Αναβαθμίσεις για το Hyundai Ioniq 5
Το ηλεκτρικό Hyundai Ioniq 5 αναβαθμίζεται με μια μεγαλύτερη μπαταρία αλλά και τη διάθεση στοιχείων όπως οι κάμερες αντί των παραδοσιακών εξωτερικών καθρεπτών.
Το Hyundai Ioniq 5 είναι το πρώτο μοντέλο της κορεάτικης εταιρείας που βασίζεται στην πλατφόρμα Electric Global Modular Platform (E-GMP) και από τα μέσα του 2022 και μετά θα είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές με μία σειρά αναβαθμίσεων και προσθηκών.
Πιο συγκεκριμένα, η μεγάλη, ως προς τη χωρητικότητα της μπαταρίας, έκδοση των 72,6 kWh «ανεβαίνει» τώρα στις 77,4 kWh, εξασφαλίζοντας επιπλέον οφέλη σε αυτονομία κίνησης, τα οποία προς το παρόν δεν προσδιορίζονται από το εργοστάσιο. Η μπαταρία της νέας αυτής έκδοσης, όπως συμβαίνει τόσο με το Ioniq 5 που διατίθεται ήδη στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού όσο και με το ευρωπαϊκό Kia EV6, διαθέτει 384 αντί για 360 κελιά
Την ίδια στιγμή, το Ioniq 5 θα εξοπλίζεται με ένα σύστημα προθέρμανσης της μπαταρίας το οποίο θα ενεργοποιείται μόλις τα αυτοκίνητο… δηλώσει μέσω του συστήματος πλοήγησης ότι κατευθύνεται προς ένα σταθμό φόρτισης – γεγονός που αναμένεται να βελτιώσει έτι περαιτέρω την ταχύτητα αναζωογόνησης της μπαταρίας, ειδικά σε χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος.
Προαιρετικά θα διατίθενται κάμερες, αντί για τους παραδοσιακούς εξωτερικούς καθρέπτες, καθώς και για τον εσωτερικό. Με το πακέτο Digital Side Mirrors της Hyundai «μειώνται η αντίσταση του αέρα και παρέχεται βελτιωμένη θέαση πίσω, ακόμη και σε κακές καιρικές συνθήκες», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η εταιρεία. Την ίδια στιγμή, με το Digital Center Mirror, το οποίο συνδυάζεται με μια κάμερα εγκατεστημένη κάτω από την πίσω αεροτομή, οι οδηγοί απολαμβάνουν «βελτιωμένη, ανεμπόδιστη και πανοραμική θέαση προς τα πίσω».
Τέλος, το ανανεωμένο Hyundai Ioniq 5 θα διατίθεται με νέα αμορτισέρ, τα οποία φέρουν την ονομασία Smart Frequency Dampers προσφέροντας «βελτιωμένη απόκριση της ανάρτησης του πίσω άξονα και αυξημένη οδηγική άνεση για καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος και οδική συμπεριφορά».