VW Taigo: Οδοιπορικό στο Πήλιο (οι τιμές του στην Κύπρο)

Με το VW Taigo στο Πήλιο! Μια εγγυημένη ταξιδιωτική πρόταση στο βουνό των Κενταύρων, με ένα μοντέρνο compact αλλά και coupe SUV από τη Volkswagen, το οποίο έχει διττό χαρακτήρα και εμφάνιση, όπως και το γνωστό πλάσμα της ελληνικής μυθολογίας.

Παραπάνω από διττό χαρακτήρα όμως διαθέτει και ο συγκεκριμένος ταξιδιωτικός προορισμός-εγγύηση, αφού το Πήλιο είναι από εκείνες τις σπάνιες και τόσο γοητευτικές γωνιές της ελληνικής επικράτειας που προσφέρονται όχι μόνο για δύο, αλλά και για τις τέσσερις εποχές του χρόνου. Θέλετε γιατί στέκεται στρατηγικά, περίπου στη μέση του χάρτη, γεμάτο από πανέμορφα ορεινά χωριά; Είτε γιατί την ίδια ώρα που προσφέρει χιονοδρομικό κέντρο έχει και μερικές εξαιρετικές παραλίες, και όλα αυτά μέσα από παραδεισένιες διαδρομές, αρκετές και με έντονο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, που αλλάζουν εμφάνιση ανάλογα με την εποχή που θα τις οδηγήσεις, με τη φύση να οργιάζει στην κυριολεξία;

VW Taigo

Εμείς, απόλυτα τυχεροί σε αυτή μας την επίσκεψη, αφού, λίγα 24ωρα πριν από το πέρασμα του χιονιά «Ελπίδα» από την Ελλάδα, το συναντήσαμε στα καλύτερά του. Πολύ χιόνι χωρίς το παραμικρό όμως πρόβλημα στους δρόμους του, αλλά και λουσμένο από έναν λαμπρό ήλιο, που φώτιζε την περιοχή και καθρεφτιζόταν πάνω στο κόκκινο χρώμα του VW Taigo, της νέας crossover πρότασης από το γερμανικό γκρουπ, που βασίζεται πάνω στο T-Cross, και αποτελεί το πρώτο compact coupe SUV της μάρκας.

Κείμενο: Μανώλης Σαλούρος / Φωτογραφίες: Θάνος Ηλιόπουλος

VW Taigo

VW Taigo: Κουπέ σιλουέτα και κωδικός MQB-A0

Έχοντας ξεκινήσει από νωρίς, προκειμένου να έχουμε όλη την ημέρα στη διάθεσή μας, τα περίπου 320 χιλιόμετρα εθνικής οδού έως το Βόλο διαγράφονται εύκολα, και αποτελούν μια πρώτης τάξης ευκαιρία για την αρχική γνωριμία με το μοντέλο. Η κουπέ σιλουέτα του VW Taigo, με την έντονα κεκλιμένη πίσω κολόνα, είναι αναμφισβήτητα το στοιχείο που το διαφοροποιεί στην εμφάνιση. Παρατηρώντας το προφίλ του, προσέχεις τις καλοσχεδιασμένες γραμμές του, ενώ οι τονισμένοι θόλοι των τροχών υπογραμμίζουν τον crossover χαρακτήρα του μοντέλου, αν και δεν υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία για την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος.

VW Taigo

Όλα τα εξωτερικά φωτιστικά στοιχεία είναι στάνταρντ τεχνολογίας LED, εξασφαλίζοντας μια ιδιαίτερη φωτεινή υπογραφή σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Διαθέσιμοι είναι και οι νέοι προβολείς IQ.Light LED matrix, οι οποίοι μάλιστα ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό στην έκδοση Style, που πραγματικά έκαναν τη νύχτα ημέρα στις βραδινές μας περιηγήσεις στο βουνό. Συνδυάζονται με δύο φωτιζόμενες οριζόντιες λωρίδες, μία μπροστά και μία πίσω, οι οποίες συνδέουν τα φωτιστικά σώματα μεταξύ τους, δημιουργώντας και μια σχεδιαστική γέφυρα με τα ηλεκτρικά ID. μοντέλα της εταιρείας.

VW Taigo

Βραδινή βόλτα στις Μηλιές Πηλίου!

