MC20 Cielo, η νέα «ξεσκούφωτη» Maserati
Η ανοιχτή έκδοση της Maserati MC20 θα φέρει την ονομασία Cielo, που τα ιταλικά σημαίνει «ουρανός».
Στις 25 Μαΐου η Maserati θα αποκαλύψει επίσημα τη νέα, ανοιχτή έκδοση της Mc20. H οποία, σε αντίθεση με ό,τι πολλοί προέβλεπαν, δεν θα φέρει την ονομασία «Spyder» ή «Cabrio» αλλά την ιταλική «Cielo», που σημαίνει «ουρανός».
Προς ώρας, το ιταλικό εργοστάσιο δεν δίνει στη δημοσιότητα φωτογραφίες του πίσω μέρους, ενώ από τις υπάρχουσες σαφές είναι ότι η νέα MC20 Cielo θα φέρει μια σκληρή αναδιπλούμενη οροφή, τύπου hard-tοp, και όχι υφασμάτινη.
Στον τομέα των βασικών τεχνικών μερών του αυτοκινήτου δεν αναμένονται διαφοροποιήσεις σε σχέση με την MC20 Coupe. Ως εκ τούτου, το πρώτο «ξεσκούφωτο» μοντέλο της Maserati μετά την GranCabrio που αποχώρησε από το portfolio της ιταλικής μάρκας, θα παίρνει κίνηση από ένα σύνολο με 6 κυλίνδρους σε διάταξη V, περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών και χωρητικότητα 3,0 λίτρων. Διαθέτοντας τεχνολογία ξηρού κάρτερ, ο twin-turbo κινητήρας της Maserati αναμένεται να αποδίδει 630 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. (το μέγιστο όριο περιστροφής θα είναι 8.000 σ.α.λ.) και ροπή 730 Nm ήδη από τις 3.000 σ.α.λ. έως και τις 5.000 σ.α.λ.
Η σχέση συμπίεσης του Nettuno (βλ. Ποσειδώνας), όπως επισήμως ονομάζεται ο V6 των Ιταλών της Maserati, έχει ήδη οριστεί στην αναλογία 11:1 και η διάμετρος και η διαδρομή των κυλίνδρων στα 82 και 88 χλστ. αντίστοιχα. Η καρδία του σε τεχνολογικό επίπεδο είναι ένα σύστημα καύσης του μίγματος στον προθάλαμο με δύο μπουζί ανά κύλινδρο. Εδώ, ένας θάλαμος καύσης τοποθετείται μεταξύ του κεντρικού ηλεκτροδίου και του παραδοσιακού θαλάμου καύσης και συνδέεται με μια σειρά ειδικά σχεδιασμένων οπών.
Από εκεί και πέρα, το σύστημα έμμεσου και άμεσου ψεκασμού λειτουργεί με πίεση τροφοδοσίας που φτάνει έως και τα 350 bar. Σύμφωνα με την Maserati, η συγκεκριμένη επιλογή επιφέρει μειωμένες εκπομπές και χαμηλότερη κατανάλωση, χωρίς επιπτώσεις στον τρόπο λειτουργίας του 6κύλινδρου στις πολύ χαμηλές στροφές. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κινητήρας, ο οποίος θα συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 8 σχέσεις, ζυγίζει λιγότερο από 220 κιλά, οι δε διαστάσεις του (μήκος, πλάτος, ύψος) ορίζονται στα 1.000, 650 και 600 χλστ., αντίστοιχα. Φυσικά, ο V6 με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων και τους 2ΕΕΚ σε κάθε πλευρά, πληροί την ευρωπαϊκή νόρμα Euro 6d.