Η έκδοση παραγωγής του VW ID. Buzz θα διαθέτει χαρακτηριστικά αυτόνομης οδήγησης
Η VW δήλωσε ότι η έκδοση παραγωγής του ID. Buzz θα παρουσιάστε μέσα στο επόμενο έτος, ενώ από το 2025 θα διατίθεται με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.
Όπως ανακοίνωσε η VW Commercial Vehicles, η έλευση συστημάτων αυτόνομης οδήγησης για εμπορική χρήση αναμένεται να πραγματοποιηθεί με βάση τον τρέχοντα σχεδιασμό των ιθυνόντων της το 2025.
«Φέτος, για πρώτη φορά, διεξάγουμε δοκιμές στη Γερμανία, στις οποίες το σύστημα αυτόνομης οδήγησης τηςArgo AI θα χρησιμοποιηθεί σε μια έκδοση του ID.Buzz από την VW Commercial Vehicles. Στόχος μας είναι να αναπτύξουμε υπηρεσίες ride-hailingπαρόμοιες με αυτές που προσφέρει σήμερα η MOIA. Στα μέσα της δεκαετίας, οι πελάτες μας θα έχουν την ευκαιρία να μεταφερθούν στον προορισμό τους σε επιλεγμένες πόλεις με αυτόνομα οχήματα», δήλωσε χαρακτηριτικά ο επικεφαλής του τμήματος εξέλιξης συστημάτων αυτόνομης οδήγησης της VWCV, Christian Senger.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας τους, η Ford και η VW Commercial Vehicles έχουν επενδύσει από κοινού στην Argo AI, μία εταιρεία που ανήκει στην πρώτη και ειδικεύεται σε πλατφόρμες λογισμικού για αυτόνομη οδήγηση. Εκτός από την αρχική επένδυση ύψους 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων, η VW ενέταξε στις τάξεις της Argo Al τη θυγατρική της εταιρεία AID (Autonomous Intelligent Driving).
Η VW Commercial Vehicles αναπτύσσειαυτή τα στιγμή τα οχήματα στα οποία θα χρησιμοποιηθεί το σύστημα αυτόνομης οδήγησης SDS της Argo Al. Τα συστήματα αυτά θα ενσωματωθούν στο μέλλον στο νέο και αμιγώς ηλεκτροκίνητο ID. Buzz, το οποίο θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα του το επόμενο έτος. Όπως τονίζει η γερμανική εταιρεία«η εξέλιξή του έχει ήδη ξεκινήσει με εντατικούς ρυθμούς, με στόχο όχι μόνο τον εξηλεκτρισμό του εμβληματικού Bulli, αλλά και για τη μετατροπή του σε ένα πρωτοποριακό και αυτόνομο όχημα».
Όπως ανακοινώθηκε πριν λίγες ώρες, η VWCV θα αναπτύξει και θα κατασκευάσει επίσης οχήματα ειδικού σκοπού (Special Purpose Vehicles - SPV), όπως για παράδειγμα robo-taxis και robo-vans.
Εκτός από την συμμετοχή στην Argo AI, το VW Group επενδύει παράλληλα σε projects «πολλών δισεκατομμυρίων» της Car.Software Organisation, η οποία εξελίσσει για λογαριασμό των υπόλοιπων μαρκών του ομίλου λύσεις αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4.