Το νέο Militem Ferox 500
Με αφορμή τα επίσημα εγκαίνια της πρώτης αντιπροσωπείας της στη Γερμανία, της Autohaus Ulmen στο Ντίσελντορφ, η Militem παρουσίασε το νέο της μοντέλο Ferox 500.
Η ιταλική φίρμα Militem με το νέο Forex 500 θέλει να “δώσει ζωή” στη κατηγορία EUV (Extreme Utility Vehicle). Το μοντέλο αποτελεί τη μέγιστη έκφραση του σπορ οράματος της Militem, προσφέροντας εξαιρετικές επιδόσεις, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου, με τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ δύο διαφορετικών τύπων ελαστικών.
Η σειρά Ferox μέχρι τώρα περιελάμβανε το Ferox και το pick-up Ferox-T, ένα αυθεντικό Sport Utility Truck (SUT) που συνδυάζει όλα τα πλεονεκτήματα ενός SUV με αυτά ενός pick-up. Με την άφιξη του νέου Ferox 500, οι πελάτες που αναζητούν επιδόσεις σε τέτοιου είδους οχήματα έχουν ένα νέο σημείο αναφοράς, καθώς αυτό το μοντέλο διαθέτει επιτάχυνση 0-100 σε μόλις 4,5 δευτερόλεπτα!
Το Ferox 500 το οποίο ουσιαστικά αναβαθμίζει το Wrangler Rubicon 392 είναι το πέμπτο μοντέλο της πολυτελούς γκάμας της Militem. Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι το εξαιρετικό αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ σχεδιαστών, μηχανικών και εξειδικευμένων τεχνιτών. Η πυγμή, η προσωπικότητα και οι γενναίες δόσεις αδρεναλίνης είναι αυτά που διακρίνουν αυτό το νέο, κορυφαίο μοντέλο της σειράς Forex. Ξεχωρίζει για τη σπορτίφ διάθεσή του, τη δύναμη, τις επιδόσεις και τον μοναδικό ήχο του κινητήρα.
To Forex 500 χρησιμοποιεί έναν κινητήρα 6,4 λίτρων V8. Η ροπή του κινητήρα φτάνει τα 637 Nm στις 4.300 σ.α.λ., και το 75% αυτής της ροπής αποδίδεται χαμηλά στο φάσμα στροφών. Η πρόσφυση, εν τω μεταξύ, παρέχεται από την τετρακίνηση. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ένα αυτόματο 8-τάχυτο TorqueFlite που ελέγχεται από paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι, ένα σύστημα που έχει ήδη εισαγάγει η Militem στο Ferox-T.
Το Ferox 500 παρέχει, αφενός, 40% περισσότερες επιδόσεις από το Ferox V6 3,6 λίτρων και διαθέτει ταυτόχρονα επιτάχυνση ενός supercar. Από την άλλη, διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά ενός πραγματικού “offroader” χάρη στη ρυθμιζόμενη ανάρτηση που επανασχεδιάστηκε από τους μηχανικούς της εταιρείας.
Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, ο σχεδιασμός του “φαρδιού αμαξώματος” του Ferox διατηρήθηκε, αλλά εδώ, το αμάξωμα βελτιώθηκε με τροποποιήσεις στο μπροστινό και πίσω μέρος. Η αναζήτηση της κομψής εμφάνισης ήταν καθοριστικής σημασίας για την Militem. Ωστόσο το Forex 500 έχει διαφορές από την υπόλοιπη γκάμα. Αισθητικά, είναι αναγνωρίσιμο από το λογότυπο στα πλευρά του και, κυρίως, από την έλλειψη εφεδρικού τροχού στην πίσω πόρτα. Η αλλαγή στο στυλ έκανε το αυτοκίνητο πιο κομψό και μοντέρνο, ενώ παράλληλα βελτίωσε την ορατότητα προς τα πίσω.
Περνώντας στο μπροστινό μέρος, η μάσκα από ανθρακονήματα σε ματ χρώμα διαθέτει ένα νέο Dual Color, μαύρο και κόκκινο φινίρισμα- μια χρωματική επιλογή που επαναλαμβάνεται και στην καμπίνα. Το λογότυπο στο καπό του κινητήρα, τοποθετημένο δίπλα στον αεραγωγό, είναι εξ ολοκλήρου μαύρο, όπως και τα άγκιστρα, τα ένθετα του καπό και οι πλευρικές γρίλιες που βρίσκονται πίσω από τους θόλους των εμπρός τροχών. Αξίζει να σημειωθεί η χρήση ανθρακονήματος σε αρκετά σημεία του οχήματος.
Στο εσωτερικό η Militem έχει φέρει επανάσταση στη καμπίνα, προκειμένου να ικανοποιήσει τις ανάγκες των πελατών της όσον αφορά την πολυτελεία. Τα καθίσματα έχουν επανασχεδιαστεί και έχουν ένα σχήμα κελύφους προερχόμενο από τον αγωνιστικό χώρο, με ενσωματωμένα προσκέφαλα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την εξαιρετική άνεση και την πιο αποτελεσματική θέση οδήγησης, πράγμα που σημαίνει ότι ο οδηγός έχει τον πλήρη έλεγχο και ότι όλοι οι διακόπτες και οι εντολές βρίσκονται κοντά του. Το χειροποίητο δέρμα νάπα και το φινίρισμα alcantara χαρίζουν αντίθεση με τα χρώματα των ραφών της ιταλικής φίρμας. Μια άλλη πρωτοτυπία είναι η χρήση ανθρακονήματος στις χειρολαβές, στο τιμόνι και στην κονσόλα.