Η μοναδική Porsche 911 Classic Club Coupe

Η Porsche μεταμορφώνει μια παραμελημένη 911 (996) του 1998 στη μοναδική – στην κυριολεξία – 911 Classic Club Coupe.

Το βασικό όχημα που χρησιμοποίησε η Porsche για τη δημιουργία της 911 Classic Club Coupe ήταν μια μαύρη 911 Carrera, της γενιάς 996, η οποία κατασκευάστηκε το 1998. Παραμελημένη και σε κακή κατάσταση, η ταπεινή αυτή 911 ήταν σταθμευμένη για πολλά χρόνια σε μια αντιπροσωπεία στην Columbia της Βιρτζίνια, στις ΗΠΑ.

Η έναρξη της δεύτερης ζωής του αυτοκινήτου ξεκίνησε με μια πτήση πέρα από τον Ατλαντικό. Η μαύρη 911-996 μεταφέρθηκε στη γενέτειρά της και συγκεκριμένα στα γκαράζ της Porsche Classic που βρίσκεται πολύ κοντά στο κεντρικό εργοστάσιο της γερμανικής εταιρείας στο Zuffenhausen. Επόμενο βήμα; Η πλήρης αποκατάσταση και μεταμόρφωσή της σ’ ένα μοναδικό όχημα, που αντλεί την έμπνευσή του από την 911 GT3 της ίδιας γενιάς.

Porsche 911 Classic Club Coupe

Βασικό στοιχείο της Porsche 911 Classic Club Coupe, όπως επισήμως ονομάζεται η one-off γερμανική κατασκευή, είναι τόσο η οροφή με το διπλό θόλο όσο και η σταθερή πίσω αεροτομή που είναι κατασκευασμένη από πλαστικό ενισχυμένο με fiberglass και διόλου τυχαία παραπέμπει στην 911 Carrera RS 2.7 του 1972. Όλα αυτά σήμαναν ότι το μέρος του αμαξώματος μεταξύ του πίσω παραθύρου και του χαρακτηριστικού ducktail έπρεπε να κατασκευαστεί στο χέρι.

Porsche 911 Classic Club Coupe

Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του οχήματος περιλαμβάνουν επίσης τον χαρακτηριστικό Sport Greyεξωτερικόχρωματισμό της Porsche, ο οποίος αντλεί την έμπνευση του από τον αντίστοιχο Sport Classic Grey της 911 Sport Classic (997). Την ίδια στιγμή, οι δύο ρίγες που διατρέχουν το καπό, την οροφή και την πίσω αεροτομή, καταφέρνουν να δημιουργούν μια ιδιαίτερα δυναμική εμφάνιση.

Porsche 911 Classic Club Coupe

Από εκεί και πέρα, στο εσωτερικό, τα κεντρικά τμήματα των σπορ καθισμάτων, όπως και τα πάνελ των θυρών, είναι κατασκευασμένα από υφαντό δέρμα σε σχέδιο Pepita. Το στάνταρ τριάκτινο τιμόνι που τοποθετήθηκε στην «αρχική» 996 έχει αναβαθμιστεί με δέρμα που χρησιμοποιείται για τις διακοσμητικές ραφές στη στεφάνη και το χαρακτηριστικό σημάδι στη θέση 12:00.

Porsche 911 Classic Club Coupe

Τα στρογγυλά όργανα στο ταμπλό έχουν δεχθεί επεμβάσεις, με το στροφόμετρο, για παράδειγμα, να έχει δύο γκρι ρίγες με γραμμές στα πλαϊνά και το λογότυπο «911 Classic Club Coupe». Ενσωματωμένο είναι, επίσης, το σύστημα ψυχαγωγίας Porsche Classic Communication Management Plus (Sirius XM-ready) με Apple CarPlay και Android Auto.

Porsche 911 Classic Club Coupe

Τεχνικά – και σε κάποιο βαθμό οπτικά – το όχημα χρησιμοποιεί στοιχεία από τη δεύτερη γενιά της 911 GT3, συμπεριλαμβανομένου του κινητήρα των 3,6 λίτρων που βρίσκεται στο πίσω μέρος, ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 381 ίππους. Τόσο το πλαίσιο, όσο και τα φρένα προέρχονται επίσης από την 911 GT3 της εποχής εκείνης.

Porsche 911 Classic Club Coupe

Η Porsche 911 (996)

Το 1997, η Porsche παρουσίασε την πέμπτη γενιά της 911, γνωστή με την  κωδική ονομασία 996. Αυτή η 911 ήταν η πρώτη με υδρόψυκτο κινητήρα, επιλογή που έγινε προκειμένου το αειθαλές σπορ κουπέ των Γερμανών να πληροί τους αυστηρούς κανονισμούς που σχετίζονται με τις εκπομπές ρύπων. Στην 911-996, ο ατμοσφαιρικός κινητήρας των 3,6 λίτρων απέδιδε αρχικά στην έκδοση GT3, 360 ίππους και αργότερα 381 ίππους. Το σώμα του αυτοκινήτου ήταν νέο έχοντας ως «υπογραφή» το ασυνήθιστο σχήμα των μπροστινών προβολέων.

Porsche 911 Classic Club Coupe

Το εσωτερικό επωφελήθηκε από το μεγαλύτερο σε διαστάσεις αμάξωμα έτσι ώστε η 911-996 να προσφέρει περισσότερο χώρο στους επιβάτες και μία πιο… ευρύχωρη αίσθηση από τον προκάτοχό της. Το ταμπλό είχε επίσης νέα εμφάνιση, με τα πέντε κυκλικά όργανα να συνδέονται μεταξύ τους.

Από το 1997 έως και το 2006, η Porsche παρήγαγε συνολικά 175.262 αντίτυπα της 911-996.

Porsche 911 Classic Club Coupe

Tags: