Πρεμιέρα για το ηλεκτρικό C40 Recharge
Η Volvo αποκαλύπτει σήμερα το δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο της που δεν είναι από το νέο C40 Recharge.
Λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση του Σουηδού κατασκευαστή ότι από το 2030 και μετά όλα τα μοντέλα του θα είναι ηλεκτρικά (και από το 2025 και εξής το 50% των πωλήσεων του θα απαρτίζεται από οχήματα μηδενικών εκπομπών)- η Volvo προχώρησε στην αποκάλυψη ενός ακόμα EV. Ο λόγος για το νέο C40 Recharge.
Όπως δήλωσε προ ολίγου η Volvo, το δεύτερο κατά σειρά ηλεκτρικό μοντέλο της μετά το XC40 Recharge θα μπει στην παραγωγή μέσα στο προσεχές φθινόπωρο, ενώ οι πωλήσεις του στις κατά τόπου αγορές αναμένεται να ξεκινήσουν στις αρχές του 2022.
Βασιζόμενο στο δάπεδο CMA, το νέο C40 Recharge δεν αποτελεί παρά μια πιο σπορτίφ εκδοχή του XC40 Recharge από το οποίο διαφοροποιείται χάρη στη μεγαλύτερη κλίση του τελειώματος της οροφής και τα ανασχεδιασμένα πίσω φώτα. Στο εμπρός μέρος, σημείο αναφοράς είναι η «κλειστή» μάσκα, ως απόρροια της απουσίας θερμικού κινητήρα που παραδοσιακά… διψά για αέρα, αλλά και τα νέα φώτα που αποτελούν πλέον το σήμα κατατεθέν όλων των ηλεκτρικών Volvo.
Το μήκος του αμαξώματος είναι 4.431 χλστ., ενώ το πλάτος του υπερβαίνει κατά τι τα 2 μ. Σε σχέση με τα XC40 Recharge, είναι κατά πιο «χαμηλό», κατά 690 χλστ., αγγίζοντας τα 1.582 μ. Σύμφωνα με την Volvo, η κεκλιμένη οροφή έχει «κόψει» 62 χλστ. ωφέλιμου ύψους για τους επιβάτες των πίσω θέσεων – σε αντίθεση ωστόσο, ο χώρος αποσκευών παραμένει σε χωρητικότητα στα 413 λίτρα.
Το νέο ΕV θα διατίθεται μόνο μέσω του διαδικτύου (λέγε με on-line πωλήσεις) με μια γκάμα πρωτότυπων επενδύσεων και χρωμάτων στο εσωτερικό - σε κάθε περίπτωση χαρακτηριστική είναι η απουσία του παραδοσιακού δέρματος – καθώς και με ένα σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με over-the-air ενημερώσεις το οποίο έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Google διαθέτοντας τις υπηρεσίες Google Assistant, Google Maps και Google Play Store. Προς ώρας ωστόσο η Volvo δεν αποκαλύπτει «ολοκληρωμένες» φωτογραφίες του εσωτερικού διακόσμου του νέου C40 Recharge.
Όπως και τα ομογάλακτα XC40 Recharge και Polestar 2, έτσι και το νέο C40 Recharge παίρνει κίνηση από δύο ηλεκτροκινητήρες - ένας σε κάθε άξονα – που αναμένεται να αποδίδουν συνδυαστικά 408 ίππους και ροπή 660 Νm. Οι εν λόγω τιμές είναι σε θέση να εξασφαλίσουν στο νέο C40 Recharge επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 4,9 δλ. και τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα.
Η ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 78 kWh (σ.σ.: η ωφέλιμη δεν ξεπερνά τις 75 kWh), η οποία αναμένεται να εξασφαλίζει αυτονομία 420 χλμ. με μία πλήρη φόρτιση. Η φόρτιση της ρεύμα ΑC μπορεί να γίνεi με ισχύ έως 11 kW, και με DC έως και τις 150 kW – σε ταχυφορτιστή, το «γέμισμα» έως και το 80% της μέγιστης χωρητικότητας της μπαταρίας ολοκληρώνεται, σύμφωνα με την Volvo, σε χρόνο 40 λεπτών.