Παρά τις συμπαγείς εξωτερικές του διαστάσεις (4.266×1.757×1.518 χλστ.), το μεταξόνιο των 2.554 χλστ. του εξασφαλίζει καλούς χώρους για τέσσερις επιβάτες -πέντε με προϋποθέσεις, όπως σε όλα τα μοντέλα της κατηγορίας. Ευρύχωρο είναι και το πορτ μπαγκάζ, προσφέροντας χωρητικότητα 440 έως 1.222 λίτρα με πεσμένη την πλάτη των πίσω καθισμάτων. Σημειώστε εδώ ενδεικτικά ότι το μήκος του T-Cross είναι 4.234 χλστ., το μεταξόνιο 2.590 χλστ. και το πορτ μπαγκάζ του 417 λίτρα.

VW Taigo

Σε επίπεδο προαιρετικού εξοπλισμού, το Taigo ξεχωρίζει από τις διχρωμίες με μαύρη οροφή, τη μεγάλη πανοραμική συρόμενη/ανακλινόμενη ηλιοροφή, το Digital Cockpit Pro με οθόνη 10,25 ιντσών, το ηχοσύστημα «beats» με 300 Watt και 6 ηχεία.

Ένα γενικό σχόλιο, το οποίο είναι άμεσα συνυφασμένο με τη συγκεκριμένη αρθρωτή εγκάρσια πλατφόρμα του VW Group, έχει να κάνει με το μεγάλο τούνελ στο πίσω μέρος, το οποίο περιορίζει κάπως τον πέμπτο επιβάτη, αλλά και το γεγονός ότι με τη συγκεκριμένη εκδοχή (Α0) της MQB δε συνδυάζεται το ηλεκτρικό χειρόφρενο, όπως θυμόμαστε και από άλλα μοντέλα του γκρουπ που τη χρησιμοποιούν. Αξίζει να επισημάνουμε πως ο διαχωρισμός ανάμεσα στις πλατφόρμες δεν έχει σχέση τόσο με το μέγεθος, όσο με τις τεχνολογίες με τις οποίες συνδυάζονται, αλλά και με το βάρος, με την A0 να είναι η πιο ελαφριά ανάμεσα σε όλες τις MQB. Σημειώστε εδώ ότι το βάρος της συγκεκριμένης έκδοσης του οδοιπορικού μας είναι στα 1.223 κιλά.

VW Taigo

Ανοίγοντας τις πόρτες του και αφού βολευτείς στη σχετικά ψηλή θέση οδήγησης, αλλά με ικανοποιητική στήριξη από το κάθισμα, παρατηρείς ότι πολλά στοιχεία εξοπλισμού προέρχονται αυτούσια από μεγαλύτερα μοντέλα, υπογραμμίζοντας έτσι την υψηλή ποιότητα του εσωτερικού του Taigo. Ανάμεσά τους το πολυλειτουργικό τιμόνι με μοντέρνα χειριστήρια, στον βασικό εξοπλισμό, τα συστήματα infotainment τελευταίας γενιάς (MIB3) και το App-Connect Wireless (ανάλογα με τις προδιαγραφές του εξοπλισμού), που προσφέρουν καλή συνδεσιμότητα. Η κεντρική κονσόλα διαθέτει χειριστήρια ευαίσθητα στην αφή, ενώ και ο χειρισμός του προαιρετικού Climatronic γίνεται μέσω αφής. Η εικόνα εντός είναι καλύτερη σε σχέση με εκείνη των T-Cross και T-Roc, αφού εδώ κυριαρχούν τα μαλακά υλικά, με εξαίρεση τη διαμήκη «φάσα» στο ταμπλό που είναι από σκληρό πλαστικό, χωρίς όμως αυτό να είναι ενοχλητικό.

VW Taigo
 
Από τα χιόνια στη θάλασσα

Ύστερα από περίπου τρεις ώρες στο εθνικό οδικό δίκτυο (υπολογίστε 45 ευρώ σε διόδια για το ταξίδι από Αθήνα, μετ’ επιστροφής) και βγάζουμε δεξί φλας, αρχίζοντας να προσεγγίζουμε το βουνό. Το Πήλιο υψώνεται έως τα 1.624 μέτρα (κορυφή Πουριανός Σταυρός), ενώ σύμφωνα με την ελληνική μυθολογία ήταν η θερινή κατοικία των θεών και πατρίδα των Κενταύρων. Όλο το βουνό είναι κατάφυτο από δάση με πανύψηλες οξιές, βελανιδιές, πλατάνια και αγριοκαστανιές.

