Πρεμιέρα για το Hyundai Bayon
Η Hyundai επεκτείνει περαιτέρω την γκάμα των SUV μοντέλων της, παρουσιάζοντας μέσω διαδικτυακής πρεμιέρας το νέο Bayon, που θα την εκπροσωπήσει στην κατηγορία των B-SUV.
Μετά τα Kona, Tucson, Nexo και Santa Fe, έδωσε και το Bayon το ψηφιακό «παρών». Πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο crossover SUV, σχεδιασμένο ειδικά για την Ευρώπη. Ως μέλος της κατηγορίας των B-SUV, το Bayon καθίσταται πλέον το μικρότερο σε μέγεθος αμαξώματος μέλος της διευρυμένης οικογένειας SUV της κορεατικής εταιρείας. Η ονομασία του είναι εμπνευσμένη από ένα ωραίο μέρος διακοπών, την Bayonne, πρωτεύουσα της γαλλικής χώρας των Βάσκων και έναν από τους ομορφότερους προορισμούς στα νοτιοδυτικά της Γαλλίας.
Το εντελώς νέο Bayon διαθέτει συμπαγές εξωτερικό, ευρύχωρο εσωτερικό και μια μεγάλη λίστα έξυπνων λειτουργιών ασφάλειας και συνδεσιμότητας, ενώ ενσωματώνει και την ήπια υβριδική τεχνολογία 48V της Hyundai. Βασικό στοιχείο της εξωτερικού σχεδιασμού του είναι τα στενόμακρα DRL φωτιστικά σώματα στο εμπρός μέρος, τα οποία «απέχουν» αρκετά από τα κύρια φώτα. Στο πίσω δε μέρος, τα δύο φώτα φρένων σε σχήμα βέλους, τοποθετημένα στα πλάγια και συνδεδεμένα με μια λεπτή κόκκινη γραμμή, τονίζουν περαιτέρω το πλάτος του οχήματος.
Το Hyundai Bayon φιλοδοξεί να προσφέρει άνεση και χώρο αποθήκευσης ενός SUV με την ευελιξία ενός supermini. Το μήκος του ανέρχεται στα 4.180 χλστ., το πλάτος του στα 1.775 χλστ. και το ύψος του στα 1.490 χλστ. (ή 1.500 χλστ. με τροχούς 17 ιντσών), ενώ το μεταξόνιό του στα 2.580 χλστ. Οι εμπρός επιβάτες διαθέτουν 1.072 χλστ. χώρο για τα πόδια τους, ενώ οι πίσω επιβάτες έχουν 882 χλστ. Το εσωτερικό του αυτοκινήτου δείχνει καθαρό, ευρύχωρο και καλά φωτισμένο, ενώ έχει δοθεί έμφαση στη μεγιστοποίηση της άνεσης των εμπρός και πίσω επιβατών. Οι επιβάτες μπορούν να επωφεληθούν από την τεχνολογία φωτισμού περιβάλλοντος LED ενσωματωμένη στην περιοχή των ποδιών του συνοδηγού, στα φρεάτια της πόρτας και στις λαβές των εμπρός θυρών, καθώς και τον χώρο αποθήκευσης κάτω από την κεντρική κονσόλα. Το Bayon θα προσφέρεται στάνταρ με μαύρο εσωτερικό και προαιρετικά με δύο άλλους συνδυασμούς χρωμάτων.
Όπως και με άλλα μοντέλα Hyundai, το Bayon προσφέρει προηγμένη τεχνολογία συνδεσιμότητας. Οι επιβάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ μιας οθόνης AVN 10,25 ιντσών ή μιας 8 ιντσών, που περιλαμβάνει ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto. Δύο θύρες USB για τους εμπρός επιβάτες και μία για τους πίσω επιτρέπουν τη φόρτιση ως και τριών συσκευών ταυτόχρονα. Μία από τις εμπρός θύρες επιτρέπει επίσης τη μεταφορά δεδομένων, δίνοντας τη δυνατότητα στους επιβάτες να συνδέουν το τηλέφωνό τους στο σύστημα ψυχαγωγίας του οχήματος. Ένα premium σύστημα ήχου Bose ολοκληρώνει το πακέτο.
Κινητήρες
Στην οροφή της γκάμας του νέου Bayon υπάρχει ένας κινητήρας T-GDi, χωρητικότητας 1.0 λίτρων με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V και απόδοση 120 ή 100 PS. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο συνδυάζεται με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων των έξι σχέσεων (6iMT) ή με διπλού συμπλέκτη των (7DCT). Η έκδοση 100 PS του T-GDi των 1,0 λίτρων είναι επίσης διαθέσιμη χωρίς το ήπιο υβριδικό σύστημα και μπορεί να συνδυαστεί με χειροκίνητο κιβώτιο των έξι σχέσεων (6MT) ή διπλού συμπλέκτη των επτά (7DCT). Με ή χωρίς υβριδικό σύστημα, ο κινητήρας αυτός ανταποκρίνεται σε τρία προγράμματα οδήγησης με βάση τις συνθήκες (Eco, Normal, Sport). Το μοντέλο θα προσφέρεται επίσης και με τον κινητήρα των 1,2 λίτρων, ισχύος 84 PS, ο οποίος συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων των πέντε σχέσεων. Επίσης, το σύστημα Rev Matching, που προορίζεται για τα μοντέλα υψηλής απόδοσης της Hyundai, θα είναι διαθέσιμο για τον κινητήρα T-GDi 1,0 λίτρων όταν συνδυάζεται με το κιβώτιο 7DCT και για τον κινητήρα T-GDi 1,0 λίτρων με ήπιο υβριδικό σύστημα όταν συνδυάζεται με το κιβώτιο 6iMT σε λειτουργία Sport.