Ford Puma Rally1: Το πλαίσιο κάνει τη διαφορά
Ο επικεφαλής της M-Sport Ford, Richard Millener, θεωρεί πως η δουλειά που έγινε στο πλαίσιο του υβριδικού Puma Rally1, θα κάνει τη διαφορά για την ομάδα του φέτος.
Η πρώτη εμφάνιση του νέου, υβριδικού Ford Puma Rally1 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ ήταν εκκωφαντική, αφού συνδυάστηκε με νίκη για τους Sebastien Loeb και Isabelle Galmiche στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο.
Σε συνδυασμό με την τρίτη θέση των Craig Breen και Paul Nagle, η M-Sport Ford πανηγύρισε τον διπλό τερματισμό στο βάθρο, στον εναρκτήριο αγώνα της υβριδικής εποχής του WRC.
H συνέχεια δεν ήταν ανάλογη, καθώς στο Ράλλυ Σουηδίας τα τρία εργοστασιακά πληρώματα της βρετανικής ομάδας δεν κατάφεραν να διεκδικήσουν μια θέση στο βάθρο, με τους Gus Greensmith και Jonas Andersson να διασώζονται τερματίζοντας πέμπτοι και τον νεαρό Βρετανό να πραγματοποιεί το καλύτερο ξεκίνημα της καριέρας του.
Ακόμη και έτσι πάντως, οι άνθρωποι της M-Sport Ford είναι ικανοποιημένοι από την εξέλιξη του Ford Puma Rally1, το οποίο δείχνει πως διαθέτει τη δυναμική να πρωταγωνιστήσει σε άλλους αγώνες φέτος.
Η ικανοποίηση του Millener για το Ford Puma Rally1
Άλλωστε, το Ράλλυ Σουηδίας ήταν εξαρχής δεδομένο πως, μαζί με αγώνες όπως τα Ράλλυ Εσθονίας και Φινλανδίας, θα είναι από τα πλέον δύσκολα για την ομάδα από την Cumbria, με δεδομένη την απειρία των Adrien Fourmaux και Gus Greensmith.
Όσον αφορά στο Ford Puma Rally1, η ταχύτητα και αξιοπιστία του στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, έδειξαν πως με τον κατάλληλο οδηγό, διαθέτει τη δυναμική να διεκδικήσει νίκες και τερματισμούς στο βάθρο.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της M-Sport Ford, Richard Millener, το μεγάλο πλεονέκτημα του νέου αυτοκινήτου είναι η δουλειά που έγινε στο πλαίσιο και η γεωμετρία του, που επιτρέπουν ισορροπημένη απόδοση σε κάθε οδόστρωμα.
“Δουλέψαμε σε πολλά πράγματα πάνω σε αυτό το αυτοκίνητο”, δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC ο Millener. “Ένα από τα σημαντικότερα είναι το σασί, κυρίως λόγω του νέου χωροδικτυώματος, όμως έγινε πολλή δουλειά ώστε να βεβαιωθούμε πως έχουμε το καλύτερο πλαίσιο και την καλύτερη γεωμετρία, με βάση όλα όσα μάθαμε από το Fiesta.
“Κατορθώσαμε να αυξήσουμε την ταχύτητα και την απόκριση του αυτοκινήτου, που είναι κάτι για το οποίο μιλούσαν συχνά οι οδηγοί – το Fiesta ήταν λίγο πιο αργό στις αντιδράσεις του. Εδώ σημειώσαμε αρκετή πρόοδο.
“Είμαστε χαρούμενοι που διαθέτουμε μια καλή βάση τόσο για χώμα όσο και για άσφαλτο. Νομίζω ότι θα είμαστε ανταγωνιστικοί σε κάθε έδαφος αυτή τη σεζόν”.
Μετά από τους πάντα ιδιόμορφους δύο πρώτους αγώνες, στις μικτές συνθήκες του Μόντε και στα χιόνια της Σουηδίας, η συνέχεια γίνεται λίγο πιο “προβλέψιμη”.
Ο τρίτος αγώνας της σεζόν θα είναι το ασφάλτινο Ράλλυ Κροατίας στις 21-24 Απριλίου, πριν από μια σειρά 5 αγώνων σε χώμα (Πορτογαλία, Ιταλία-Σαρδηνία, Σαφάρι, Εσθονία, Φινλανδία).
“Κάθε αγώνας έχει τις δικές του προκλήσεις”, πρόσθεσε ο Millener. “Οι αγώνες όπως της Σαρδηνίας παραμένουν flat out, όμως υπάρχουν συγκεκριμένες προκλήσεις σε αυτού του τύπου το ζεστό, σκληρό χώμα.
“Βέβαια μετά υπάρχει η Πορτογαλία, που είναι πολύ γρήγορη με μαλακό οδόστρωμα σε επιμέρους σημεία. Όμως αν βρέξει, γίνεται τρομερά γλιστερό”.
Μετά από το δύσκολο Ράλλυ Σουηδίας, η M-Sport Ford θα μπορεί να πιστοποιήσει πως παραμένει μεταξύ των διεκδικητών αρχής γενομένης από το Ράλλυ Κροατίας, όπου και τα τρία πληρώματά της (Craig Breen-Paul Nagle, Gus Greensmith-Jonas Andersson, Adrien Fourmaux-Alexandre Coria) έχουν τη δυνατότητα διάκρισης.
Ενδεικτικό της ανόδου στην απόδοση της βρετανικής ομάδας σε σύγκριση με πέρυσι, είναι το γεγονός ότι έπειτα από δύο αγώνες φέτος έχει ήδη σημειώσει 8 ταχύτερους χρόνους με τους Sebastien Loeb, Gus Greensmith και Craig Breen, ενώ πέρυσι είχε πετύχει μόλις έναν ταχύτερο χρόνο σε όλη τη διάρκεια της σεζόν.
Photos: M-Sport Ford