Πλησιάζει η δεύτερη κοινή εμφάνιση των Loeb και Ogier;

Οι πληροφορίες από το εξωτερικό αναφέρουν πως είναι ιδιαίτερα πιθανή η συμμετοχή των Sebastien Loeb και Sebastien Ogier στο Ράλλυ Πορτογαλίας.

Η συναρπαστική μάχη μεταξύ των Sebastien Loeb και Sebastien Ogier στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, που αποτέλεσε την πρεμιέρα της υβριδικής εποχής του WRC, έχει αυξήσει το ενδιαφέρον του κοινού σχετικά με την επανεμφάνισή τους, επισκιάζοντας ακόμη και τη μάχη του πρωταθλήματος.

Άλλωστε, η παρουσία και οι μονομαχίες των δύο πιο επιτυχημένων οδηγών στην ιστορία του σπορ, προσφέρουν την επιπλέον λάμψη που χρειάζεται ο θεσμός σε μια σεζόν με νέους κανονισμούς και αβεβαιότητα όσον αφορά στους επόμενους πρωταγωνιστές.

Όσον αφορά στους δύο Seb, είναι γνωστό πως αμφότεροι θα ακολουθήσουν πρόγραμμα επιλεκτικών αγώνων στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, ο μεν Loeb με Ford Puma Rally1 και ο δε Ogier με Toyota GR Yaris Rally1.

Τα δεδομένα για τη νέα κοινή εμφάνιση των Loeb και Ogier

Το φετινό πρόγραμμα των δύο Παγκόσμιων Πρωταθλητών δεν έχει αποσαφηνιστεί, με μοναδικό δεδομένο μέχρι στιγμής, την απουσία τους από το επερχόμενο Ράλλυ Κροατίας, τρίτο γύρο της σεζόν στις 21-24 Απριλίου.

Κατά συνέπεια, η αγωνία για την επόμενη συμμετοχή του καθενός αυξάνεται, ενώ άπαντες εύχονται να δουν τους δύο Seb να μάχονται ξανά σε κοινές ειδικές διαδρομές, τόσο μεταξύ τους όσο και απέναντι στους υπόλοιπους κορυφαίους οδηγούς του θεσμού.

Loeb and Ogier Monte Carlo 03

Σύμφωνα με πληροφορίες από το εξωτερικό, αυτό θεωρείται ιδιαίτερα πιθανό να συμβεί στον 4ο αγώνα της φετινής σεζόν, που είναι το Ράλλυ Πορτογαλίας στις 19-22 Μαΐου.

Ο κλασικός χωμάτινος πορτογαλικός αγώνας έχει προγραμματιστεί για μια ημερομηνία που εξυπηρετεί τη “συνάντηση” των Loeb και Ogier, οι οποίοι έχουν αρκετά επιβαρυμένο πρόγραμμα σε άλλες μορφές αγώνων.

Από τη μία, ο 48χρονος Loeb συμμετέχει με την Prodrive στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally-Raid (BRX Hunter) και το Extreme E (Odyssey 21), ενώ στον προγραμματισμό του προστέθηκε πριν από λίγες ημέρες και η συμμετοχή σε αγώνα του DTM με Ferrari.

Από την άλλη, ο 38χρονος Ogier έχει λιγότερες υποχρεώσεις, αφού εκτός από τη συμμετοχή με την Toyota στο WRC, φέτος κάνει ντεμπούτο στο WEC, με την ομάδα Richard Mille στην κατηγορία LMP2.

Loeb Ford Puma Rally1

Ένα ακόμη στοιχείο που αξίζει να προσέξουμε, είναι πως η έντονη διαμάχη των δύο οδηγών, που είχε μονοπωλήσει το ενδιαφέρον στον κόσμο του WRC πριν από μια δεκαετία, φαίνεται πως έχει περάσει οριστικά στην ιστορία.

Η μεταστροφή είναι τέτοια που πέραν των δηλώσεων “ευ αγωνίζεσθαι” επί σειρά ετών, οι δυο τους “συνομιλούν” και μέσω social media.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτέλεσε μια δημοσίευση του Sebastien Loeb στο Twitter, όπου ο 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλλυ αναφέρει: “Όταν κοιτάζεις τον μήνα που έρχεται: Ένας αγώνας DTM, Extreme E, Rally-Raid και ίσως κάτι ακόμη…”.

