«Sold out» η έκδοση λανσαρίσματος του ηλεκτρικού Hyundai Ioniq 5
Μέσα σε λιγότερες από 24 ώρες, η ζήτηση για τα 3.000 αντίτυπα της έκδοσης λανσαρίσματος τoυ νέου Ioniq 5 ήταν τριπλάσια της προσφοράς.
Στις 23 Φεβρουαρίου η Hyundai παρουσίασε για πρώτη φορά το Ioniq 5, ένα ηλεκτρικό χάτσμπακ που εγκαινιάζει μια νέα εποχή για τον κορεατικό όμιλο στο χώρο των οχημάτων μηδενικών εκπομπών. Όπως ανακοίνωσαν σήμερα οι δημιουργοί του, η ζήτηση για τα 3.000 αντίτυπα της έκδοσης λανσαρίσματος τoυ μοντέλου ήταν τριπλάσια της προσφοράς – κι αυτό μέσα σε χρονικό διάστημα μικρότερου του ενός 24ώρου.
Μάλιστα, περισσότεροι από 236.000 δυνητικοί Ευρωπαίοι πελάτες εκδήλωσαν ενδιαφέρον για το νέο EV της Hyundai, αριθμός που είναι ο υψηλότερος από κάθε άλλο νέο μοντέλο κατά την περίοδο λανσαρίσματος.
Θυμίζουμε ότι το Ioniq 5 είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα E-GMP του Hyundai Motor Group, η οποία υποστηρίζει μόνο ηλεκτροκίνητα μοντέλα των Hyundai και Kia, προσφέροντας προηγμένες δυνατότητες λειτουργίας και φόρτισης.
Το Ioniq 5 θα διατίθεται με δύο επιλογές μπαταρίας, χωρητικότητας 58 kWhκαι 72,6 kWh, καθώς και με δύο επιλογές ηλεκτροκινητήρων. Στην πρώτη περίπτωση, το αυτοκίνητο θα κινείται μόνο με τη συνδρομή του πίσω ηλεκτροκινητήρα και στη δεύτερη, τόσο με τον εμπρός, όσο και με τον πίσω ηλεκτρικό κινητήρα.
Στην κορυφή των εκδόσεων βρίσκεται μια τετρακίνητη εκδοχή, που συνδυάζεται με την μπαταρία 72,6 kWh και αποδίδει συνολική ισχύ 225 kW (306 ίπποι) και ροπή 605 Nm, έχοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ. σε 5,2 δλ.
Στην δικίνητη εκδοχή, ισχύος 160 kW (218 ίπποι) και ροπής 350 Nm, το Ioniq 5 φτάνει σε αυτονομία 470-480 χιλιομέτρων, σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP.
Εφόσον χρησιμοποιηθεί η μικρότερη μπαταρία (58 kWh), η τετρακίνητη εκδοχή έχει συνολική ισχύ 173 kW (235 ίπποι) και ροπή 605 Nm, ενώ η αντίστοιχη δικίνητη, φτάνει σε ισχύ 125 kW (170 ίπποι) και ροπή 350 Nm.
Σε κάθε περίπτωση, η τελική ταχύτητα είναι 185 χλμ./ώρα.