Τι σχέση έχουν ο Δίας, η BMW, o Arnold Schwarzenegger και το Super Bowl;
Με ένα ενδιαφέρον διαφημιστικό σποτ με ελληνικές ρίζες, η BMW κάνει αισθητή την παρουσία της στο Super Bowl.
Η BMW θα δώσει το «παρών» με ένα νέο και «ελληνικό» διαφημιστικό σποτ διάρκειας 60 δευτερολέπτων στο Super Bowl την Κυριακή 13 Φεβρουαρίου, με σκοπό την προβολή της αμιγώς ηλεκτρικής BMW iX.
Στο σποτ αυτό πρωταγωνιστούν διάσημα ονόματα της κινηματογραφικής σκηνής όπως ο Arnold Schwarzenegger και η υποψήφια για Όσκαρ ηθοποιός Salma Hayek Pinault, ενώ τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Bryan Buckley.
Στο ενδιαφέρον διαφημιστικό της BMW ο Arnold Schwarzenegger πρωταγωνιστεί ως Δίας, ενώ η Hayek Pinault υποδύεται το ρόλο της συζύγου του, της θεάς Ήρας, καθώς συνταξιοδοτούνται και φεύγουν από τον Όλυμπο για να ζήσουν μία ήρεμη ζωή στο… Palm Springs της Καλιφόρνια. Ωστόσο, η μονοτονία του συνταξιούχου πολύ σύντομα αρχίζει να κουράζει το Δία, ο οποίος εκνευρίζεται από τη χρήση των γήινων ηλεκτρονικών συσκευών αλλά και από τους θνητούς γείτονές του, που τον ενοχλούν, ζητώντας συνεχώς να τους φορτίσει τα ηλεκτρικά αμαξάκια του γκολφ ή κάποιο θαμνοκοπτικό.
Εν τω μεταξύ η Ήρα, ο «ήρωας» της ιστορίας, έχει πλήρως εγκλιματιστεί και απολαμβάνει τη νέα κατάσταση. Σε μία προσπάθεια να ξαναφέρει λίγο ενθουσιασμό στη ζωή του Δία, του κάνει δώρο μία αμιγώς ηλεκτρική BMW iX, κάτι το οποίο βοηθά τον Έλληνα θεό του κεραυνού να ξαναβρεί το «ηλεκτρικό του κέφι». Το σποτ τελειώνει με το ευτυχισμένο ζευγάρι να οδηγεί στο δρόμο τη νέα BMW iX, υπό τους ήχους του τραγουδιού Electric Avenue του Eddy Grant, ενώ ο Δίας χρησιμοποιεί την … ηλεκτρική του δύναμη για να αλλάξει τα φανάρια σε πράσινο.
«Η αμιγής ηλεκτροκίνηση βρίσκεται βαθειά στην καρδιά της μάρκας BMW», δήλωσε ο Jens Thiemer, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Πελατών και Μάρκας, BMW AG. «Δεν υπάρχει καλύτερο μέρος από το Super Bowl για να στείλεις αυτό το μήνυμα, μπροστά σε ένα από τα μεγαλύτερα τηλεοπτικά κοινά στον κόσμο, όπου οι θεατές παρακολουθούν τα διαφημιστικά με το ίδιο πάθος που δείχνουν για τον αγώνα».
Την ιδέα για το διαφημιστικό σποτ της BMW εμπνεύστηκε η αμερικανική εταιρεία Goodby Silverstein ; Partners σηματοδοτώντας ταυτόχρονα το ντεμπούτο της Hayek Pinault σε σποτ του Super Bowl και την πρώτη φορά που η ίδια και ο Arnold Schwarzenegger συμπρωταγωνιστούν σε εθνική διαφήμιση.
«Το χιούμορ έγκειται στον θρυλικό θεό του κεραυνού, ο οποίος υποτίθεται ότι είναι άτρωτος στη μάχη του με τις καθημερινές ηλεκτρικές συσκευές» δήλωσε ο Arnold Schwarzenegger. «Μόνον όταν η έξυπνη σύζυγος του κάνει δώρο μία νέα BMW iX, ο Δίας εντυπωσιάζεται από την πανίσχυρη δύναμη της ηλεκτρικής ενέργειας και νιώθει να ξαναγεννιέται».
Από τη μεριά της, η Hayek Pinault δήλωσε: «Είναι το πρώτο μου διαφημιστικό σε Super Bowl και η πρώτη φορά που υποδύομαι μία ελληνίδα θεά. Το 75% των αποφάσεων σε ένα γάμο για το πού θα ξοδευτούν τα χρήματα λαμβάνονται από γυναίκες και σε αυτό το διαφημιστικό είναι η γυναίκα αυτή που αποφασίζει για το σωστό αυτοκίνητο που θα κάνει τον σύζυγό της να ξαναβρεί τον εαυτό του. Ασφαλώς η διαφήμιση είναι χιουμοριστική αλλά περικλείει αρκετή δόση αλήθειας».
Δείτε το διαφημιστικό σποτ στη συνέχεια: