Νέα Aston Martin DBX 707: Αποκάλυψη τώρα
Η νέα Aston Martin DBX 707 επιχειρεί να ανατρέψει τα δεδομένα στην ανώτερα κλιμάκια των πολυτελών SUV.
Η νέα Aston Martin DBX 707 είναι η απόλυτη έκφανση του σπορτίφ SUV πολυτελείας. Και συνάμα, ένας ακόμα παίχτης σε μια «ειδική» αρένα οχημάτων που μέχρι πρότινος είχε ως πρωταγωνιστές high-class μοντέλα, όπως η Bentley Bentayga S, η Porsche Cayenne Turbo GT αλλά και το Range Rover Sport SVR.
Η καρδιά του βρετανικού μοντέλου της Aston Martin δεν είναι άλλη από τον κινητήρα, που για την περίσταση χρησιμοποιεί ως βάση τον γνωστό 4λιτρο V8 της Mercedes-AMG. Για την περίσταση, χάρη σε μια πλειάδα αλλαγών στους υπερσυμπιεστές, που πλέον διαθέτουν ρουλεμάν, αλλά και στη χαρτογράφησή του, αποδίδει τώρα 707 ίππους και ροπή 900 Nm. Επιδόσεις, με άλλα λόγια, αυξημένες κατά 157 ίππους και 200 Nm σε σχέση με την πιο «ταπεινή» εκδοχή του κινητήρα με τις γερμανικές καταβολές.
Τον κινητήρα της Aston Martin πλαισιώνει ένα νέο, αυτόματο και 9τάχυτο κιβώτιο, σε συνδυασμό με έναν πιο ανθεκτικό συμπλέκτη υγρού τύπου, ώστε το σύστημα μετάδοσης να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις ισχύος και ροπής. Ενδεικτικό είναι εδώ το γεγονός ότι η νέα Aston Martin DBX 707 είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 3,3 δλ.
Αναβαθμίσεις έχουν γίνει και στα φρένα, τα οποία είναι κεραμικά και απαρτίζονται από carbon δίσκους 420 και 390 χλστ. και 6πίστονες δαγκάνες – χάρη στην επιλογή αυτή η Aston Martin DBX 707 εξοικονομεί κάτι περισσότερο από 40 κιλά. Από εκεί και πέρα, στάνταρ είναι οι ζάντες διαμέτρου 22 ιντσών, με τις 23άρες να διατίθενται έξτρα.
Η βρετανική εταιρεία ανακοινώνει ότι η «707» διαθέτει μια νέα εκδοχή του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού e-diff, που διαθέτει νέα τελική σχέση μετάδοσης (3,27 αντί για 3,07 στην DBX V8). Φυσικά, η top-end εκδοχή της DBX είναι τετρακίνητη, με το σύστημα να έχει τη δυνατότητα να «στείλει» έως και το 100% της ροπής στον πίσω άξονα.
Η αερανάρτηση είναι παρούσα, με την βρετανική εταιρεία να έχει επανασχεδιάσει τις βαλβίδες των αμορτισέρ ενώ διαφορετική είναι και η σκληρότητα των ελατηρίων. Επεμβάσεις έχουν γίνει και στο σύστημα διεύθυνσης, αλλά και στο σύστημα Electronic Active Control.
Σχεδιαστικά, το εμπρός μέρος είναι ακόμα πιο τονισμένο, με τη μεγαλύτερη μάσκα, τον ολοκαίνουργιο σχεδιασμό στα DRL φώτα, τις νέες εισαγωγές αέρα και τους αεραγωγούς ψύξης των φρένων να κλέβουν την παράσταση. Η σατέν χρωμιωμένη μάσκα – διευρυμένη για να αυξήσει σημαντικά τη ροή του αέρα ψύξης τόσο στον V8 όσο και στο νέο κιβώτιο – διαθέτει διπλά πτερύγια που καθιστούν την κορυφαία DBX άμεσα αναγνωρίσιμη.
Στο εσωτερικό μια αναθεωρημένη κάτω κονσόλα περιέχει νέους διακόπτες επιλογής των προγραμμάτων οδήγησης. Τώρα, αντί να χρειάζεται να εισέλθει κανείς σε ένα υπο-μενού στο σύστημα infotainment, ο οδηγός έχει άμεσο έλεγχο των βασικών δυναμικών λειτουργιών και ρυθμίσεων. Αυτά περιλαμβάνουν ειδικά κουμπιά για τη λειτουργία της ανάρτησης, του ESP, τη χειροκίνητη επιλογή αλλαγή ταχυτήτων κ.α. Από εκεί και πέρα, το «παρών» δίνουν τα καθίσματα Sport Plus καθώς και πολλές ακόμα πινελιές με σπορ χαρακτήρα.