Η Mercedes παρουσιάζει το «Awake»
Μέσα από το σποτ «Awake» η Mercedes παρουσιάζει το σύστημα ασφαλείας Microsleep Detection το οποίο αποτελεί σημαντικό βήμα στην εξάλειψη του φαινομένου του μικρο-ύπνου κατά την οδήγηση.
H Mercedes παρουσιάζει τη νέα ταινία μικρού μήκους “Awake” σε μια καμπάνια που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το Hochschule Fernsehen und Film München (Πανεπιστήμιο τηλεόρασης και κινηματογράφου Μονάχου). Το σποτ παρουσιάζει τον κίνδυνο του μικρο-ύπνου (μικρή περίοδος ύπνου που μπορεί να μετρηθεί σε δευτερόλεπτα) που αποτελεί πολύ συχνό φαινόμενο κατά την οδήγηση.
Το όχημα το οποίο εμφανίζεται στο σποτ είναι η Mercedes EQS, η οποία είναι εφοδιασμένη με το Microsleep Detection, ένα σύστημα προειδοποίησης για τον μικρο-ύπνο. Σκοπός του σποτ είναι να παρουσιάσει πως τα καινοτόμα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης και τα συστήματα ασφαλείας μπορούν να συμβάλουν πολύτιμα στο όραμα της οδήγησης χωρίς ατυχήματα.
Το σποτ με την ονομασία Awake υπερβαίνει τις κλασικές διαφημιστικές ταινίες και αφηγείται μια ιστορία από την πραγματική ζωή. Ο Oliver Bernotat, δημιουργός και σκηνοθέτης της ταινίας μικρού μήκους της καμπάνιας, πήρε την ιδέα από τη δική του εμπειρία σε ένα οδικό ταξίδι.
Αυτή τον ώθησε να επιστήσει την προσοχή στο θέμα του μικρο-ύπνου. Η Mercedes υποστήριξε το έργο από την αρχή από άποψη περιεχομένου και ιδέας, καθώς η ασφάλεια και οι καινοτομίες είναι συνυφασμένες με την μάρκα από την εφεύρεση του αυτοκινήτου το 1886.
Οι δύο παραγωγοί του Αςακε, Paul Scholten και Alexander Bergmann, ανέφεραν: «Ήταν μεγάλη πρόκληση να υλοποιήσουμε την ιδέα στο υψηλότερο επίπεδο. Αυτό απαιτούσε πολλές τελειοποιήσεις στη σύλληψη και την παραγωγή. Χάρη στην πλήρη εμπιστοσύνη της Mercedes-Benz, καταφέραμε να υλοποιήσουμε μαζί αυτή την ταινία μικρού μήκους με ένα σημαντικό μήνυμα».
Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις της Natanael Sijanta, Διευθύντριας Δημιουργικής Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ της Mercedes, με την ίδια να αναφέρει: «Η ιδέα και το μήνυμα του Awake μας έπεισαν αμέσως, καθώς είδαμε την ευκαιρία να ενσωματώσουμε μια συναρπαστική ώθηση στην επικοινωνία της μάρκας Mercedes-Benz. Είμαστε ενθουσιασμένοι με το αποτέλεσμα καθώς tο θέμα της οδικής ασφάλειας μας αφορά όλους».
Πρώτα η ασφάλεια: Mercedes-Benz Real Life Safety
Η φράση Real Life Safety είναι η φιλοσοφία ασφάλειας της Mercedes. Μέσα από την συγκεκριμένη διαδικασία αναλύονται καθημερινές καταστάσεις οδήγησης στην πραγματική ζωή. Τα ολοκληρωμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και ασφάλειας της Mercedes επιτρέπουν ήδη, για παράδειγμα, τη μερικώς αυτοματοποιημένη οδήγηση σε πολλούς τύπους δρόμων, καθώς και την περαιτέρω μείωση του κινδύνου σύγκρουσης.
Με αυτά τα έξυπνα συστήματα, η Mercedes όχι μόνο θέτει πρότυπα για τις καινοτομίες στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά κάνει ένα σημαντικό βήμα παραπέρα στο δρόμο για την απαλλαγμένη από ατυχήματα και πλήρως αυτοματοποιημένη οδήγηση.
Με το σύστημα Microsleep Detection, η Mercedes-Benz προχωρά ένα βήμα παραπέρα σε ότι αφορά την ασφάλεια. Στο εν λόγω σύστημα ασφαλείας υπάρχει το Attention Assist, που είναι στάνταρ στον εξοπλισμό του οχήματος. Το Attention Assist μπορεί να ανιχνεύσει τυπικά σημάδια κόπωσης ή αυξανόμενης απροσεξίας κατά τη διάρκεια μακρών μονότονων διαδρομών και προτρέπει σε διάλειμμα με ένα προειδοποιητικό μήνυμα.
Η συμπληρωματική ανίχνευση μικρο-ύπνου διατίθεται για πρώτη φορά στην EQS. Το Microsleep Detection είναι ήδη ενεργό από ταχύτητα 20 χλμ./ώρα και αναλύει τις κινήσεις των βλεφάρων του οδηγού μέσω μιας κάμερας στην οθόνη του οδηγού (μόνο σε συνδυασμό με το MBUX Hyperscreen) και προειδοποιεί οπτικά καθώς και ηχητικά με ένα πρόσθετο μήνυμα.
Δείτε το σποτ “Awake”