Στα χαμηλότερα υψόμετρα υπάρχουν καλλιέργειες με μηλιές στις ανατολικές πλαγιές, με ελιές στα νότια καθώς και πολύ πυκνή θαμνώδης βλάστηση. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό είναι και η υδρολογική του φύση, καθώς οι ανατολικές πλαγιές δέχονται πολύ μεγάλα ποσά βροχής και χιονιού, που ξεπερνούν κατά πολύ τη μέση τιμή της πεδινής Θεσσαλίας. Ποτάμια με σταθερή ροή δεν υπάρχουν στο Πήλιο, αλλά μεγάλες ρεματιές, όπως αυτή της Λαγωνίκας, του Βρύχωνα, της Καλιακούδας και της Φελούκας, με αξιόλογη ροή τους χειμερινούς και ανοιξιάτικους μήνες καθώς και δεκάδες μικρά ρέματα, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η περιοχή είναι προστατευόμενος βιότοπος του δικτύου Natura.

VW Taigo

Το μαγικό αυτής της τοποθεσίας, λοιπόν, είναι ότι, ενώ μιλάμε για ένα πλούσιο βουνό, διαθέτει και εξαιρετικές παραλίες τόσο από τη μεριά του Αιγαίου Πελάγους όσο και από τη μεριά του Παγασητικού, που φημίζονται για τα καταγάλανα καθαρά νερά τους, ενώ πολλές έχουν βραβευτεί με γαλάζια σημαία από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Υπάρχουν μάλιστα παραλίες για κάθε γούστο: οργανωμένες ή μη, με αμμουδιά ή βότσαλο, ενώ κατά κανόνα, αυτές που βρίσκονται στη μεριά του Παγασητικού είναι πιο απάνεμες, πιο ζεστές και με λιγότερα κύματα, σε σχέση με αυτές που βλέπουν στο Αιγαίο.

Συνήθως στο Πήλιο μπαίνεις είτε από τη Μακρυνίτσα με την καλή πηλιορείτικη αρχιτεκτονική της, τα παλιά αρχοντικά και την καλή θέα στο Βόλο και τον Παγασητικό από την κεντρική πλατεία («Μπαλκόνι του Πηλίου» την είχε χαρακτηρίσει ο Ελευθέριος Βενιζέλος το 1934), είτε από την Πορταριά, γνωστή και από την ομώνυμη Ανάβαση, με τις εξαιρετικές τουριστικές υποδομές. Αποτελεί κεφαλοχώρι της περιοχής, με κύριο χαρακτηριστικό στοιχείο της τα μεγάλα της αρχοντικά, που χαρακτηρίζονται από θεσσαλο-μακεδονικό ρυθμό με σκεπή από πέτρινες πλάκες. Από εκεί έχουμε αρχίσει και εμείς να ζεσταίνουμε τις μηχανές μας, με τη διαδρομή μάλιστα από εκεί και μετά να είναι καθαρή, αλλά γεμάτη με χιόνι δεξιά και αριστερά.

VW Taigo

Με το θερμόμετρο του αυτοκινήτου να δείχνει πλέον -4 βαθμούς Κελσίου, προσεγγίζουμε τα Χάνια (πάνω στον επαρχιακό δρόμο Βόλου-Ζαγοράς, σε απόσταση 26 χιλιομέτρων από το Βόλο), τα οποία είναι χτισμένα σε υψόμετρο 1.190 μέτρων στις πλαγιές του Πηλίου και αποτελούν τον ορεινότερο οικισμό του νομού Μαγνησίας. Στα Χάνια λειτουργεί το χιονοδρομικό κέντρο Πηλίου, και για αυτόν το λόγο η ευρύτερη περιοχή προσελκύει πολλούς επισκέπτες κατά τους χειμερινούς μήνες.

