H νέα Maserati Grecale εξελίσσεται στα χιόνια
Η Maserati Grecale συνεχίζει τις δοκιμές της στον παγωμένο ευρωπαϊκό βορρά.
H νέα Maserati Grecale, η οποία θα αποκαλυφθεί πλήρως την προσεχή άνοιξε τοποθετούμενη ένα σκαλί πιο χαμηλά από την Levante, συνεχίζει το εντατικό πρόγραμμα δοκιμών της στο παγωμένο ευρωπαϊκό βορά, πρόκειμέμμου οι μηχανικοί της διάσημης ιταλικής τρίαινας να ρυθμίσουν κάθε λεπτομέρεια των δυναμικών χαρακτηριστικών του νέου SUV τους.
It’s red and dashes through the snow of Lapland.
It’s a Grecale prototype testing its maximum power in extremely low grip conditions.
Watch the video for glacial thrills.#MaseratiGrecale #Maserati pic.twitter.com/W6ZTXeDiUb— Maserati (@Maserati_HQ) January 26, 2022
Θυμίζουμε ότι η νέα Maserati Grecale «οφείλει» το όνομα της σε ένα βορειοανατολικό άνεμο της Μεσογείου, συνεχίζοντας έτσι μια παράδοση ετών για την Maserati που είχε ως αφετηρία το όνομα Mistral το 1963 και συνέχεια τις ονομασίες Ghibli, Bora, Merak και Khamsin και Levante.
H νέα Grecale θα χρησιμοποιεί το δάπεδο Giorgio στο οποίο «πατά» σήμερα η ομόσταβλη Alfa Romeo Stelvio, από την οποία θα δανείζεται πολλά επιμέρους μέρη – κατά πάσα πιθανότητα όμως όχι και τις κινητήριες μονάδες της.
Με βάση τις εκτιμήσεις των Ιταλών, τα SUV μοντέλα αναμένεται να αποσπάσουν μερίδιο της τάξης του 70% επί των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας έως το 2025, την ώρα που τα σεντάν θα περιοριστούν στο 15% και τα σπορ κουπέ σε μόλις 5%.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα Grecale είναι διαθέσιμη στο μέλλον και σε ηλεκτρική έκδοση.
Προς το παρόν πάντως ελάχιστα είναι τα στοιχεία που έχουν δει το φως της δημοσιότητας αναφορικά με τις τεχνικές περγαμηνές του μοντέλου αλλά και τον σχεδιασμό του. Ωστόσο, βέβαιο είναι ότι το «μικρό» ιταλικό SUV της Maserati θα χρησιμοποιεί το δάπεδο Giorgio στο οποίο «πατά» σήμερα η ομόσταβλη Alfa Romeo Stelvio, από την οποία θα δανείζεται πολλά επιμέρους μέρη.