Όμιλος Πηλακούτα: Βραβείο “Best Online Customer Experience”
Με το “Best Online Customer Experience” για την εμπειρία του πελάτη που προσφέρει μέσα από το διαδίκτυο, βραβεύτηκε στα Cyprus Customer Excellence Awards 2021 της Boussias Cyprus, ο Όμιλος Πηλακούτα.
Στην ενότητα Customer Experience, στην οποία επιβραβεύονται οι πρωτοβουλίες που σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο ανάπτυξης μίας στρατηγικής customer experience, εξασφαλίζοντας υψηλά ποσοστά customer satisfaction και στην κατηγορία Best online Customer experience, βραβεύτηκε ο Όμιλος Πηλακούτα. Με το βραβείο αυτό, ο Όμιλος διακρίνεται για τις πρωτοβουλίες , την ποιότητα και την καινοτομία, σε υπηρεσίες εξυπηρέτησης του πελάτη μέσα από το διαδίκτυο.
Ευχαριστώντας την Boussias Cyprus και την κριτική επιτροπή για την βράβευση, η κ. Στάλω Πηλακούτα δήλωσε ότι η διάκριση αυτή «αντανακλά σε κάτι απλό και ταυτόχρονα σημαντικό: η τεχνολογία έχει αξία όταν μπορεί να υπηρετεί αποτελεσματικά τον άνθρωπο και τις ανάγκες του. Στον Όμιλο Πηλακούτα προσπαθούμε να πρωτοπορούμε και να προσαρμοζόμαστε στις νέες συνθήκες. Γι’ αυτό και ο ψηφιακός μας μετασχηματισμός είναι συνεχής. Έχει στο επίκεντρό του, τους πελάτες και την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή τους».
Όπως τόνισε τέλος, «η βράβευση αυτή ανήκει στους πελάτες μας. Η εμπιστοσύνη τους, είναι η πιο μεγάλη μας δύναμη».