H Toyota σώζει το χειροκίνητο κιβώτιο
Η Toyota «άκουσε» τα αιτήματα των οπαδών της και πολύ σύντομα θα παρουσιάσει μια έκδοση της GR Supra με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Μπορεί η Toyota, όπως και πολλοί άλλοι μεγάλοι κατασκευαστές, να επενδύουν στο νέο δόγμα της ηλεκτροκίνησης και σε νέες τεχνολογίες άμεσα συνδεδεμένες με την ψηφιοποίηση, εντούτοις ο Ιάπωνας κατασκευαστής δεν ξεχνά τους… παραδοσιακούς λάτρεις της σπορ οδήγησης. Αν μη τι άλλο, σε κατασκευές όπως το GR Yaris, την GR86, την GR Corolla και, τώρα, την GR Supra.
«Οι πελάτες και οι θαυμαστές των σπορ αυτοκινήτων της Toyota GAZOO Racing μίλησαν και εμείς τους ακούσαμε. Το Toyota GR Supra με το ολοκαίνουργιο, εξατομικευμένο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, έρχεται σύντομα», αναφέρει ο Ιάπωνας κατασκευαστή στη σχετική δήλωσή του.
Χωρίς να ανακοινώνει περισσότερα στοιχεία – πέραν δύο teaser φωτογραφιών – η Toyota αποκάλυψε ότι οπτικά η χειροκίνητη GR Supra θα ξεχωρίζει από τις αυτόματες εκδόσεις της σειράς από το κόκκινο λογότυπο «Supra» που θα κοσμεί το πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Άγνωστο επίσης παραμένει ποια ή ποιες θα είναι οι εκδόσεις του ιαπωνικού μοντέλου που θα «φορούν» το εξατομικευμένο αυτό χειροκίνητο κιβώτιο.
Θυμίζουμε ότι η «μεγάλη» GR Supra τροφοδοτείται από έναν 6κύλινδρο εν σειρά 3λιτρο κινητήρα με γερμανικά γονίδια (λέγε με BMW) ο οποίος αποδίδει 340 ίππους και ροπή 500 Nm εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 4,3 δλ. και τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα με την αρωγή ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων της ZF.
Η «μικρή» εκδοχή της επίσης πισωκίνητης GR Supra είναι 2λιτρη και με το ίδιο αυτόματο κιβώτιο ο υπερτροφοδοτούμενος twin-scroll κινητήρας αποδίδει 258 ίππους και ροπή 400 Nm. Εδώ, το τυπικό σπριντ από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 5,2 δλ.
Η επίσημη αποκάλυψη της χειροκίνητης GR Supra θα πραγματοποιηθεί «τις προσεχείς εβδομάδες», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η ιαπωνική εταιρεία.