Το ηλεκτρικό Renault 4 στο Παρίσι
Η γαλλική εταιρεία αναβιώνει το Renault 4, το οποίο θα έχει τη μορφή ενός αστικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου της SUV κατηγορίας με προσιτό σχετικά κόστος που στόχος είναι να μην υπερβαίνει τα 25.000 ευρώ.
Το περίπτερο της Renault στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού 2022 θα κοσμείται από ένα ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο που θα προϊδεάζει για το μελλοντικό και 100% ηλεκτρικό Renault 4, το οποίο θα έχει τη μορφή ενός αστικού SUV μηδενικών εκπομπών.
Κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης με Γάλλους εκπροσώπους του Τύπου, ο Luca de Meo, Διευθύνων Σύμβουλος της Renault, επιβεβαίωσε ότι η διάθεση του ηλεκτρικού Renault 4 θα πραγματοποιηθεί μέσα στο 2025. Όπως συνέβη με το Renault 5 Prototype, το οποίο «φωτογραφίζει» ένα μικρό 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης, το μελλοντικό Renault 4 θα ανακοινωθεί «μέσα» από ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο, το οποίο θα παρουσιαστεί στην επόμενη Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού.
Πέρυσι, το Renault 4 γιόρτασε την 60ή του επέτειο. Από την αρχή της διάθεσής του το 1961, το μικρό δημοφιλές γαλλικό αυτοκίνητο πούλησε περισσότερα από 8 εκατομμύρια αντίτυπα και παρήχθη μέχρι το 1994, δηλαδή για περισσότερα από 30 χρόνια.
Η νέα γενιά του Renault 4 θα δει λοιπόν το φως της δημοσιότητας το 2025, με τη μορφή ενός ηλεκτρικού αστικού SUV που θα τοποθετηθεί «πάνω από το R5», σύμφωνα με το αφεντικό της Renault. Ως γνωστόν, ο Luca de Meo, ο οποίος βρίσκονταν στο τιμόνι της Fiat το 2017 όταν η ιταλική εταιρεία παρουσίασε το νέο «500», εξακολουθεί να πιστεύει στη νεο-ρετρό συνταγή εφαρμόζοντάς την πλέον και στο στρατόπεδο της Renault. Με τη διαφορά ότι τώρα κάθε τι που θα θυμίζει… παρελθόν θα μπαίνει στην πρίζα.
Όπως και μοντέλο του παρελθόντος, το μελλοντικό Renault 4 θα είναι επίσης διαθέσιμο σε μια χρηστική έκδοση. Σε κάθε περίπτωση, το νέο μοντέλο θα παράγεται «εντός έδρας» και συγκεκριμένα στο εργοστάσιο Electricity της Renault στη βόρεια Γαλλία. Βασισμένο στην πλατφόρμα CMF-B EV της συμμαχίας, το νέο μοντέλο θα κυκλοφορήσει αμέσως μετά το νέο ηλεκτρικό Renault 5, που έχει προγραμματιστεί για το δεύτερο εξάμηνο του 2024.
Το μεγάλο στοίχημα για τους Γάλλους είναι περιορίσουν το κόστος αγοράς σε προσιτά για την κατηγορία και το είδος της μονάδας κίνησης επίπεδα, στόχος που μεταφράζεται πρακτικά σε τιμή εκκίνησης όχι μεγαλύτερη από 25.000 ευρώ.
Πηγή: autoplus.fr