Πρεμιέρα για τη νέα BMW X7
Η ανανεωμένη αισθητική με επιρροές από την iX, οι περισσότερες τεχνολογίες και το ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης συνθέτουν κατά κύριο λόγο το πάνθεον των αλλαγών στη νέα BMW X7.
H BMW X7, η πολυτελής ναυαρχίδα της γερμανικής εταιρείας και ο αντίπαλος των Audi Q8 και Mercedes GLS, έρχεται σήμερα ξανά στο προσκήνιο με περισσότερα όπλα στη φαρέτρα της – όπως η ανανεωμένη σχεδίαση, η πληθώρα τεχνολογιών και οι κινητήρες με ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης των 48V.
Σχεδιαστικά, η χαρακτηριστική και ογκώδης μάσκα εξακολουθεί να αποτελεί το κυρίαρχο στοιχείο συνοδευόμενη από μια νέα προσέγγιση όσον αφορά την αισθητική των φωτιστικών σωμάτων που πλέον είναι «χωρισμένα» σε δύο τμήματα. Το άνω τμήμα των τελευταίων «στεγάζει» τα φώτα ημέρας και τα φλας, ενώ το κάτω, το οποίο είναι «κρυμμένο» στον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με τις κάθετες πλέον εισαγωγές αέρα, τη μεσαία και μεγάλη σκάλα – αμφότερα φυσικά υιοθετούν την τεχνολογία LED.
Από εκεί και πέρα, το πακέτο των αλλαγών της BMW περιλαμβάνει επίσης πινελιές στο πίσω μέρος, με τα ελαφρώς ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα να ενώνονται με μια χρωμιωμένη μπάρα. Επιπρόσθετα, το έξτρα πακέτο Μ ενισχύει το παρουσιαστικό της νέας BMW X7, συμπεριλαμβανομένων τροχών με διάμετρο που εκκινεί από τις 20 και καταλήγει στις 23 ίντσες.
Στο έως και 7θέσιο εσωτερικό της νέας BMW X7, οι αλλαγές είναι ακόμα μεγαλύτερες, με την καμπίνα της ηλεκτρικής iX να αποτελεί την πηγή έμπνευσης. Εδώ, πρωταγωνιστής είναι η BMW Curved Display, η οποία απαρτίζεται από δύο ενωμένες οθόνες με διαγώνιο 12,3 και 14,9 ίντσες. Νέα είναι σχεδίαση των αεραγωγών, καθώς και το συστήματος iDrive που πλέον εστιάζει περισσότερες στον έλεγχο των επιμέρους λειτουργιών που υποστηρίζει μέσω αφής.
Στα μηχανικά μέρη, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην προσθήκη μιας γκάμας με δύο 3λιτρους και 6κύλινδρους εν σειρά κινητήρες ντίζελ και βενζίνης. Αμφότεροι μάλιστα υιοθετούν ένα ήπια υβριδικό σύστημα με γεννήτρια/μίζα που βρίσκεται ενσωματωμένο στο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, που είναι στάνταρ. Ο βενζινοκινητήρας αποδίδει τώρα 47 επιπλέον ίππους και 70 Νm, αγγίζοντας πλέον τους 380 ίππους και τα 520 Nm. Από τη μεριά του, ο πετρελαιοκινητήρας αποδίδει 358 ίππους και 700 Nm.
Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ένας V8 κινητήρας βενζίνης της BMW με χωρητικότητα 4,4 λίτρων – και 48βολτο υβριδικό σύστημα – ο οποίος αποτελεί την καρδία της BMW X7 M60i xDrive. Εδώ η μέγιστη ισχύς ορίζεται στους 530 ίππους και η μέγιστη ροπή στα 750 Nm.