Hyundai: 17 νέα ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2030
Η Hyundai αποκάλυψε σήμερα τον οδικό χάρτη που αναμένεται να ακολουθήσει στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία με χρονικό ορίζοντα το 2030.
Η Hyundai ανακοίνωσε σήμερα τα σχέδιά της στον τομέα της ηλεκτροκίνησης δίνοντας στη δημοσιότητα ένα αρκούντως αναλυτικό πλάνο των επόμενων κινήσεών της στον τομέα τα ηλεκτρικής κινητικότητας.
Ο οδικός χάρτης της Hyundai στα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία υποστηρίζεται από την ενίσχυση της προϊοντικής της γκάμας, τη βελτιστοποίηση της παραγωγικής ικανότητας και την εξασφάλιση ανταγωνιστικότητας στον τομέα του λογισμικού και των επιμέρους εξαρτημάτων. Σύμφωνα με το σχέδιο, η εταιρεία στοχεύει να αυξήσει τις ετήσιες παγκόσμιες πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων σε 1,87 εκατομμύρια μονάδες και να εξασφαλίσει ένα μερίδιο της τάξης του 7% του παγκόσμιου μεριδίου αγοράς έως το 2030.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, η Hyundai Motor σχεδιάζει να παρουσιάσει 17 ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2030, εκ των οποίων τα 11 θα φέρουν τα σήματα της Hyundai και 6 εκείνα της Genesis.
Από τα BEV οχήματα της Hyundai, τα τρία θα ανήκουν στη σεντάν κατηγορία, τα έξι θα είναι SUV, ένα θα ενταχθεί στην κλάση των επαγγελματικών οχημάτων, ενώ ένα θα είναι εντελώς νέο.
Φέτος, η Hyundai ξεκινά τις πωλήσεις του Ioniq 6, ενώ το 2024 την πρεμιέρα του θα πραγματοποιήσει το Ioniq 7.
Στο στρατόπεδο της Genesis, θα παρουσιαστούν δύο νέα επιβατικά BEV και τέσσερα SUV, συμπεριλαμβανομένου του GV70 που θα κάνει το ντεμπούτο του φέτος.
Επιπλέον, η Hyundai θα διαφοροποιήσει την προμήθεια μπαταριών για να εδραιώσει την ανταγωνιστικότητα των μελλοντικών BEV. Η εταιρεία έχει εξασφαλίσει επαρκή εφοδιασμό μπαταριών για να πετύχει τους στόχους των πωλήσεών της έως το 2023. Από εκεί και πέρα, η εταιρεία σχεδιάζει να συνεχίσει τη συνεργασία της με διάφορες εταιρείες κατασκευής μπαταριών με στόχο την εξασφάλιση συσσωρευτών ενέργειας 170 GWh για τα μοντέλα της, συμπεριλαμβανομένης της πολυτελούς μάρκας Genesis, έως το 2030.
Η εταιρεία έχει στα σκαριά την παρουσίαση μιας νέας πλατφόρμας, η οποία θα φέρει την ονομασία Integrated Modular Architecture (IMA) που θα αποτελεί την εξέλιξη της E-GMP. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα θα χρησιμοποιεί συγκεκριμένα «πακέτα» μπαταριών και κινητήριων μονάδων – οι τελευταίες θα φτάνουν σε αριθμό τις πέντε.