Νέα Porsche 911 Sport Classic: Back to the future
Η νέα Porsche 911 Sport Classic φέρνει εκ νέου στο σήμερα το ένδοξο παρελθόν της μάρκας με μια ειδική έκδοση του αειθαλούς κουπέ από το Zuffenhausen που θα παραχθεί συνολικά σε μόλις 1.250 αντίτυπα.
Η νέα Porsche 911 Sport Classic, η οποία αποτελεί ένα ακόμα «ειδικό» προϊόν με τη σφραγίδα της Porsche Exclusive Manufaktur, στέλνει ξεκάθαρα το μήνυμά της αναβιώνοντας στο σήμερα το στιλ της δεκαετίας του ’60 και των αρχών της δεκαετίας του ’70.
Όπως και ο άμεσος προκάτοχός της, η βασισμένη στην 911 (997) Sport Classic που παρουσιάστηκε το 2009, η εμφάνιση και αυτού του μοντέλου είναι εμπνευσμένη από την αρχέτυπη 911 – και συγκεκριμένα από την εμβληματική Carrera RS 2.7 του 1972.
Σημείο αναφοράς της εξωτερικής αμφίεσης της νέας 911 Sport Classic είναι τόσο το φαρδύ αμάξωμα – που προορίζεται για τις εκδόσεις Turbo της 911– όσο και η σταθερή πίσω αεροτομή από CFRP τύπου ducktail που παραπέμπει άμεσα ως προς το σχήμα της στην αντίστοιχη της Carrera RS 2.7. Τον δικό της τόνο δίνει και η double-bubble διαμόρφωση της οροφής, που συνδυαστικά έρχονται να υπογραμμίζουν τον ιδιαίτερο σχεδιαστικό χαρακτήρα της νέας 911 Sport Classic.
Όπως συνέβη και το 2009, έτσι και τώρα οι σχεδιαστές της Porsche εμπνεύστηκαν από τη χαρακτηριστική βαφή Fashion Grey της Porsche 356 όταν επέλεξαν το αποκλειστικό εξωτερικό φινίρισμα της νέας 911 Sport Classic. «Η νέα 911 Sport Classic είναι το πρώτο όχημα που διαθέτει μεταλλική βαφή Sport Grey», δήλωσε ο Michael Mauer, Αντιπρόεδρος της Style Porsche. «Το γκρι δεν είναι ποτέ βαρετό».
Ως εναλλακτική λύση στο αποκλειστικό μεταλλικό φινίρισμα Sport Grey, η νέα 911 Sport Classic είναι επίσης διαθέσιμη στους χρωματισμούς Solid Black, Agate Grey Metallic και Gentian Blue Metallic. Ταυτόχρονα, οι διπλές ρίγες σε ανοιχτό Sports Grey χρωματισμό που διατρέχουν το καπό, την οροφή και την πίσω αεροτομή τονίζουν τον σπορ σχεδίαση του αυτοκινήτου.
Το καπό και η οροφή είναι κατασκευασμένα από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP) για εξοικονόμηση βάρους. Οι βασικοί προβολείς LED matrix σε μαύρο χρώμα, συμπεριλαμβανομένου του Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus) και της μοναδικής βαφής στο σταθερό χείλος του σπόιλερ ολοκληρώνουν τη σπορ σχεδίαση στο εμπρός μέρος του οχήματος.
Χαρακτηριστικές είναι τόσο οι μονομπούλονες ζάντες των 20 και 21 ιντσών όσο και πίσω από αυτούς οι κεραμικοί δίσκοι του συστήματος πέδησης που συνδυάζονται με δαγκάνες βαμμένες σε high-gloss μαύρο χρωματισμό.
Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, το γνωστό από παλαιότερα μοντέλα της Porsche μοτίβο Pepita απαντάται στα πάνελ των θυρών και στο κέντρο των καθισμάτων, ενώ η δίχρωμη, δερμάτινη ταπετσαρία σε χρώμα Black/Classic Cognac εξασφαλίζει σε συνδυασμό μία κομψή αντίθεση στο ήδη σπορ και φινετσάτο κόκπιτ της νέας Porsche 911 Sport Classic.
Porsche 911 Sport Classic: Τεχνικά και άλλα…
Η φιλοσοφία του συστήματος μετάδοσης κίνησης του αυτοκινήτου είναι εξίσου μοναδική. Ο 6κύλινδρος flat-six κινητήρας των 3,7 λίτρων με τα δύο τούρμπο αποδίδει 550 ίππους οι οποίοι περνούν αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Σε συνδυασμό με το 7τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, η νέα 911 Sport Classic είναι η πιο ισχυρή χειροκίνητη 911 που διατίθεται σήμερα.
Από εκεί και πέρα, η ανάρτηση, που βασίζεται σε αυτή των μοντέλων 911 Turbo και 911 GTS, συνδυάζεται με ενεργά αμορτισέρ (βλ. Porsche Active Suspension Management – PASM) και σπορ ελατήρια με χαμηλότερο κατά 10 χλστ. ύψος.
Η νέα 911 Sport Classic είναι διαθέσιμη για παραγγελία με τις τιμές της στη Γερμανία να ξεκινούν από τα 272.714 ευρώ.
Τέλος, με αφορμή την πρεμιέρα και διάθεση της ειδικής αυτής «911», η Porsche Design δημιούργησε έναν χρονογράφο υψηλής ποιότητας που διατίθεται αποκλειστικά σε όσους επιλέξουν να αγοράσουν τη νέα 911 Sport Classic.