To Lexus UX φρεσκάρεται
Η Lexus προσφέρει στο UΧ μερικές πινελιές ανανεώσεις σε λίγους αλλά καίριους τομείς.
Το Lexus UΧ είναι το μικρότερο μοντέλο της SUV οικογένειας του Ιάπωνα κατασκευαστή και πλέον ανανεώνεται στα σημεία με στόχο τη συνέχιση της εμπορικής του σταδιοδρομίες σε μια ομολογουμένως δύσκολη αρένα.
Το UX είναι το τελευταίο χρονικά μοντέλο από το στρατόπεδο της Lexus που μεταβαίνει στο νέο σύστημα infotainment με οθόνη αφής διαθέσιμη σε μεγέθη 8 και 12,3 ιντσών, οι οποίες μάλιστα είναι μετατοπισμένες προς τον οδηγό κατά 143 χλστ. Το ανανεωμένο και ταχύτερο σε απόκριση σύστημα πολυμέσων, που υποστηρίζει στάνταρ Android Auto και Apple CarPlay, συνοδεύεται και από επιπλέον αλλαγές. Για παράδειγμα, υπάρχουν τώρα δύο επιπλέον θύρες φόρτισης USB, ενώ τα κουμπιά για τα θερμαινόμενα καθίσματα έχουν μετακινηθεί από το κάτω μέρος του ταμπλό στα δεξιά του μοχλού αλλαγής ταχυτήτων.
Το γνώριμο, και αμφιλεγόμενο ως προς τη χρηστικότητά του, pad για τον έλεγχο των επιμέρους λειτουργιών του αποτελεί πλέον στο παρελθόν, ενώ την ίδια ώρα η επιφάνεια ασύρματης φόρτισης είναι μεγαλύτερη από πριν. Η Lexus έχει προσθέσει επίσης έναν νέο, ατμοσφαιρικό φωτισμό LED στην καμπίνα με στόχο την αναβάθμιση του «ευ ζειν» των επιβατών.
Την ίδια στιγμή, οι μηχανικοί έχουν προσθέσει 20 σημεία συγκόλλησης στα ανοίγματα του αμαξώματος, γύρω από τις πλαϊνές και πίσω πόρτες, ούτως ώστε να ενισχύσουν τη δομική ακαμψία του αυτοκινήτου. Η Lexus αναφέρει επίσης ότι τα πρωτότυπα UX δοκιμάστηκαν στο Τεχνικό Κέντρο της Toyota Shimoyama με στόχο τη βελτίωση της αίσθησης του ηλεκτρικά υποβοηθούμενου τιμονιού και την απόκριση της ανάρτησης. Επίσης, τα νέα run-flat ελαστικά βελτιώνουν την άνεση κάνοντας την καμπίνα λίγο πιο αθόρυβη από πριν.
Στην έκδοση F Sport του ανανεωμένου Lexus UX η προσαρμοζόμενη ανάρτηση, που εξελίχθηκε από τη Yamaha, έρχεται να αναβαθμίσει την οδική συμπεριφορά του ιαπωνικού SUV. Στο εσωτερικό, UX F Sport διαθέτει σπορ καθίσματα και διαφορετικό τιμόνι, αλουμινένια πεντάλ και μια αποκλειστική σχεδίαση για τον επιλογέα του κιβωτίου ταχυτήτων.
Οι επεμβάσεις των Ιαπώνων στη σουίτα συστημάτων Lexus Safety System + του ανανεωμένου UX προσφέρουν βελτιωμένες επιδόσεις στο σύστημα Pre-Collision System, εξοπλίζοντας το αυτοκίνητο με Intersection Turning Assist και Emergency Steering Assist, το οποίο βοηθά τον οδηγό να αποφύγει εμπόδια χωρίς να αναχωρήσει από τη λωρίδα κυκλοφορίας τους. Το Dynamic Radar Cruise Control υιοθετεί το Curve Speed Reduction, το οποίο προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα του οχήματος ώστε να ταιριάζει στην καμπυλότητα των στροφών.
Οι κινητήρες του UX παραμένουν αμετάβλητοι. Το υβριδικό UX 250h χρησμοποιεί έναν 2λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα, με το σύστημα μετάδοσης κίνησης να αποδίδει συνδυαστικά 184 ίππους. Το UX 200 τροφοδοτείται από μια σχεδόν πανομοιότυπη έκδοση του 4κύλινδρου βενζινοκινητήρα των 2,0 λίτρων του υβριδικού μοντέλου. Αυτή η μονάδα είναι αξιοσημείωτη για την εξαιρετική της θερμική απόδοση, που φτάνει το 40%, βοηθώντας την να εξασφαλίσει οικονομία καυσίμου και χαμηλές εκπομπές CO2.