H Audi ολοκληρώνει τον κύκλο ζωής των A1 και Q2
Τα Audi Α1 και Q2 δεν θα αντικατασταθούν με νέα μοντέλα καθώς η premium μάρκα των τεμνόμενων κύκλων επανατοποθετείται σε πιο υψηλά κλιμάκια.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στη γερμανική εφημερίδα Handelsblatt, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Audi, Markus Duesmann, ανακοίνωσε ότι η γερμανική εταιρεία θα επανατοποθετηθεί ως μια πιο premium μάρκα και μία από τις «παρενέργειες» αυτής της αλλαγής είναι η κατάργηση μοντέλων στη βάση της προϊοντικής της πυραμίδας, όπως το Q2 και το A1.
Όπως κατέστη σαφές, η διακοπή της διάθεσης των A1 και Audi Q2 δεν έχει άμεση ισχύ καθώς η Audi θα δώσει τη δυνατότητα στις τρέχουσες γενιές των δύο μοντέλων να συνεχίσουν την πορεία τους, χωρίς ωστόσο να αντικατασταθούν στο μέλλον.
«Αποφασίσαμε να μην κατασκευάσουμε πλέον το A1 και δεν θα υπάρξει άλλο μοντέλο μετά το Q2. Kαθιστούμε επίσης την Audi ως premium μάρκα. Θα περιορίσουμε τη γκάμα των μοντέλων μας στη βάση της πυραμίδας και θα την επεκτείνουμε στο επάνω», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Markus Duesmann στη γερμανική Handelsblatt.
Το χρονοδιάγραμμα για την «απόσυρση» από την αγορά των εκπροσώπων της Audi στην κατηγορία Β (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ) καθώς και σε εκείνη των συμπαγών crossover δεν έχει ακόμα αποσαφηνιστεί. Σε κάθε περίπτωση, όταν αυτό πραγματοποιηθεί ο Βενιαμίν της γκάμας Audi θα είναι το Α3.
Σε αντίθεση, βέβαιο είναι ότι η Audi θα λανσάρει το τελευταίο της νέο όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης το 2026 πριν τερματίσει την παραγωγή αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες το 2033. Ωστόσο, η κατασκευή οχημάτων που καταναλώνουν βενζίνη θα μπορούσε να συνεχιστεί για μερικά ακόμη χρόνια στην Κίνα, ανάλογα με τη ζήτηση.
Η γκάμα της Audi αναμένεται να ενισχυθεί ώστε να περιλαμβάνει το Q6 e-tron που πρόκειται να παρουσιαστεί πριν από το τέλος του έτους ως το πρώτο προϊόν της Audi που βασίζεται στην πλατφόρμα PPE που αναπτύχθηκε από κοινού με την Porsche. Καθ’ οδόν φέτος βρίσκεται και το ανανεωμένο e-tron, το οποίο πιστεύεται ότι θα αλλάξει το όνομά του σε Q8 e-tron για να αντικατοπτρίζει καλύτερα τη θέση του στη γκάμα της γερμανικής εταιρείας.