Πώς ανταποκρίνεται όμως έως τώρα το VW Taigo; Αξίζει να επισημάνουμε πως το μοντέλο διατίθεται με τον 3κύλινδρο 1.0 TSI με ισχύ 95 και 110 ίππων (όπως το δικό μας) και με τον 4κύλινδρο 1.5 TSI των 150 ίππων. H εισαγωγική έκδοση των 95 ίππων συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων, ενώ οι άλλες δύο με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων. Εν προκειμένω η έκδοση των 110 ίππων, που μας ταξίδεψε με άνεση στην ΕΟ, δείχνει να ανταποκρίνεται και στο απαιτητικό ορεινό δίκτυο, εκμεταλλευόμενη και τη σωστή λειτουργία του DSG. Στον τομέα των επιδόσεων, απαιτούνται 10,9 δλ. για το «0-100», ενώ η τελική διαμορφώνεται στα 191 χλμ./ώρα, τη στιγμή που η μέση κατανάλωση για τα περίπου 900 χλμ. του οδοιπορικού μας κυμάνθηκε στα 7,9 λίτρα/100 χλμ.

VW Taigo

Η μοναδική μας ένσταση έχει να κάνει με τη χροιά του 3κύλινδρου υπερτροφοδοτούμενου συνόλου, και αυτό μόνο για τις περιπτώσεις που θα πιέσεις το μοτέρ – κάτι το οποίο σπάνια χρειάζεται, αφού συνολικά η ροπή των 200 Nm, που αποδίδεται μεταξύ 2.000 και 3.000 σ.α.λ., ορίζει και το ιδανικό πεδίο λειτουργίας του κινητήρα. Παρ’ όλα αυτά, ο ήχος που φτάνει στην καμπίνα είναι περιορισμένος σε σχέση με του T-Cross.

Με την κίνηση στους εμπρός τροχούς και τη συνταγή της ανάρτησης να είναι η τυπική για την κατηγορία (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, ημιάκαμπτος άξονας πίσω), το νεοφερμένο VW Taigo αποδεικνύεται ευχάριστο στις καθημερινές μετακινήσεις, ενώ δείχνει αρκετά αποτελεσματικό και σε καθεστώς πίεσης. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος δεν έχει επιπτώσεις στην οδική συμπεριφορά του, με τις κλίσεις στις στροφές να παραμένουν ελεγχόμενες στον πιο γρήγορο ρυθμό.

VW Taigo

Όσον αφορά τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, το VW Taigo προσφέρει στον προαιρετικό του εξοπλισμό ημιαυτόνομη οδήγηση, με ταχύτητα έως 210 χλμ./ώρα, χάρη στο IQ.DRIVE Travel Assist. Με το τελευταίο, το στάνταρντ πολυλειτουργικό τιμόνι είναι ευαίσθητο στην αφή, επιβεβαιώνοντας ανά πάσα στιγμή ότι ο οδηγός είναι ενεργά παρών κατά τη λειτουργία του συστήματος – όπως ορίζεται για το Επίπεδο 2 της ημιαυτόνομης οδήγησης στην ΕΕ.

Ανάμεσα στα στάνταρντ συστήματα υποβοήθησης του Taigo, ανήκουν το σύστημα παρακολούθησης περιβάλλοντος χώρου Front Assist, συμπεριλαμβανομένων των λειτουργιών City Emergency Braking και Lane Assist. Σημειώστε εδώ ότι λίγα μοντέλα αυτής της κατηγορίας προσφέρουν τόσο υψηλό επίπεδο συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, άνεσης και ασφάλειας.

VW Taigo

Πλέον, κινούμαστε στη βορειοανατολική πλευρά του Πηλίου, με πέρασμα από τη Ζαγορά και στη συνέχεια από τον παραθαλάσσιο οικισμό Χορευτό, ενώ νωρίς το μεσημέρι προσεγγίζουμε το πολύ όμορφο χωριό Κισσός με την ωραία λιθόστρωτη πλατεία, στην οποία πρωταγωνιστεί η χτισμένη στα μέσα του 17ου αιώνα εκκλησία της Αγίας Μαρίνας, ένας από τους ωραιότερους ναούς του Πηλίου. Εκεί δεσπόζει και η προτομή του Ρήγα Φεραίου, ο οποίος στα μέσα του 18ου αιώνα δίδαξε στο σχολείο του χωριού.

Η συνέχεια γράφεται στην Τσαγκαράδα, σε ένα από τα πιο κοσμοπολίτικα χωριά του Πηλίου. Το χωριό αποτελείται από τέσσερις μικρότερους οικισμούς, οι οποίοι παίρνουν το όνομά τους από τις εκκλησίες που βρίσκονται στις κεντρικές πλατείες: Άγιοι Ταξιάρχες, που είναι και ο παλαιότερος οικισμός, Αγία Παρασκευή και Άγιος Στέφανος, που βρίσκονται κατά μήκος του δημόσιου δρόμου, και Αγία Κυριακή, η οποία βρίσκεται χαμηλά στην πλαγιά του βουνού προς τη θάλασσα. Σημείο που προτιμούν πολλοί γιατί κοντά βρίσκονται και μερικές από τις διάσημες παραλίες, όπως ο Άγιος Ιωάννης, το Παπά Νερό, η Νταμούχαρη, ο Μυλοπόταμος και η Φακίστρα, στις οποίες εν συνεχεία κατευθυνόμαστε.

VW Taigo

«Πετώντας» πάνω από την Τσαγκαράδα, με την τουριστική ατραξιόν του χωριού να είναι αναμφίβολα ο χιλιόχρονος πλάτανος στην πλατεία της Αγίας Παρασκευής. Ο κορμός του έχει περίμετρο περίπου 15 μέτρων, ενώ το καλοκαίρι η σκιά του καλύπτει ολόκληρη την πλατεία.

Επίλογος της ημέρας, έπειτα από μια ενδιαφέρουσα οδηγικά διαδρομή με το Αιγαίο Πέλαγος στα αριστερά μας, σε έναν μικρό παραδοσιακό ξενώνα, τη «Ραστώνη», με εξαιρετική φιλοξενία και θέα, σε ένα ύψωμα ανάμεσα από τον παραδοσιακό οικισμό Βυζίτσα και τις πανέμορφες και γραφικές Μηλιές, τις οποίες έχουμε ξεχωρίσει μέσα από τις περιηγήσεις μας στο Πήλιο. Εκεί τρώμε υπέροχα στο εστιατόριο «Το Σαλκίμι», περιπλανιόμαστε στα φωτισμένα καλντερίμια και στη συνέχεια ξεκουραζόμαστε, μέχρι το επόμενο πρωινό που θα γραφτεί ο επίλογος και αυτού του οδοιπορικού.

VW Taigo

Αφήνοντας εκκρεμότητες

Το ξημέρωμα μας βρίσκει σε ένα από τα πιο τουριστικά και πολυφωτογραφημένα και… πολυποσταρισμένα σημεία του Πηλίου, αλλά και ολόκληρης της Ελλάδας. Στις Μηλιές καταλήγει ένας σιδηρόδρομος που κατασκευάστηκε στα τέλη του 19ου αιώνα, συνδέοντας το εμποροβιομηχανικό κέντρο του Βόλου με την εύφορη και πλούσια περιοχή του Δυτικού Πηλίου. Το 1985 το τρένο του Πηλίου χαρακτηρίστηκε ως διατηρητέο ιστορικό μνημείο, ενώ το 1996, και έπειτα από μία σειρά επισκευών, τέθηκε ξανά σε λειτουργία καλύπτοντας συνολικά μια διαδρομή 16 χιλιομέτρων, από τα Λεχώνια μέχρι τις Μηλιές, ενώ πλέον το δρομολόγιο εκτελείται κάθε Σαββατοκύριακο και στις αργίες και τις γιορτές. Ο λόγος για τον ιστορικό «Μουτζούρη»!

