Thierry Neuville: Έτοιμος για “μια από τις πιο δύσκολες σεζόν”

Ο Thierry Neuville θεωρεί πως η πρώτη υβριδική σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ θα είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική, παρόλο που ο Sebastien Ogier δε θα ακολουθήσει πλήρες πρόγραμμα.

Λίγες ημέρες πριν από την έναρξη της υβριδικής εποχής στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, ο Thierry Neuville εμφανίζεται έτοιμος για μια μεγάλη μάχη, όπου τουλάχιστον στην αρχή, καμιά ομάδα δε θα γνωρίζει τη δυναμική της άλλης.

Αυτός άλλωστε είναι ο κανόνας σε κάθε χρονιά που υπάρχει αλλαγή κανονισμών, πολλώ δε μάλλον όταν αυτή η αλλαγή έχει τέτοιο εύρος, όπως η υιοθέτηση υβριδικού κινητήριου συνόλου στα αυτοκίνητα της κορυφαίας κατηγορίας Rally1.

Κατά γενική ομολογία, στην αρχή της σεζόν και ειδικά στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο (20-23 Ιανουαρίου) πρωταγωνιστικό ρόλο θα παίξει η αξιοπιστία, με την ταχύτητα να είναι το αμέσως επόμενο ζητούμενο για ομάδες και πληρώματα.

Έχοντας πρωταγωνιστήσει στο teaser-video του νέου, υβριδικού Hyundai i20 N Rally1, o Βέλγος οδηγός της κορεατικής ομάδας, που είχε έξοδο μεγάλης έκτασης κατά τις δοκιμές εξέλιξης, εμφανίζεται έτοιμος για τo καθαρά αγωνιστικό μέρος της πρώτης υβριδικής σεζόν στην ιστορία του WRC.

Hyundai i20 N Rally1 Testing 01

O Thierry Neuville για τη νέα σεζόν, τον Adamo και τον Ogier

Για την Hyundai Motorsport, η σημαντικότερη είδηση του χειμερινού διαλείμματος αφορά στη λύση της συνεργασίας με τον Andrea Adamo, για προσωπικούς λόγους -όπως αναφέρθηκε στην επίσημη ανακοίνωση- του Ιταλού manager.

Αυτή η εξέλιξη έφερε νέα δεδομένα σε μια χρονιά με αρκετά νέα στοιχεία, όμως ο Thierry Neuville, γνωστός για την αισιοδοξία του, δε θεωρεί πως η αποχώρηση του Adamo θα φέρει μεγάλες αλλαγές στην Hyundai.

Άλλωστε, τη θέση του Andrea Adamo μέχρι να ανακοινωθεί ο διάδοχός του, στην καθημερινότητα της Hyundai, έχει αναλάβει ο Πρόεδρος της εταιρείας, Scott Noh.

“Έχουμε ήδη ένα άτομο σε αυτή τη θέση για να αναλάβει ορισμένες ευθύνες”, δήλωσε στο motorsport.com ο Thierry Neuville. “Όλοι βρίσκονται σε θέση και γνωρίζουν ποιες ευθύνες πρέπει να πάρουν ώστε όλα να είναι έτοιμα για να συνεχίσουμε όπως πριν.

 “Θεωρώ πως τα ανώτερα κλιμάκια της διοίκησης θα πάρουν το χρόνο τους για να διαλέξουν τον σωστό αντικαταστάτη του Andrea Adamo”.

Περνώντας στο αγωνιστικό κομμάτι οι προβλέψεις, ιδιαίτερα στα πρώτα στάδια της χρονιάς και μέχρι να κατανοήσουμε τη δυναμική του κάθε αυτοκινήτου Rally1, θα είναι παρακινδυνευμένες.

Σε κάθε περίπτωση, ο Neuville θεωρεί πως το επίπεδο του συναγωνισμού θα είναι ιδιαίτερα υψηλό και χαρακτηρίζει την επόμενη σεζόν ως πιο σκληρή από  κάθε άλλη στο παρελθόν, για εκείνον.

Hyundai i20 N Rally1 Teaser 01

“Για εμένα και για την ομάδα, ο στόχος παραμένει ίδιος για τη νέα σεζόν: Να κερδίσουμε”, ανέφερε στο DirtFish ο οδηγός της Hyundai.

“Είμαι πεπεισμένος πως η φετινή θα είναι μια από τις πιο δύσκολες σεζόν που είχαμε ποτέ. Υπάρχουν τόσα νέα πράγματα να διαχειριστούμε και επιπλέον έχουμε τις (συνηθισμένες) δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε ως οδηγοί στις συνθήκες του εκάστοτε ράλλυ.

“Σίγουρα θα χρειαστεί περισσότερη δουλειά και θα είναι πιο σκληρή (σεζόν) από κάθε φορά στο παρελθόν”.

Rally Spain Podium

Σύμφωνα με τον νικητή 15 αγώνων στο WRC, η αποχώρηση του 8 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή Sebastien Ogier από το θεσμό με πλήρες πρόγραμμα, δε θα αλλάξει το επίπεδο δυσκολίας για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος Οδηγών.

“Η αποχώρηση του Ogier δεν αλλάζει τίποτα”, προσθέτει ο Thierry Neuville.

“Αν δεν είναι ο Ogier, θα είναι ο Elfyn Evans ή ο Ott Tanak. H πρόκληση παραμένει ίδια – το 2021 ολοκληρώθηκε με μικρή διαφορά για τους Elfyn και Ogier και το ίδιο έγινε τον περασμένο χρόνο.

“Δε θα χάσουμε κάτι στη δυναμική του πρωταθλήματος χωρίς τον Ogier”.

Την άποψη περί αυξημένου συναγωνισμού φαίνεται πως συμμερίζονται και άλλοι εμπλεκόμενοι, αφού ο Jari Matti Latvala, επικεφαλής της Toyota Gazoo Racing, είχε δηλώσει πως το 2022 είναι χρονιά-ευκαιρία για τους υπόλοιπους οδηγούς, όπως είχε συμβεί και παλαιότερα με την αποχώρηση του Sebastien Loeb.

Παράλληλα, ο οδηγός της Toyota, Esapekka Lappi είχε αναφέρει πως πλέον θα υπάρχουν αρκετοί ακόμη πεινασμένοι για τίτλο, οδηγοί.

Photos: EKO Acropolis Rally, Red Bull Content Pool