωστόσο, με δεδομένες τις προβλέψεις των ιθυνόντων του Γερμανικού εργοστασίου, για το σύνολο της επόμενης χρονιάς ο αριθμός αυτός σχεδόν θα δεκαπλασιαστεί ξεπερνώντας τις 130.000 μονάδες.
Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός ότι η πλειοψηφία των ηλεκτρικών κινητήριων συστημάτων του ID. Buzz κατασκευάζεται επίσης στη Γερμανία – σε αυτήν την περίπτωση από το τμήμα Volkswagen Group Components του Group.
Τα δομικά στοιχεία των δύο μοντέλων παράγονται στα εργοστάσια εξαρτημάτων στο Kassel, στο Braunschweig, στο Salzgitter και στο Ανόβερο και περιλαμβάνουν τον ηλεκτροκινητήρα, το σύστημα μπαταρίας και τους άξονες. Μάλιστα, το ID. Buzz είναι το πρώτο μοντέλο της οικογένειας μοντέλων ID. για την οποία η Volkswagen Group Components κατασκευάζει και τους άξονες. Και αυτό στην πραγματικότητα γίνεται σε ένα χώρο που έχει δημιουργηθεί ειδικά για τον σκοπό αυτό, στο Αννόβερο-Barsinghausen.
Μακροπρόθεσμα, το Ανόβερο θα παράγει επίσης το σύστημα μπαταρίας για το ID. Buzz – προς το παρόν κατασκευάζεται στο Braunschweig.
Το νέο ID. Buzz, καθώς και η επαγγελματική του έκδοση που φέρει την ονομασία Cargo, αποτελούν – αν μη τι άλλο – δύο ακόμα προσθήκες στην «ηλεκτρική ατζέντα» της γερμανικής εταιρείας. Και συνάμα, ως επιβατικές και επαγγελματικές εκδόσεις αντίστοιχα, έρχονται να συνθέσουν τις σύγχρονες εκδοχές των εμβληματικών T1 και Microbus, υιοθετώντας για την περίσταση ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης και την δοκιμασμένη πλατφόρμα MEB του VW Group.
Και οι δύο παραλλαγές του νέου EV της VW θα είναι διαθέσιμες ήδη από φέτος με μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης που παρέχει μικτό ενεργειακό περιεχόμενο 82 kWh (καθαρό: 77 kWh). Η μπαταρία τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 150 kW, ο οποίος είναι ενσωματωμένος στον πίσω άξονα – η μέγιστη ροπή του ανέρχεται στα 310 Nm.