Επίσημο: H Renault θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά μοντέλα στην Ευρώπη το 2030
Η Renault θα προσφέρει στην Ευρώπη μόνο ηλεκτρικά μοντέλα από το 2030 και μετά, δήλωσε ο CEO της γαλλικής εταιρείας, Luca de Meo.
Η Renault θα καταστεί μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα το 2030, με την προϊοντική της ατζέντα να περιλαμβάνει τη δεδομένη χρονική στιγμή αποκλειστικά οχήματα μηδενικών εκπομπών με μπαταρία. Αυτό τουλάχιστον αναφέρει σε σημερινό της δημοσίευμά της η Automotive News Europe, επικαλούμενη δηλώσεις του CEO της Renault, Luca de Meo, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν πριν λίγες ώρες κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης με Γάλλους δημοσιογράφους.
Επί του προκειμένου, και παρά τη διαφοροποίηση σε σχέση με τις πρόσφατες εξαγγελίες του ισχυρού της άνδρα, το νεότερο χρονοδιάγραμμα για πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας Renault στη γηραιά ήπειρο συμπίπτει πλήρως με εκείνο κατασκευαστών με παραπλήσιο target group, όπως είναι για παράδειγμα οι Fiat, Ford και Peugeot.
Σύμφωνα με τις προγενέστερες δεσμεύσεις του, ο Γάλλος κατασκευαστής σκοπεύει να παρουσιάσει επτά νέα EV έως το 2025.
Το εμβληματικό και ηλεκτρικό για την περίσταση νέο Renault 5 θα κατασκευαστεί στη Βόρεια Γαλλία, «πάνω» στη νέα πλατφόρμα CMF-BEV, στη μονάδα παραγωγής οχημάτων – και όχι μόνο – του Γάλλου κατασκευαστή που φέρει την ονομασία Renault ElectriCity.
Επιπρόσθετα, η Renault σκοπεύει να αναβιώσει, σε ηλεκτρική για την περίσταση εκδοχή. ένα ακόμα θρυλικό μοντέλο του παρελθόντος, το οποίο προς ώρας φέρει την ονομασία «4ever» – και όπως είναι προφανές δεν πρόκειται για άλλο από τη σύγχρονη αναβίωση του R4 σε crossover εκδοχή.
Την ίδια στιγμή, ο Luca de Meo προέβλεψε ότι η ομογάλακτη Dacia και με κριτήριο της διατήρηση του κόστους αγοράς των μοντέλων της σε όσο το δυνατόν πιο χαμηλά επίπεδα, θα γίνει πλήρως ηλεκτρική «την τελευταία δυνατή στιγμή» – πιθανώς μετά το 2030 εφόσον οι συνθήκες δεν είναι κατάλληλες.
«Έχουμε υποχρέωση να συμμετάσχουμε στον μετασχηματισμό», φέρεται να δήλωσε ο Ιταλός CEO της Renault.
Η Renault δεν σκοπεύει να αποκαλύψει τα πλήρη αποτελέσματα της για τη χρήση του 2021 μέχρι και τις 18 Φεβρουαρίου. Ωστόσο, ο Luca de Meo δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι από τότε που εφαρμόστηκε το σχέδιο μετασχηματισμού, τα πάγια κόστη έχουν μειωθεί κατά 2 δισεκατομμύρια ευρώ, οι πωλήσεις υβριδικών έχουν ανέβει στο 60% του συνόλου, ενώ ο χρόνος εξέλιξης νέων προϊόντων έχει μειωθεί κατά 25%.