Volvo: Eπενδύει στο εργοστάσιο της Τορσλάντα για την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Η Volvo επενδύει 10 δις σουηδικές κορόνες (SEK) στο εργοστάσιο της Τορσλάντα για την παραγωγή των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων επόμενης γενιάς
Με την επόμενη γενιά των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της, η Volvo στοχεύει να προσφέρει στους πελάτες μεγαλύτερη αυτονομία, συντομότερη φόρτιση και πιο χαμηλά κόστη, καθώς και να θέσει νέα πρότυπα στην ασφάλεια των αυτοκινήτων και τη βιωσιμότητα. Για την πραγματοποίηση αυτών των στόχων, τα επόμενα χρόνια η Volvo θα επενδύσει 10 δις σουηδικές κορόνες στο εργοστάσιό της στην Τορσλάντα της Σουηδίας, στο πλαίσιο της προετοιμασίας της για τα ηλεκτρικά Volvo επόμενης γενιάς.
Τμήμα των επενδύσεων που προγραμματίζονται περιλαμβάνει μία σειρά από νέες, αναβαθμισμένες τεχνολογίες βιωσιμότητας και διαδικασίες παραγωγής, τις οποίες θα εφαρμόσει η εταιρεία στο εργοστάσιο. Σε αυτές συμπεριλαμβάνονται η εισαγωγή μηχανισμού για τη διαμόρφωση μεγάλων τμημάτων αμαξώματος από αλουμίνιο (mega casting), ένα νέο εργοστάσιο συναρμολόγησης μπαταριών και πλήρως ανακαινισμένες μονάδες βαφής και τελικής συναρμολόγησης.
Οι επενδύσεις συνιστούν νέα βήματα προς την πραγματοποίηση του στόχου της Volvo να γίνει ένας κατασκευαστής αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως το 2030 και αντανακλούν τη μακροπρόθεσμη αφοσίωση της εταιρείας στη γενέτειρά της, το Γκέτεμποργκ. Η εισαγωγή του mega casting για τη διαμόρφωση μεγάλων τμημάτων αμαξώματος από αλουμίνιο στα ηλεκτρικά Volvo επόμενης γενιάς είναι η πιο σημαντική και συναρπαστική αλλαγή που θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του επενδυτικού πακέτου. Το mega casting αποφέρει μία σειρά πλεονεκτημάτων στα πεδία της βιωσιμότητας, του κόστους και των επιδόσεων του αυτοκινήτου και η Volvo είναι ένας από τους πρώτους κατασκευαστές αυτοκινήτων που επενδύει σε αυτή τη διαδικασία.
Η διαμόρφωση μεγάλων τμημάτων της δομής του δαπέδου του αυτοκινήτου σε ένα και μοναδικό τμήμα από αλουμίνιο ελαττώνει το βάρος, βελτιώνοντας έτσι την εξοικονόμηση ενέργειας και την αυτονομία. Επιπλέον, με αυτή τη μέθοδο οι σχεδιαστές της Volvo μπορούν να χρησιμοποιήσουν με βέλτιστο τρόπο το διαθέσιμο χώρο μέσα στην καμπίνα και το χώρο αποσκευών, αναβαθμίζοντας τη συνολική χρηστικότητα του αυτοκινήτου.
Αλλά οφέλη που προκύπτουν από το mega casting περιλαμβάνουν την απλοποίηση της διαδικασίας παραγωγής. Αυτό με τη σειρά του εξοικονομεί κόστος στο επίπεδο των υλικών και της διακίνησης, μειώνοντας το συνολικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα σε όλο το εύρος της παραγωγής και των δικτύων εφοδιασμού. Η αναβάθμιση του τμήματος βαφής περιλαμβάνει την εγκατάσταση νέων μηχανημάτων και την εφαρμογή νέων μεθόδων, οι οποίες αναμένεται να ενισχύσουν τη συνεχή προσπάθεια μείωσης της κατανάλωσης ενέργειας και των εκπομπών από τη συγκεκριμένη διαδικασία.
Ένα νέο εργοστάσιο συναρμολόγησης μπαταριών θα ενοποιεί τις μπαταρίες με τη δομή του δαπέδου του αυτοκινήτου, ενώ η μονάδα τελικής συναρμολόγησης ανακαινίζεται για τη φιλοξενία των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων επόμενης γενιάς. Αυτό, για παράδειγμα, περιλαμβάνει ένα νέο «σημείο ένωσης», στο οποίο το επάνω μέρος του αμαξώματος και το δάπεδό του αυτοκινήτου συναντιούνται για πρώτη φορά.
Οι εφοδιαστικές γραμμές επίσης θα ανακαινιστούν, με βελτίωση της ροής των υλικών και της μεταφοράς υλικών και εξαρτημάτων μέσα στο εργοστάσιο. Η εταιρεία θα επενδύσει επίσης σε εγκαταστάσεις γύρω από το εργοστάσιο, όπως οι χώροι για διάλειμμα, αποδυτήρια και γραφεία, που βελτιώνουν περαιτέρω το περιβάλλον εργασίας για όλους τους εργαζόμενους.
Το εργοστάσιο της Τορσλάντα έχει ετήσια παραγωγική δυναμικότητα 300.000 αυτοκινήτων και συγκαταλέγεται στις πλέον μακρόβιες παραγωγικές εγκαταστάσεις της Volvo. Εγκαινιάστηκε τον Απρίλιο του 1964 από τον βασιλιά Γουσταύο ΣΤ Αδόλφο της Σουηδίας και ήταν για μεγάλο χρονικό διάστημα ο μεγαλύτερος ενιαίος χώρος εργασίας στη χώρα). Σήμερα, η μονάδα της Τορσλάντα λειτουργεί σε τρεις βάρδιες και απασχολεί περίπου 6.500 ανθρώπους.