Η Wiesmann επιστρέφει με νέο μοντέλο
Η γερμανική Wiesmann έδωσε στη δημοσιότητα τις φωτογραφίες ενός νέου μοντέλου που προς το παρόν φέρει την κωδική ονομασία Project Thunderball.
Με μια απρόσμενη ανάρτησή της, η γερμανική Wiesmann ανακοίνωσε χθες την πρόθεσή της να παρουσιάσει ένα νέο μοντέλο, το οποίο περιγράφεται από την ίδια ως «ανανεωμένο, αναγεννημένο και επαναφορτιμένο» αποκαλύπτοντας εμμέσως ότι θα κινείται από μια μονάδα κίνησης με εξηλεκτρισμένα χαρακτηριστικά.
Από τις φωτογραφίες άμεσα διακριτό είναι ότι θα διαθέτει μαλακή αναδιπλούμενη οροφή και μια «μακριά» σιλουέτα, ενώ όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι δημιουργοί του θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Dulmen της Γερμανίας.
Προς ώρας, η Wiesmann δεν ανακοινώνει περαιτέρω στοιχεία για την κινητήρια μονάδα που θα κινεί το Project Thunderball. Θυμίζουμε ωστόσο ότι στο παρελθόν οι δημιουργίες της γερμανικής εταιρείας έπαιρναν κίνηση από τον V8 κινητήρα βενζίνης των 4,4 λίτρων της BMW.
Άξιο αναφοράς είναι επίσης το γεγονός ότι το Project Thunderball θα είναι το πρώτο μοντέλο της Wiesmann το οποίο θα κατασκευαστή υπό τη σκέπη του νέου της ιδιοκτήτη Roheen Berry.
«Καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία υφίσταται τη μεγαλύτερη επανάστασή της εδώ και έναν αιώνα, δεν υπάρχει καλύτερος χρόνος για να ανακοινωθεί η επιστροφή ενός ανανεωμένου, αναγεννημένου και επαναφορτισμένου icon της αυτοκινητοβιομηχανίας», δηλώνει χαρακτηριστικά ο Roheen Berry.
To Project Gesco του 2020 της Wiesmann
Το Project Gecko – όπως αποκαλείτο εσωτερικά το νέο μοντέλο της εταιρείας που ανακοινώθηκε το 2020 από τη γερμανική φίρμα που ίδρυσαν τα αδέλφια Martin και Friedhelm Wiesmann το 1988 – θα είναι ένα χειροποίητο σπορ κουπέ μοντέλο, το οποίο θα υιοθετεί πολλά από τα γνωστά σχεδιαστικά γνωρίσματα του πρόσφατου παρελθόντος υιοθετώντας παράλληλα σύγχρονες λύσεις στον τομέα των επιμέρους μηχανικών μερών.
Σύμφωνα με τις τότε ανακοινώσεις της εταιρείας, το Project Gecko αντλεί την έμπνευσή του από το περιορισμένης παραγωγής GT MF5 του 2009, ενσωματώνοντας σύγχρονες λύσεις στον τεχνολογικό τομέα. Με πρώτη μία νέα πλατφόρμα, στην οποία το αλουμίνιο θα έχει τον πρώτο λόγο ώστε το αυτοκίνητο να έχει «αυξημένη απόδοση διασφαλίζοντας παράλληλα ότι θα είναι έτοιμο για το μέλλον.