Το νέο, 8θέσιο Land Rover Defender 130
To Land Rover Defender 130 συμπληρώνει τη γκάμα του εμβληματικού off-road μοντέλου των Βρετανών προτάσσοντας μεταξύ άλλων το ατού της 8θέσιας διάταξης του εσωτερικού του.
Το Land Rover Defender 130 είναι η κορυφαία εκδοχή του πολυτελούς off-road μοντέλου της βρετανικής εταιρείας το οποίο έρχεται να συμπληρώσει τη γκάμα των εκδόσεων 90 και 110 – αλλά και την επαγγελματική Hard Top που πλέον ενισχύεται σε επίπεδο εξοπλισμού.
Σε αντίθεση με τον προκάτοχό του, το Defender 130 έχει προσθέσει στο «σώμα» του έναν επιπλέον όγκο μήκους 340 χλστ. από τον πίσω άξονα και πίσω, αντί για το τμήμα του αμαξώματος ανάμεσα στους δύο άξονες. Ως αποτέλεσμα, είναι πανομοιότυπο με το μεσαίου μεγέθους 110 μπροστά από την κολόνα C έχοντας για την περίσταση συνολικό μήκος 5.358 χλστ. Ωστόσο, χάρη στον έξτρα όγκο πίσω, η γωνία διαφυγής έχει μειωθεί στις 28 μοίρες, έναντι των 40 μοιρών της έκδοσης 110.
Την ίδια στιγμή, κάθε μια από τις διαθέσιμες εκδόσεις SE, HSE, X-Dynamic και Χ συνεχίζουν την παράδοση της εταιρείες σε «δύσκολα» εδάφη χάρη στην τετρακίνηση iAWD, την αερανάρτηση και το σοφιστικέ σύστημα Terrain Response της εταιρείας αλλά και την άρθρωση της ανάρτησης που ανέρχεται στα 430 χλστ. Φυσικά, όπως και οι εκδόσεις 90 και 110, το «130άρι» Defender βασίζεται στην αυτοφερόμενη και αλουμινένια πλατφόρμα D7x της Land Rover.
Το επιπλέον μήκος δημιουργεί έναν τεράστιο χώρο φόρτωσης που φτάνει σε χωρητικότητα τα 2.516 λίτρα με τις τελευταίες δύο σειρές καθισμάτων αναδιπλωμένες. Τιμή αυξημένη κατά 953 λίτρα σε σχέση με ότι προσφέρει το Defender 110 στην ίδια διαμόρφωση. Με αναδιπλωμένη μόνο την τελευταία σειρά, ο χώρος αποσκευών διαμορφώνεται στα 1.389 λίτρα και στην πλήρη 8θέσια διάταξη τα 389 λίτρα. Εντούτοις, το πιο σημαντικό είναι ότι το νέο Defender 130 φιλοξενεί μια νέα διάταξη 2-3-3 καθισμάτων, η οποία καθιστά το πολυτελές μοντέλο της Land Rover ως το μόνο mainstream SUV στην Ευρώπη που μπορεί να μεταφέρει περισσότερους από επτά επιβάτες.
Σύμφωνα με την Land Rover, οι δύο τελευταίες σειρές καθισμάτων είναι υπερυψωμένες για καλύτερη ορατότητα προς τα εμπρός με την πρόσβαση στα πίσω καθίσματα να είναι «αβίαστη», χάρη σε μια συρόμενη και αναδιπλούμενη μεσαία σειρά. Το «παρών» δίνει επίσης μια δεύτερη πανοραμική ηλιοροφή στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, έτσι ώστε το εσωτερικό να είναι «ευάερο για όλους», ενώ προαιρετικά μπορεί να εξοπλιστεί με σύστημα κλιματισμού τεσσάρων ζωνών.
Το Defender 130 διατίθεται με μία γκάμα ισχυρών και αποδοτικών εξηλεκτρισμένων συνόλων, που περιλαμβάνουν τους εξακύλινδρους βενζινοκινητήρες ήπιας υβριδικής τεχνολογίας P300 και P400 της γενιάς Ingenium, καθώς και τους εξακύλινδρους πετρελαιοκινητήρες D250 και D300, ομοίως της γενιάς Ingenium. Οι δύο πρώτοι αποδίδουν 300 και 400 ίππους και οι πετρελαιοκινητήρες 250 και 300 ίππους, όπως μαρτυρά και η ονομασία τους.