To ηλεκτρικό DS E-Tense Performance

Με το DS E-Tense Performance η γαλλική εταιρεία μας δείχνει πως θα είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιδόσεων του όχι και τόσο μακρινού πλέον μέλλοντος.

Επί της ουσίας, το DS E-Tense Performance αξιοποιεί τη «μαγιά» του πρωτοτύπου E-Tense της γαλλικής εταιρείας που παρουσιάστηκε το 2016. Για την περίσταση ωστόσο οι διαφορές σε επίπεδο τεχνικών προδιαγραφών και σχεδίασης είναι κάτι παραπάνω από διακριτές.

Εν προκειμένω, τη θέση του ενός ηλεκτροκινητήρα έχουν πάρει δύο ηλεκτρικές μονάδες με τεχνολογία και «προσανατολισμό» που παραπέμπει στην Formula E. Ο εμπρός έχει απόδοση 250 kW και ο πίσω 350 kW, προσφέροντας στο νέο DS E-Tense Performance συνδυαστική ισχύ 600 kW, ήτοι 815 ίππων. Σύμφωνα με το γαλλικό εργοστάσιο, η μέγιστη ροπή στους τροχούς φτάνει τα 8.000 Nm.

DS E-Tense Performance

Η μπαταρία υψηλής τάσης είναι ένα από τα θεμελιώδη μέρη του πρωτοτύπου της DS. Όπως ανακοινώνει η εταιρεία, είναι ιδιαίτερη συμπαγής σε διαστάσεις και στεγάζεται μέσα σε ένα πλαίσιο από carbon και αλουμίνιο που με τη σειρά του βρίσκεται στο πίσω μέρος για καλύτερη κατανομή βάρους. Ο συσσωρευτής ενέργειας εξελίχθηκε με το βλέμμα στραμμένο στους αγώνες της Formula E σε συνεργασία με την TotalEnergies και τη θυγατρική της Saft.

DS E-Tense Performance

«Στόχος μας είναι να εφαρμόσουμε την εμπειρία που αποκτήσαμε στη Formula E και την τεχνογνωσία που αντλήσαμε από τους τίτλους σε ένα project που προβλέπει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων του αύριο. Πρόκειται για ένα εργαστήριο που θα χρησιμοποιήσουμε για να αναλύσουμε τη συμπεριφορά των εξαρτημάτων και να τα αναπτύξουμε με σκοπό τη μελλοντική τους χρήση. Η ιδέα είναι επίσης να βρεθούν λύσεις για χαμηλότερο κόστος, να διευκολυνθεί η κατασκευή τους και να διερευνηθούν οι εφαρμογές σε μοντέλα παραγωγής. Οι επόμενες γενιές της σειράς E-Tense θα επωφεληθούν από αυτές τις εξελίξεις», δηλώνει ο Thomas Chevaucher, Διευθυντής DS Performance.

DS E-Tense Performance

Σχεδιαστικά, το DS E-Tense Performance «φωτογραφίζει» τη σχεδίαση των επερχόμενων EVs της DS. Στο εμπρός μέρος, μια νέα «επιφάνεια έκφρασης», όπως την αποκαλεί η εταιρεία, αντικαθιστά τη σήμα κατατεθέν της εξαγωνικής μάσκας της μάρκας, που πλαισιώνεται για την περίσταση από νέα φωτιστικά σώματα και ένα ζεύγος καμερών για τη συλλογή δεδομένων.

Στο εσωτερικό του πρωτοτύπου – το οποίο δεν αποκαλύπτεται – τα μπάκετ καθίσματα και το τιμόνι που προέρχονται από την Formula E τονίζουν τις σπορ διαθέσεις του οχήματος.

DS E-Tense Performance

© LAURENT NIVALLE