V12 κινητήρας για τη νέα Ferrari Purosangue
Η Purosangue, το πρώτο SUV στην ιστορία της Ferrari, θα τροφοδοτείται από έναν νέο V12 κινητήρα.
Η Ferrari αποκάλυψε ότι το πρώτο Sport Utility Vehicle στην ιστορία της, η νέα Purosangue, θα τροφοδοτείται τελικά από έναν 12κύλινδρο κινητήρα, σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της παράδοσης της μάρκας αλλά και διαφοροποίησης από την πρόσφατη εστίαση της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας σε λιγότερο ρυπογόνα μοντέλα.
«Δοκιμάσαμε αρκετές επιλογές, αλλά ήταν σαφές ότι ο V12, για τις επιδόσεις και την οδηγική εμπειρία που προσφέρει, ήταν η σωστή επιλογή για την αγορά», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari, Benedetto Vigna.
Ο νέος CEO της Ferrri δήλωσε ότι σκοπεύει να παρουσιάσει το πρώτο του ολοκληρωμένο επιχειρηματικό σχέδιο για τη Ferrari στις 16 Ιουνίου, το οποίο δεν θα βασίζεται στις τιμές ή στους μεγάλους όγκους παραγωγής της Purosangue, η οποία θα παρουσιαστεί μέσα στους προσεχείς μήνες.
Μάλιστα, θέλοντας να δώσει μια πρώτη γεύση της νέας κινητήριας μονάδας του πρώτου SUV της, η Ferrari ανήρτησε στα κοινωνικά δίκτυα ένα teaser βίντεο διάρκειας μερικών δευτερολέπτων στο οποίο απεικονίζεται ο νέος V12 κινητήρας της.
A new #Ferrari is coming. Born without compromises, unmistakably Ferrari at heart. Powered by our iconic V12 engine. Stay tuned… pic.twitter.com/ycMcTrVtgE
— Ferrari (@Ferrari) May 4, 2022
Η εγκατάσταση στην Purosangue ενός V12 κινητήρα, αν μη τι άλλο, αποτελεί ένα διάλλειμα από την πρόσφατη στρατηγική της Ferrari, η οποία επικεντρώθηκε σε V8 και V6 υβριδικά μοντέλα, όπως η νέα 296 GTS που παρουσιάστηκε πρόσφατα, με τα 12κύλινδρα μοντέλα να αντιπροσωπεύουν μόλις το 17% των συνολικών της πωλήσεων.
Ο Benedetto Vigna είπε ότι η Ferrari θα οδηγείται από την επιθυμία της να διατηρήσει την αποκλειστικότητα της Purosangue, η οποία θα φέρει την εταιρεία στην κερδοφόρα κατηγορία των SUV, στην οποία θα «συναντήσει» μοντέλα όπως η Lamborghini Urus, η οποία εφοδιάζεται με V8 bi-turbo κινητήρα.
Αυξημένη κερδοφορία για την Ferrari
Η Ferrari παρουσίασε νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου, τα οποία έδειξαν αύξηση 12% στα βασικά της κέρδη, καθώς η ζήτηση για τα σπορ αυτοκίνητα της μάρκας παρέμεινε υψηλή παρά τις προκλήσεις στην παγκόσμια αυτοκινητική σκακιέρα.
Τα προσαρμοσμένα κέρδη της προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων ήταν 423 εκατομμύρια ευρώ τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο.
«Αυτά τα αποτελέσματα διατηρήθηκαν χάρη στις υψηλές παραγγελίες, που συνεχίστηκαν σταθερά τους πρώτους τρεις μήνες του έτους: σήμερα το βιβλίο παραγγελιών καλύπτει ήδη ικανοποιητικά το 2023 και τα περισσότερα από τα μοντέλα μας έχουν εξαντληθεί», ανέφερε ο CEO της Ferrari σε δήλωσή του.