Νέο MINI Electric: Η εξέλιξη συνεχίζεται

Η MINI προχωρά στην εξέλιξη της νέας γενιάς του μοντέλου της που θα παρουσιαστεί σε 18 μήνες από σήμερα και σε ηλεκτρική έκδοση.

Η ΜΙΝΙ επιβεβαίωσε τα σχέδια της για την επόμενη γενιά του δημοφιλούς, 3θυρου μοντέλου της που θα παρουσιαστεί σε περίπου 18 μήνες από σήμερα, τόσο σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση όσο και σε συμβατικές βενζινοκίνητες.

Σε αντίθεση με το τρέχον ηλεκτρικό MINI που μοιράζεται την πλατφόρμα των συμβατικών παραλλαγών του, το μηδενικών εκπομπών νέο MINI 3d θα βασίζεται σε μια διαφορετική πλατφόρμα, παρά τις ομοιότητές του σε σχέση με τα συμβατικά αδέλφια του σε επίπεδο σχεδιασμού.

MINI Electric

Οπτικά, όλες οι εκδόσεις του νέου MINI 3d θα ξεχωρίζουν για τον πιο απλοποιημένο σχεδιασμό τους εντός και εκτός, όπως πρόσφατα αποκαλύφθηκε μέσω νεότερων διαρροών (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ). Από εκεί και πέρα, το αμάξωμα των νέων και 3θυρων ΜΙΝΙ θα διαθέτει κοντύτερο εμπρός πρόβολο και μεγαλύτερο έως και 40 χλστ. μεταξόνιο, με στόχο να προσφέρει περισσότερους χώρους στο εσωτερικό.

Η ΜΙΝΙ επιβεβαίωσε σε εκπροσώπους του διεθνούς Τύπου ότι η γκάμα του μοντέλου, εκτός από τις 3θυρες εκδόσεις, θα περιλαμβάνει επίσης μια 5θυρη έκδοση καθώς και την γνωστή Countryman, την οποία μάλιστα θα πλαισιώσει μια crossover εκδοχή – και φυσικά μια 2θυρη Convertible.

MINI Electric

Επιστρέφοντας στο ηλεκτρικό MINI του 2023, όλα δείχνουν ότι η εταιρεία έχει αποφασίσει να προσφέρει δύο εκδόσεις, αντί για μία, οι οποίες θα φέρουν τις ονομασίες Cooper και Cooper S. Η πρώτη θα εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που θα αποδίδει ταυτόσημη ισχύ με τον σημερινό (βλ. 184 ίπποι) αλλά μεγαλύτερη μπαταρία που αναμένεται να προσεγγίζει σε χωρητικότητα τις 40 KWh.

Η δεύτερη παραλλαγή του θα τροφοδοτείται με ενέργεια από μια μπαταρία που θα… φλερτάρει ή θα ξεπερνά σε ενεργειακό περιεχόμενο τις 50 KWh, με την ισχύ του κινητήρα να διαμορφώνεται πάνω από 220 ίππους.

Η βρετανική εταιρεία έχει ήδη ξεκαθαρίσει ότι το 3θυρο MINI θα διατίθεται και σε βενζινοκίνητες εκδόσεις, όχι όμως και σε πετρελαιοκίνητες. Σε κάθε περίπτωση, οι συμβατικές εκδόσεις θα πατούν σε δική τους πλατφόρμα, και συγκεκριμένα σε μια εξελιγμένη εκδοχή του δαπέδου FAAR του BMW Group, που θα δούμε να υιοθετείται και από τη νέα BMW X1.

MINI Electric