VW Taigo

Επίλογο θα γράψουμε στον Άγιο Λαυρέντιο, γνωστό και ως μεσαιωνικό χωριό, όπου κοντά του ρέει και ο χείμαρρος Βρύχωνας, το οποίο κυριολεκτικά σε μαγεύει με το πόσο αυθεντικό και ανέγγιχτο έχει μείνει. Παρκάρουμε στην είσοδο του χωριού και πραγματικά απολαμβάνουμε την πρωινή μας βόλτα μέσα στο δαιδαλώδες δίκτυο των καλντεριμιών με τα άψογα συντηρημένα σπίτια, λαϊκά και αρχοντικά. Το χωριό οφείλει την ονομασία του στη Μονή του Αγίου Λαυρεντίου, που χτίστηκε από ρωμαιοκαθολικούς μοναχούς κατά την περίοδο των Σταυροφοριών (11ος αιώνας). Εκεί λοιπόν γράφτηκε ο επίλογος αυτού του οδοιπορικού, αλλά στο Πήλιο θα επιστρέψουμε σίγουρα, γνωρίζοντας ότι έχουμε αφήσει εκκρεμότητες με πολλούς ανεξερεύνητους οικισμούς και, πάνω απ’ όλα, με το πιο καλοκαιρινό νότιο μέρος του, προς το Τρίκερι και τα πανέμορφα και όχι τόσο γνωστά χωριά της ευρύτερης περιοχής. Είπαμε, το μαγικό Πήλιο είναι προορισμός για 365 ημέρες!_ Μ. Σαλ.

VW Taigo

Tο Χιονοδρομικό Κέντρο Πηλίου απέχει 2 χλμ. από τον οικισμό των Χανίων Πηλίου και 27 χλμ. από το Βόλο. Διαθέτει πέντε πίστες συνολικού μήκους 15 χλμ.: τέσσερις κύριες πίστες για σκι καταβάσεων εγκεκριμένες από τη Διεθνή Ομοσπονδία Χιονοδρομίας (FIS), και μία πίστα δρόμου αντοχής (Lang-Lauf), μήκους 5 χλμ., μοναδική για το φυσικό της περιβάλλον, καθώς η κατάβαση γίνεται ανάμεσα σε οξιές, αγριόλευκες, καστανιές και θέα στο Αιγαίο.

TIPS

Τι να δούμε;

Τη θέα στο Βόλο και στον Παγασητικό από την κεντρική πλατεία στη Μακρυνίτσα. > Τα όχι και τόσο γνωστά χωριά, Κισσός, Λαύκος, Σταγιάτες, Κεραμίδι, Πινακάτες και Άγιος Λαυρέντιος. > Το «Μονοπάτι των Κενταύρων» για πεζοπορία στην Πορταριά. > Τη Δημόσια Βιβλιοθήκη Μηλεών. > Τον πλάτανο στην πλατεία της Άγιας Παρασκευής, στην Τσαγκαράδα.

Πού να φάμε;

Σπετσοφάι, κυνήγι, παραδοσιακές πίτες και πολλές ακόμη λιχουδιές θα βρείτε σε όλο το Πήλιο, και μάλιστα σε υψηλό γαστρονομικό επίπεδο. Εμπιστευτείτε την κουζίνα των: «Πηλίου Γεύσεις» στην Πορταριά, «Peliades Eatery & Drink» στη Μακρυνίτσα, «Agnanti» και «Δειπνοσοφιστής» στην Τσαγκαράδα, «Ο Γιωργάρας» στη Βυζίτσα, ενώ τέλος στις Μηλιές «Το Σαλκίμι», για γλυκό το «Άννα Να Ένα Μήλο» στις Μηλιές, αλλά και τον φούρνο του Κόρμπα.

VW Taigo

VW Taigo: Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 999 κ.εκ. > ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ: 110 ίπποι > ΜΕΓ. ΡΟΠΗ: 200 Nm/2.000-3.000 σ.α.λ. > ΚΙΒΩΤΙΟ: Διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (DSG) > ΚΙΝΗΣΗ: Στους εμπρός τροχούς > ΜΗK.xΠΛ.xΥΨ.: 4.266×1.757×1.518 χλστ. > ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.554 χλστ. > ΒΑΡΟΣ: 1.223 κιλά > 0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ*: 10,9 δλ. > ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ*: 191 χλμ./ώρα > ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟΥ: 7,9 λίτρα/100 χλμ. > ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: 134 γρ./χλμ. > ΤΙΜΗ: Από 21.100 ευρώ (1.0 TSI 95 ίππων με μηχανικό 5 σχέσεων, Life

*ΤΙΜΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ

Οι τιμές του VW Taigo στην Κύπρο 

1.0 TSI 5-gear manual 95 ίπποι - €19.900

1.0 TSI 6-gear manual 110 ίπποι - από €21.900

1.0 TSI 7-gear DSG  110 ίπποι -από €22.700

1.5 TSI 7-gear DSG 150 ίπποι - από €23.700