H Lamborghini θα αγωνιστεί σε WEC και IMSA με πρωτότυπο LMDh το 2024
Η Lamborghini θα συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) και στο Πρωτάθλημα IMSA SportsCar το 2024 με ένα νέο πρωτότυπο LMDh.
Η Lamborghini Squadra Corse, το τμήμα μηχανοκίνητου αθλητισμού του ιταλικού κατασκευαστή, ανακοίνωσε ότι θα συμμετάσχει για πρώτη φορά στη κορυφαία κατηγορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής (WEC), με τους αγώνες των 24 Ωρών του Le Mans και της Daytona να βρίσκονται επίσης στο αγωνιστικό της πρόγραμμα.
Το πρωτότυπο LMDh (Le Mans Daytona Hypercar) της Lamborghini θα είναι έτοιμο το δεύτερο έτος των σχετικών κανονισμών δηλαδή το 2024. Αν και η Lamborghini δεν έχει ανακοινώσει επίσημα τους τεχνικούς της συνεργάτες, όλοι γνωρίζουν πως συνεργάζεται με τη γαλλική κατασκευάστρια πλαισίου Ligier Automotive.
Η επιβεβαίωση της δέσμευσης της Lamborghini με τη Ligier αναμένεται τον Ιούλιο σε μια περαιτέρω ανακοίνωση, η οποία πιθανότατα θα περιλαμβάνει τη διαμόρφωση του κινητήρα εσωτερικής καύσης του νέου αυτοκινήτου.
Η μάρκα του ομίλου Volkswagen γίνεται ο έκτος κατασκευαστής που δεσμεύεται να αναπτύξει ένα LMDh (Le Mans Daytona Hypercar) μετά τις Porsche, Acura, BMW, Cadillac και Alpine.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Lamborghini, Stephan Winkelmann, δήλωσε: “Αυτό το βήμα στην υψηλότερη βαθμίδα των αγώνων σπορ αυτοκινήτων σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο για την εταιρεία μας. Θα συναγωνιστούμε με τους καλύτερους, στους πιο απαιτητικούς χώρους δοκιμών. Από τη μία πλευρά, αυτό θα δώσει στο επιτυχημένο πρόγραμμα μηχανοκίνητου αθλητισμού μας ακόμα μεγαλύτερη προβολή, αλλά θα μας επιτρέψει επίσης να δοκιμάσουμε μελλοντικές τεχνολογίες: τα πρωτότυπα LMDh θα γίνουν το πιο εξελιγμένο εργαστήριο μας σε τέσσερις τροχούς”.
Η HP Composites με έδρα την Ιταλία, η οποία, όπως και η Ligier, αποτελεί μέρος του ομίλου Everspeed του πρώην αγωνιζόμενου στο Le Mans Jacques Nicolet, παράγει εξαρτήματα από ανθρακονήματα για την Huracan GT3 και τα αγωνιστικά οχήματα Super Trofeo. Δεν θα υπάρχουν εργοστασιακές ομάδες ωστόσο, η Lamborghini θα υποστηρίξει τις ιδιωτικές ομάδες με τον ίδιο τρόπο που το κάνει με την Huracan GT3 Evo σε σειρές όπως το GT World Challenge Europe, το DTM και τις κατηγορίες GT Daytona στην IMSA.
H Lamborghini επιπλέον θα παραχωρήσει τους εργοστασιακούς οδηγούς της σε πελατειακές ομάδες για να αγωνίζονται με την Huracan. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Mirko Bortolotti θα αγωνιστεί στην κατηγορία LMP2 στις 24 Ώρες του Le Mans φέτος με τη βελγική ομάδα WRT, νικήτρια της κατηγορίας το 2021. Στις ομάδες με τις οποίες η Lamborghini είναι γνωστό ότι βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις περιλαμβάνεται και η Prema, η οποία φέτος εντάχθηκε στον “στίβο” της LMP2 στο WEC και στο “αδελφό” Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Le Mans Series. Τόσο η Lamborghini όσο και η Prema έχουν τονίσει ότι δεν έχει γίνει καμία συμφωνία μέχρι στιγμής._ Γ. Τ.