Πρεμιέρα για το νέο Audi A6 Avant e-tron concept
To νέο Audi A6 Avant e-tron concept φωτογραφίζει τόσο τη μορφή όσο και το τεχνολογικό «περιεχόμενο» του επερχόμενου μέσα στο 2024 και αμιγώς ηλεκτρικού στέισον βάγκον της εταιρείας των τεμνόμενων κύκλων.
Σε συνέχεια της πρεμιέρας του Audi A6 e-tron τον Απρίλιο του 2021, η γερμανική εταιρεία παρουσιάζει σήμερα την πιο πρακτική και avant-garde έκδοση A6 Avant e-tron concept, η οποία καταδεικνύει ξεκάθαρα το στίγμα των προθέσεων της εταιρείας των τεμνόμενων κύκλων στην κατηγορία της ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Βασιζόμενο στην πλατφόρμα PPE την οποία εξελίσσει η Audi σε συνεργασία με την Porsche – και όχι στο δάπεδο J1 των Taycan και e-tron – το νέο πρωτότυπο εγκαινιάζει μια νέα εποχή για την Audi φωτογραφίζοντας ένα στέισον βάγκον μοντέλο που θα βρεθεί δίπλα στα επίσης ηλεκτρικά Q6 e-tron και την Porsche Macan EV στους κόλπους του VW Group.
«Με το Audi A6 Avant e-tron concept, προσφέρουμε μια εντελώς απτή ματιά στα μελλοντικά μοντέλα παραγωγής στη νέα μας τεχνολογική πλατφόρμα PPE», δήλωσε ο Oliver Hoffmann, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Audi και Υπεύθυνος Εξέλιξης. «Δεν εξηλεκτρίζουμε απλώς την επιτυχημένη 45χρονη ιστορία του Avant. Αυτό που θέλουμε περισσότερο από όλα είναι να χρησιμοποιήσουμε την τεχνική μας ικανότητα για να προσθέσουμε κάτι το θαυμαστό».
Από πλευράς μεγέθους, το πρωτότυπο, αλλά και η έκδοση παραγωγής, έχει μήκος 4,96 μ., το πλάτος αγγίζει, αλλά δεν ξεπερνά τα 2 μ., ενώ το ύψος περιορίζεται στα 1,44 μ. Αξιοσημείωτο εδώ είναι το γεγονός ότι η πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric) δίνει τη δυνατότητα υιοθέτησης αμαξωμάτων με διαφορετικό ύψος από το έδαφος και μεταξόνιο χωρίς να επηρεάζονται βασικά δομικά της στοιχεία – όπως για παράδειγμα η θέση και ο χώρος στον οποίον εγκαθίσταται η μπαταρία.
Το Audi A6 Avant e-tron concept διαθέτει, όπως και το μοντέλο παραγωγής που θα δούμε να παρουσιάζεται το 2024, ηλεκτρικό κύκλωμα 800V, ενώ η μέγιστη ισχύ φόρτισης θα φτάνει τα 270 kW – με αυτή την ισχύ, μία φόρτιση χρονικής διάρκειας 10 λεπτών θα επιτρέπει την ανάκτηση ενέργειας που θα είναι ικανή για την κάλυψη 300 χλμ., ενώ σε 25 λεπτά η μπαταρία θα γεμίζει από το 5% στο 80%.
Την ίδια στιγμή, η Audi υποστηρίζει ότι με μια πλήρη φόρτιση θα εξασφαλίζει στο νέο EV της εταιρείας των τεμνόμενων κύκλων τα 700 χλμ. και επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο από 4 δευτερόλεπτα.
Προς ώρας, η Audi δεν προσδιορίζει με ακρίβεια την χωρητικότητα της μπαταρίας περιοριζόμενη απλώς στη δήλωση ότι η τελευταία θα κυμαίνεται κοντά στις 100 kWh. Από εκεί και πέρα, οι δύο ηλεκτροκινητήρες του αυτοκινήτου αποδίδουν μέγιστη ισχύ 350 kW, ήτοι 476 ίππους, ενώ η μέγιστη αποδιδόμενη ροπή θα ανέρχεται στα 800 Nm.
Χωρίς να προσδιορίζεται η μέγιστη ισχύς της, η έκδοση παραγωγής του Audi A6 Avant e-tron θα είναι διαθέσιμη και με κίνηση στους πίσω τροχούς.