Προ των πυλών η υβριδική Porsche 911
Δεν πρόκειται για φήμη, αλλά για μια «ξεκάθαρη» πλέον πρόθεση των ιθυνόντων της Porsche, όπως επίσημα επιβεβαιώνει σήμερα ο CEO της γερμανικής εταιρείας.
Η ηλεκτροκίνηση δεν αποτελεί πλέον ταμπού ακόμα και για κατασκευαστές κύρους με σπορ DNA και προσανατολισμό. Όπως η Porsche, για παράδειγμα. Άλλωστε, ο Γερμανός κατασκευαστής έχει ήδη «ενσκήψει» στον τομέα παρουσιάζοντας με τη δέουσα μάλιστα επιτυχία το πρώτο του EV (λέγε με Taycan), ενώ μέσα στο 2022 το ντεμπούτο της θα πραγματοποιήσει και η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή της Macan.
Τα γίνεται όμως με το πλέον εμβληματικό μοντέλο της γκάμας Porsche; Με άλλα λόγια, πότε θα δούμε την «αειθαλή» 911 να εξηλεκτρίζεται; Η απάντηση στο διόλου θεωρητικό αυτό ερώτημα είναι πλέον σαφής: σύντομα!
Τον εξηλεκτρισμό της Porsche 911 επιβεβαίωσε με τον πλέον επίσημο τρόπο σε πρόσφατη συνέντευξή του ο CEO της εταιρείας, Oliver Blume, αποκαλύπτοντας μάλιστα ότι το εμβληματικό της μοντέλο δεν θα διαθέτει ένα σύστημα ηλεκτροκίνησης που θα παραπέμπει στα παραδοσιακά plug-in υβριδικά συστήματα.
«Η 911 είναι μέρος της στρατηγικής μας για τη βιωσιμότητα», δήλωσε με έμφαση ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.
Και προσέθεσε:
«Το σημαντικό είναι ότι όταν μιλάμε για την υβριδική τεχνολογία σε αυτό το όχημα, δεν αναφερόμαστε σε λύσεις τύπου plug-in. Αφορά περισσότερο χαρακτηριστικά που συναντάμε στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, με άλλα λόγια πολύ δυναμικές υβριδικές μονάδες με υψηλή απόδοση ανάκτησης της ενέργειας. Όπως συνέβη με την 919 Hybrid, με την οποία κερδίσαμε στο Le Mans τρεις συνεχόμενες φορές».
Πότε θα παρουσιαστεί η υβριδική Porsche 911;
Αναφερόμενος στο χρονοδιάγραμμα παρουσίασης της υβριδικής 911, o Oliver Blume δήλωσε:
«Δεν θα σας δώσω ημερομηνία. Θα είμαστε πιο συγκεκριμένοι όταν το αυτοκίνητο είναι πραγματικά έτοιμο. Αλλά μπορείτε να αρχίσετε να ανυπομονείτε από τώρα!».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Porsche επιβεβαίωσε ότι μέχρι τα 2030 η Porsche σκοπεύει το 80% των διαθέσιμων μοντέλων να έχει την ικανότητα κίνησης με μηδενικές εκπομπές, μέσω plug-in υβριδικών συστημάτων κίνησης ή αμιγώς ηλεκτρικών μονάδων.
«Έχουμε διαμορφώσει τη στρατηγική των προϊόντων μας με ευέλικτο τρόπο. Σε κάθε κατηγορία μας, διαθέτουμε ήδη μια μεγάλη γκάμα κινητήρων – κινητήρες εσωτερικής καύσης, υβριδικούς και ηλεκτρικούς».
«Οι πελάτες μας το περιμένουν και χαιρετίζουν το γεγονός ότι ακολουθούμε μια βιώσιμη προσέγγιση. Συνδυάζουμε τον σπορ χαρακτήρα με τη βιωσιμότητα και η επιτυχία μας στις παγκόσμιες αγορές αποδεικνύει ότι έχουμε δίκιο», δήλωσε ο Oliver Blume.