«Fake news» το σχίσμα ανάμεσα σε Rimac και Hyundai
Τόσο η Hyundai όσο και η Rimac διαψεύδουν πρόσφατα δημοσιεύματα που θέλουν τη σχέση του να τερματίζεται.
Δεν έχουν περάσει πολλές μέρες από το μπαράζ δημοσιευμάτων τόσο στο διεθνή όσο και στον εγχώριο αυτοκινητικό Τύπο που με αφορμή σχετικό «ρεπορτάζ» της Automotive News ανέφεραν ότι η συνεργασία ανάμεσα στη Rimac και Hyundai φτάνει στο τέλος της. Και μάλιστα, όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν τα συγκεκριμένα δημοσιεύματα, με πρωτοβουλία της Hyundai, η οποία φέρονταν δυσαρεστημένη από τη διεύρυνση της συνεργασίας της κροατικής εταιρείας του Mate Rimac με την Porsche…
Ωστόσο, με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό σε γνωστό μέσο κοινωνικής δικτύωσης, ο Mate Rimac έρχεται να διαψεύσει κατηγορηματικά τα παραπάνω «σενάρια» χαρακτηρίζοντας μάλιστα τα εν λόγω δημοσιεύματα ως «fake news».
Μάλιστα, ο ιδρυτής της κροατικής εταιρείας και ιθύνον νους πίσω από τη δημιουργία της Bugatti Rimac, εξέφρασε με δεικτικό τρόπο τη δυσαρέσκεια του για τα εν λόγω δημοσιεύματα αναφέροντας χαρακτηριστικά τα εξής:
«H Hyundai σχολίασε το fake-news άρθρο που λέει ότι η Rimac και η Hyundai τερματίζουν τη συνεργασία τους λόγω της συνεργασίας Porsche-Rimac. Τόσο η Hyundai όσο και η Rimac έχουν πει ότι δεν είναι αλήθεια. Όμως τα μέσα ενημέρωσης συνεχίζουν να γράφουν γι’ αυτό. Λοιπόν, αυτό λέει περισσότερα για τα μέσα από οτιδήποτε άλλο».
Η σχετική ανάρτηση του Mate Rimac συνεχίζει με την παράθεση ενός αποσπάσματος από το γερμανικό auto motor und sport, το οποίο αναφέρει μεταξύ άλλων:
«Η Hyundai και η Kia συνεχίζουν να επενδύουν στον όμιλο Rimac και μπορούν να επιβεβαιώσουν ότι αρκετά projects συνεργασίας εκτελούνται αυτήν τη στιγμή σε υψηλό επίπεδο. Ως εκ τούτου, και τα δύο μέρη αναγνωρίζουν την αξία αυτής της στρατηγικής εταιρικής σχέσης και επιθυμούν να συνεργαστούν στο μέλλον. Η Rimac επιβεβαίωσε επίσης ότι και οι δύο εταιρείες συζητούν επί του παρόντος περαιτέρω μελλοντικά projects.»
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Hyundai και η Rimac αποφάσισαν να συνεργαστούν την άνοιξη του 2019, όταν η πρώτη, σε συνδυασμό με την Kia, αποφάσισαν να επενδύσουν το ποσό των 80 εκατομμυρίων ευρώ στην κροατική εταιρεία. Ο στόχος της επένδυσης αυτής ήταν να εξελιχθούν τουλάχιστον δύο οχήματα– μια πλήρως ηλεκτρική παραλλαγή του «κεντρομήχανου» αυτοκινήτου της Hyundai N και ένα όχημα επιδόσεων με κυψέλες καυσίμου.
Στο μεσοδιάστημα, η Porsche αύξησε το μερίδιό της στη Rimac από 15,5% σε 24% τον Μάρτιο του 2021. Λίγους μήνες αργότερα, η Rimac και η Bugatti ένωσαν και επίσημα τις δυνάμεις τους δημιουργώντας την Bugatti-Rimac. Θυμίζουμε ότι η Porsche κατέχει το 45% της Bugatti Rimac, ενώ η Rimac τις υπόλοιπες μετοχές της νεοσύστατης εταιρείας.