 

Πέραν του γεγονότος ότι ο πολυνίκης του WRC δίνει ένα “hint” για την επόμενη συμμετοχή του, που βάσει αγωνιστικού προγραμματισμού θα μπορούσε να είναι το Ράλλυ Πορτογαλίας, η έμμεση επιβεβαίωση ήρθε από τον έτερο μεγάλο Seb.

“Έλα Seb, μην είσαι ντροπαλός… ανακοίνωσε πως θα είναι το Ράλλυ Πορτογαλίας! Για να διασκεδάσεις λίγο”, σχολίασε κάτω από τη δημοσίευση του Loeb, ο Ogier.

 

Όπως φαίνεται από τις δημόσιες τοποθετήσεις τους, οι σχέσεις των δύο οδηγών έχουν αποκατασταθεί πλήρως.

Φυσικά, αυτό δε σημαίνει πως η ένταση της κόντρας τους εντός ειδικών διαδρομών, θα μειωθεί, αφού αμφότεροι έχουν το “κουσούρι” να επιζητούν διαρκώς τη νίκη.

Loeb and Ogier Monte Carlo 02

Γιατί όμως έχουν εστιάσει όλοι στην πιθανή συνύπαρξή τους στο Ράλλυ Πορτογαλίας; Η απάντηση έρχεται συνδυαστικά, από το βαρύ πρόγραμμα των δυο οδηγών, τα ράλλυ στα οποία θα τους άρεσε να αγωνιστούν καθώς και το πλεονέκτημα της σειράς εκκίνησης.

Όπως είναι γνωστό, γρήγορα χωμάτινα ράλλυ όπως αυτά σε Εσθονία και Φινλανδία δε βρίσκονται στις προτιμήσεις των Seb. Ταυτόχρονα, κανείς από τους δύο δε μπορεί να λάβει μέρος στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, λόγω αγώνων σε WEC (Ogier) και Extreme E (Loeb), ενώ υπάρχουν και άλλοι αγώνες, όπως το Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, που συμπίπτουν με αγωνιστικές υποχρεώσεις του ενός ή του άλλου.

Ήδη, φημολογείται πως πέραν της Πορτογαλίας οι δύο Seb θα βρεθούν ξανά επί αφρικανικού εδάφους (Ράλλυ Σαφάρι στις 23-26 Ιουνίου), ενώ ως “υποψήφιοι” για συμμετοχή του Loeb, αγώνες, φαντάζουν ακόμη τα Ράλλυ Νέας Ζηλανδίας, Ισπανίας και Ιαπωνίας.

Ogier Toyota GR Yaris Rally1

Όσον αφορά στον Ogier, το Ράλλυ Πορτογαλίας αποτελεί έναν εκ των αγαπημένων του αγώνων -πέτυχε τη πρώτη νίκη της καριέρας του το 2010 και έχει ανέβει 5 φορές στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου,- οπότε ήταν εξαρχής μεταξύ των πιθανών φετινών του προορισμών.

Στα παραπάνω δεδομένα, συνυπολογίστε το γεγονός ότι βάσει λογικής, αμφότεροι θα έχουν καλή σειρά εκκίνησης κατά την πρώτη ημέρα, καθώς θα ξεκινούν πιο πίσω λόγω βαθμολογικής θέσης, από τη στιγμή που δεν ακολουθούν πλήρες πρόγραμμα.

Σε αυτό πόνταρε και η Hyundai, που έχει δηλώσει ως τρίτο οδηγό στο συγκεκριμένο αγώνα τον Dani Sordo, ο οποίος όμως θα έχει δύσκολο έργο, εφόσον αγωνιστούν και οι δύο Sebastien.

Σε κάθε περίπτωση, η συμμετοχή των Loeb και Ogier στην Πορτογαλία παραμένει σε επίπεδα πιθανοτήτων, έστω αυξημένων, οπότε οι φίλοι του σπορ θα πρέπει να περιμένουν τις επίσημες ανακοινώσεις, προτού ετοιμαστούν για την επόμενη γαλλική τιτανομαχία…

Photos: Toyota Gazoo Racing, M-Sport Ford, Red Bull Content Pool